Če ti iz IC-ja kaplja olje, menda ne boš šel menjat turbine zato

Poglej, kje točno olje kaplja...ali prav iz IC-ja (je počen) ali pa na kateri od cevi, ki sta pritrjeni nanj. Če na cevi, potem menjaj objmeko in po potrebi tudi cev, pa ne bo kapljalo. Cuka ti lahk ravno zaradi tega.
Tam okoli EGR-a pa ima vsak VAG mastno. Če je tista rebrasta cevka poknjena (tudi zaradi tega ti lahko pocuka), potem imaš dve varianti: Prva je, da jo zamenjaš (jo dobiš na pooblaščencu), druga pa je, da jo blokiraš na strani, kjer gre iz izpušnega kolektorja na EGR.
Največ olja pride do IC-ja ravno zaradi iberlaufa, ki je speljan iz karterja na cev pred turbino. To je itak pri vseh avtih, le da pri nekaterih gre manj olja skozi iberlauf, pri tistih, ki imajo malo bolj zdihan motor, pa malo več.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.