RedBaron je napisal/-a:Vse zavorne ploščice morajo ustrezat standardu ECE R90, ki predpisuje da mora biti zavorni učinek in fading pri segretih zavorah enak (oz +- 15%) kot pri tovarniški prvovgradnji.
Kolikor jaz vem, morajo ČISTO vse ampak res VSE zavorne obloge za avtomobile v kakršnikoli obliki, fazi itd., katere se prodajajo na tržišču EU in državah, katere so sprejele EU predpise (Rusija, Avstralija itd....); imeti ECE R90 certifikat.
Tukaj ni odstopanja, saj se gre za varnost.
In res je, kar praviš, toleranca zavornega učinka je +- 15% napram prvovgrajenim ploščicam, ne samo pri segetih, tudi pri mrzlih oblogah. Najboljše (najdražje) ali najslabše, (najcenejše),
zavorni učinek bo enak (razlika manj kot 30%).
Še več, regulativa se je prenesla tudi na diske in bobne za nova vozila.
Tako da razlika je lahko samo v tem, koliko katere zdržijo (odpornost proti obrabi, rjavenju, zaščitni barvi na njih), kašen je občutek na stopalki, kako katere cvilijo itd. Torej, trajanje in komfort.
Seveda je hec tudi, da se kot mrzle gleda na določeni temperaturi, vroče na drugi temperaturi. Vmes pa je zavorni učinek lahko čisto drugačen, a za to je verjetno majhna verjetnost.
Od tu se potem lahko sprašujemo, kako hudiča pri nas načeloma najcenejši Trusting dejansko prime kot večinoma najdražji ATE. Da je zavorni učinek pri novo vgrajenih enak, lahko tudi sam preverjeno potrdim. Govorim sicer za test kakih 4 leta nazaj, ko smo sicer na stari AX dali Trusting diske + ploščice in nato oboje zamenjali z ATE.
Dvomim, da bi na kaki veliki kravi bilo drugače.