timm je napisal/-a:Hmm, torej nisem jaz edini primer s Freetrackom, ki trese od nekaj nad sto pa do nekje 140 km/h.
Ampak meni bolj na malo potresava. So pa letos gor nove Pirelli Cinturato P7 gume gor pa je tresenja nekoliko manj, ampak še vedno je.
A ostali s Freetracki tudi opažate, da so zavore precej slabe (se kar hitro pregrejejo), res ga pa precej ˝gonim˝(170 KM verzija).
yashica je napisal/-a:...
Naj bi šlo za del med kardanom in haldex-som ...
Ne vem kdaj je bil tvoj avto izdelan vendar, če so res začeli vgrajevati modificirano verzijo tega blažilca je povsem možno, da je bilo s starim-novim delom že od začetka nekaj narobe.
Lp
timm je napisal/-a:Ne, meni res malenkost trese pa še to ne vem, če res niso gume krive, ker takoj po montaži (takrat zimskih) gum ni nič treslo. Sedaj pa je minimalno, ampak opazim (sem malo pikolovski). ...
timm je napisal/-a: Je treba tu pa tam mal konje na plano spustit (170KM).
dobek je napisal/-a:spij enga ali dva kratka, da se nehas trest...
....mogoce se bo posledicno tudi volan nehal
freetrack je napisal/-a:tudi sam imam že več kot eno leto težavo s tresenjem volana pri vozilu Seat Altea Freetrack 2.0 TDI. Tresenje se je pričelo že pri novemu vozilu in sicer pri hitrosti med 130 in 145 km/h. Po večkratnemu brezuspešnemu centriranju originalnih Bridgestone pnevmatik so mi pod garancijo zamenjali pnevmatike z novimi Michelin z izgovorom, da so Bridgestone pnevmatike pretrde za moje vozilo in da zato trese. Pred tem sem bil še pri poobčaščenemu vulkanizerju za pnevmatike Bridgestone, ki je ugotovil. da so vse gume scentrilane v mejah normale (centriranje je bilo opravljeno pod obremenitvijo gume), ena je sicer bolj odstopala (cca 8 kg) vendar ne toliko, da bi lahko povzročala takšno tresenje. To gumo so kasneje kljub temu, da je bila znotraj tolerance (meja je baje odstopanje 15 kg) zamenjali z novo, vendar je problem tresenja še vedno ostajal.
Kot torej omenjeno so mi na servisu Porsche Verovškova gume zamenjali z novimi Michelin, vendar je tresenje še vedno prisotno, čeprav v manjši meri kot s pnevmatikami Bridgestone, ko se je dogajalo, da mi je zaradi tresenja vibrirala celo sredinsko konzola vozila. Tudi te pnevmatike so mi ponovno centrilali pod obremenitvijo, vendar tresenje še vedno ostaja. Naj povem še, da sem vmes na vozilo montiral tudi nove zimske pnevmatike na prav tako nova lita platišča (kvalitetnega proizvajalca) vendar se tresenje pojavlja tudi z zimskimi pnevmatikami Continental, ki so sicer odlične gume.
Na servisu Seat sem se malo pozanimal in ugotovil, da so imeli vsaj nekaj novih vozil Altea Freetrack, pri katerih se je prav tako pojavilo tresenje volana. Uradno sicer pravijo, da so težavo rešili z novimi pnevmatikami v kar sam osebno dvomim.
Poleg omenjenega so na moje vozilo preizkusno zmontirali kolesa z drugega vozila, na katerem ni bilo tresenja, a se je na mojem avtu to tresenje s temi kolesi vseeno pojavilo.
Glede na to, da sem bil zaradi problema tresenja volana vsaj desetkrat na uradnem servisu in da so poskušali vse mogoče variante centriranja in menjave koles sumim, da gre za napako na vozilu.
Če ima še kdo kakšno težavo s trenesnjem volana pri vozilu Seat Altea Freetrack te prosim, da mi sporočiš svojo izkušnjo in morebitno rešitev za odpravo težave.
chan je napisal/-a:freetrack je napisal/-a:tudi sam imam že več kot eno leto težavo s tresenjem volana pri vozilu Seat Altea Freetrack 2.0 TDI. Tresenje se je pričelo že pri novemu vozilu in sicer pri hitrosti med 130 in 145 km/h. Po večkratnemu brezuspešnemu centriranju originalnih Bridgestone pnevmatik so mi pod garancijo zamenjali pnevmatike z novimi Michelin z izgovorom, da so Bridgestone pnevmatike pretrde za moje vozilo in da zato trese. Pred tem sem bil še pri poobčaščenemu vulkanizerju za pnevmatike Bridgestone, ki je ugotovil. da so vse gume scentrilane v mejah normale (centriranje je bilo opravljeno pod obremenitvijo gume), ena je sicer bolj odstopala (cca 8 kg) vendar ne toliko, da bi lahko povzročala takšno tresenje. To gumo so kasneje kljub temu, da je bila znotraj tolerance (meja je baje odstopanje 15 kg) zamenjali z novo, vendar je problem tresenja še vedno ostajal.
Kot torej omenjeno so mi na servisu Porsche Verovškova gume zamenjali z novimi Michelin, vendar je tresenje še vedno prisotno, čeprav v manjši meri kot s pnevmatikami Bridgestone, ko se je dogajalo, da mi je zaradi tresenja vibrirala celo sredinsko konzola vozila. Tudi te pnevmatike so mi ponovno centrilali pod obremenitvijo, vendar tresenje še vedno ostaja. Naj povem še, da sem vmes na vozilo montiral tudi nove zimske pnevmatike na prav tako nova lita platišča (kvalitetnega proizvajalca) vendar se tresenje pojavlja tudi z zimskimi pnevmatikami Continental, ki so sicer odlične gume.
Na servisu Seat sem se malo pozanimal in ugotovil, da so imeli vsaj nekaj novih vozil Altea Freetrack, pri katerih se je prav tako pojavilo tresenje volana. Uradno sicer pravijo, da so težavo rešili z novimi pnevmatikami v kar sam osebno dvomim.
Poleg omenjenega so na moje vozilo preizkusno zmontirali kolesa z drugega vozila, na katerem ni bilo tresenja, a se je na mojem avtu to tresenje s temi kolesi vseeno pojavilo.
Glede na to, da sem bil zaradi problema tresenja volana vsaj desetkrat na uradnem servisu in da so poskušali vse mogoče variante centriranja in menjave koles sumim, da gre za napako na vozilu.
Če ima še kdo kakšno težavo s trenesnjem volana pri vozilu Seat Altea Freetrack te prosim, da mi sporočiš svojo izkušnjo in morebitno rešitev za odpravo težave.
Čedalje bolj sem prepričan, da gre pri modelu Freetrack za svojstveno specifiko, kjer je omenjeno tresenje prisotno tako ali drugače - pri nekaterih je prisotno bolj, pri nekaterih pa manj. Konec koncev je pri mojem primeru posredno priznal že uvoznik, skupaj s tovarno. Ali gre sploh za napako ali le za konstrukcijsko specifiko? Nihče ne ve (zaenkrat).
Končni epilog je moja zgodba doživela z zamenjavo avtomobila, kjer se pri povsem novem avtu, po prvih avtocestnih kilometrih ZOPET (!) pojavlja tresenje pri cca 130 km/h (kljub Michelin gumam) Torej gre očitno za precejšnjo specifičnost modela (kar bi lahko tovarna & Co. prepoznali in spoznali že predhodno, preden so zamenjali polovico prejšnjega avtomobila ter na koncu ponudili novo vozilo). Pade pa en precej velik madež na samo tovarno SEAT, glede na to, da ne zmore / želi prepoznati vzroka tresenja ali pač enostavno ne napiše v navodilo za uporabo, da avtomobil v določenih pogojih trese (?!?).
Na koncu sicer le upam, da ni matična tovarna, skupaj z akcijsko ponudbo, poslala v Slovenijo kakšno "škrt" robo ...
maniaxxx je napisal/-a:
Upam, da niso zahtevali doplačila za nov avto...kako bi bilo če bi poskusil poslati mail direkt v seat?
esem je napisal/-a:Tresejo samo Feetracki ali tudi kak 2 WD ?
esem je napisal/-a:In kaj je s tisto zadevo, na katero je opozarjal Yashica (in tuji forumi)? Ste preverili/menjali, ni bilo sprememb?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 117 gostov