joztom je napisal/-a:Ne poveste ali je to diesel ali bencinar.
LukL je napisal/-a:...............
....avto je bencinar
Lep pozdrav!
LukL je napisal/-a:ne, ne prva turbina je bila zagotovo zanič o tem ni dvoma, in pa zadeva ni imela zračnosti, saj je bila počena (zaradi udarca)
tako da neupravičeno menjavo prve lahko izključim, v bistvu avto je šel spet normalno kot je treba (samo očitno ne dolgo), tudi turbina sedaj vgrajena turbina ni imela zračnosti in ni spuščala nikakršnih zvokov
a33 je napisal/-a:LukL je napisal/-a:ne, ne prva turbina je bila zagotovo zanič o tem ni dvoma, in pa zadeva ni imela zračnosti, saj je bila počena (zaradi udarca)
tako da neupravičeno menjavo prve lahko izključim, v bistvu avto je šel spet normalno kot je treba (samo očitno ne dolgo), tudi turbina sedaj vgrajena turbina ni imela zračnosti in ni spuščala nikakršnih zvokov
ker avto, model tip ?
joztom je napisal/-a:Ne poveste ali je to diesel ali bencinar. Ko turbina pridobi zražnost ležaja na gredi, ni kaj dosti opilkov v olju, temveč v sesalni kolketor prodira olje mimo ležaja. Pri dieselnu to pomeni samodejni tek v visoke obrate in posledično zaribanje, kasneje prebijanje bloka in sploh težji lom. Pri bencinarju se samo kadi kot pri norcih. Preverite stanje tesnosti cevi, vključno s preverjanjem, ali intercooler ni počen. Ne nazadnje se ne ve, ali je wastegate regulator nastavljen in ali je membrana cela. Tako menjava ležajev turbine kot menjava membrane ima materiala za 50€, seveda preden lopatice podrajsajo ohišje. To potem terja novo balansiranje gredi obeh vetrnic, kar izvaja le servis turbin za suho zlato ceno.
nebivedu je napisal/-a:
Vprašanje, pa če je to bilo storjeno ob menjavi turbine?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov