Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Pečka & gretje

Napisal/-a Skubic Pe feb 10, 2012 10:26 am

Avto: golf III, 2.0 abf
Problem: že odkar imam avto (dobri 2 leti), se mi zdi, da bi gretje lahko delalo bolje. Ampak greje, recimo da zadovoljivo, zato se nisem kaj dosti obremenjeval s tem. To zimo pa sem opazil, še posebej v teh sibirskih dneh, ko imam gretje skoraj do konca navito, da med vožnjo po ovinkih ali pri zavijanju po mestu, ko se seveda avto in vse tekočine "nagnejo", takrat piha ven zelo toplo. Recimo ko se avto poravna, pihne za cca 2sek ven vroče (kot bi moralo skos pri skoraj na max pečki), potem pa spet manj naprej. Ali je to pečka zapackana ali kej drugega? Vem, da je @abbe govoril, da rešuje pečke s pucanjem (šlauf v eno cev, čez drugo pa svinjarija ven), pa ne vem, a bi meni to kej pomagalo, al lahko, da je pečka kej hin? Ker tazadnje kar se mi da je pa armaturko stran dajat :/ ni pa fora, da nebi nič grel, ampak kadar avto zaniha, se čuti, da je pečka sposobna več.

Hvala za pomoč!
Lp
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Pečka & gretje

Napisal/-a zlica22 Pe feb 10, 2012 2:25 pm

Poizkusi s čiščenjem pečke, kot si že sam napisal. Seveda potem očisti še celotni hladilni sistem in nalij novo tekočino za hlajenje...
 
Uporabniški avatar
spe7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Po jan 29, 2007 12:52 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Pečka & gretje

Napisal/-a spe7 Pe feb 10, 2012 2:39 pm

Hoj!

Jaz sem imel v preteklosti že problem s pečko in sem jo dal menjati.
Namreč, prvo so jo čistili, pa ni nič pomagalo, tako da je na koncu bilo treba menjati.

Narejen pa je bil test, če je res pečka kriva.

Preverili so, če so cevi, ki gredo iz motorja v pečko vroči bolj kot vroč zrak katerega pečka piha v kabino.

Če niso, potem je termostat hladilne tekočine skoz odprt in se tudi motor ne ogreje dovolj, ali pa je hladilne tekočine premalo.

Pri meni je bilo oboje pozitivno, zato so se lotili čiščenja pečke, kar pa ni veliko pripomoglo, zato sem se odločil dat menjat pečko.
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Re: Pečka & gretje

Napisal/-a Skubic Pe feb 10, 2012 3:18 pm

Nisem še pomislil, da bi primerjal temperaturo cevi in izpihanega zraka :)
Kako pa je najlažje sčistit cel sistem in pečko? Šlauf noter porint ini to je to? Štrajfiks je prehud? Enkrat sem se neki matral z enim STP cleanerjem al kaj je že, pa sem na koncu naredil (pomoje) več škode kot koristi. Je pa tako, da se avto normalno segreje in tudi T nič ne niha gor pa dol, tako da je termostat pomoje OK.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Pečka & gretje

Napisal/-a čare Pe feb 10, 2012 3:21 pm

Pa kakor je meni znano se tiste pene od loput nabijejo na pečko in ne gre nič skozi.A slabo piha ali slabo greje?'Če piha OK potem bo najbrž res pečka zabita,če pa slabo piha pa zna bit tud pečka zabita sam iz zunanje strani.
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Re: Pečka & gretje

Napisal/-a Skubic Pe feb 10, 2012 3:34 pm

Pihanje in sam ventilator dela super, na vseh stopnjah. Samo gretje je "problem" (dela solidno), ker se ob nagibanju vidi, da je sposobno veliko več. A potem je lahko fora, da "zaniha" voda v pečki, pa zato zagreje bolj, torej v normalnem položaju sploh ne dobi zadostne količine vode noter...?
 
Uporabniški avatar
spe7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Po jan 29, 2007 12:52 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Pečka & gretje

Napisal/-a spe7 Pe feb 10, 2012 3:54 pm

Prav v tem je problem, da ne pride dovolj vroče vode v pečko.
Namreč pečka naj bi bila iz tankih cevčic, po katerih teče voda iz hladilnega sistema oz. takoj iz motorja.
Ta se zapaca/zamaši zaradi usedlin v hladilnem sistemu. Razlogov za to je kar nekaj.
Serviserji priporočajo menjavo hladilne tekočine na toliko in toliko časa, da se takrat tudi cel hladilni sistem prepuca in potem ni
teh usedlin, posledično ne pride umazanija v pečko.

Da se ob nagnjeju avtomobila pečka bolj ogreje, je možno to, da centrifugalna sila porine več vode v tanke cevčice :?:
Je možnost, da bi bila vodna pumpa bolj slaba?
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Pečka & gretje

Napisal/-a zlica22 Pe feb 10, 2012 5:15 pm

Skubic je napisal/-a:Nisem še pomislil, da bi primerjal temperaturo cevi in izpihanega zraka :)
Kako pa je najlažje sčistit cel sistem in pečko? Šlauf noter porint ini to je to? Štrajfiks je prehud? Enkrat sem se neki matral z enim STP cleanerjem al kaj je že, pa sem na koncu naredil (pomoje) več škode kot koristi. Je pa tako, da se avto normalno segreje in tudi T nič ne niha gor pa dol, tako da je termostat pomoje OK.


Primeš lahko za cevi, ki gresta v pečko in vidiš, če sta dovolj vroči...
Ja, obe cevi ki gresta v kabino snameš, natakneš cev in spustiš skozi vodo, vmes lahko greš na kavo:) Nato postopek ponoviš, le da cev porineš še na drugo stran in spet pustiš nekaj časa. Seveda izusti še hladilno tekočino in po istem principu očisti hladilnik...
Včasih pomaga, včasih pač ne.
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Re: Pečka & gretje

Napisal/-a Skubic To feb 14, 2012 12:37 pm

Hvala za komentarje, bom spomladi probal sprat in sčistit (za začetek.

Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] in 22 gostov