Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
branebmw
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:06 am

AUDI 1.9 TDI 110KS AFN

Napisal/-a branebmw Če apr 19, 2012 7:46 am

Pozdravljeni
AUDI A4 A.9 TDI 110 KS AFN,LETNIK 1999
Imam problem,avto mi pocuka ko potrebuje večjo moč,recimo v klanec,pri cca 2.500 obratih pocuka včasih bolj včasih majn...??
Občasno tudi nepravilno vžiga,dlje časa štarta.
Probal sem zapreti egr venitl ampak je isto,turbina se mi zdi da deluje pravilno,luftmesser sem probal zamenjat iz drugega audija...

Bil sem pri original servisu audi in so rekli da avto ni v fazi,potem so tudi to napako odpravili ampak je še vedo isto.??

a ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe.
A je imel kdo podoben oz isti problem?

hvala
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Re: AUDI 1.9 TDI 110KS AFN

Napisal/-a Nejko87 Če apr 19, 2012 10:20 am

Če si kje nasedel, poglej cevi za nafto na podvozju. da niso popeštane... Imel primer, z istimi simptomi.

Avto pri obremenitvi ni šel... cukal, itd
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: AUDI 1.9 TDI 110KS AFN

Napisal/-a valvoline Če apr 19, 2012 12:56 pm

Zamenjaj vse vakumske šlauhece okoli turbine,verjetno je tam težava ali em ventilček za regulacijo tlaka.
 
branebmw
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:06 am

Re: AUDI 1.9 TDI 110KS AFN

Napisal/-a branebmw Če apr 19, 2012 4:07 pm

Pregledal podvozje -cevke ampak vse ok.
Okol turbine so vse cevke ok , avto je bil tudi priklopljen na original audi računalnik na servisu.

Kaj pa če je bosch pumpa?
 
marjanmb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne apr 22, 2012 6:35 pm

Re: AUDI 1.9 TDI 110KS AFN

Napisal/-a marjanmb Ne apr 22, 2012 7:10 pm

Nisi napisal kako pocuka, ali takrat kaj zdimi, se potem obnaša normalno dalje.

Če pocuka tako kot da ga zaduši potem je lahko kaj z dovodom goriva/ količino goriva (poškodovane cevke, zamašen filter, vleče zrak)
Tam je ena prozorna cevka pred vhodom v bosch pumpo, ne sme biti mehurčkov.
Enkrat sem imel problem po menjavi filtra, je pri filtru vleklo zrak.
Si pogledal filter, mogoče si imel srečo na kašni pumpi in si natočil kup smeti...
Je pa res tudi, da je poraba pri večjih obratih še večja, torej bi moralo biti tam to še bolj očitno.

Če pocuka, kod da si ključ obrnil, je lahko električno kaj narobe.
Pri meni je pocukal pri obremenitvi, občasno so padli števci na 0 (obrati, hitrost, gorivo...) sčasoma je bilo vedno pogosteje. Krivec je bil glavni rele , mislim da 109 pri varovalkah.

Nobene od omenjenih napak računalnik ni izpisal.

Obstaja program vagcom, s katerim se preko ustreznega vmesnika priključiš na OBD port avta.
Prednost tega je, da lahko spremljaš parametre med delovanjem vozila, ozirom jih lahko program zapisuje v datoteko in lahko kasneje pogledaš.

Tudi meni AFN slabo vžiga, predvsem, ko je topel in ga za kratek čas izključiš (ca 5 min)
Če slabo vžiga je lahko težava tudi s nastavitvijo predviga (po menjavi jermena). Z mehansko nastavitvijo mislim, čeprav prenese kar veliko napako. Ko motor enkrat dela se sam nastavi elektronsko.


Če bi bil EGR, stalno odprt bi avto dimil črno.
AFN motor ima varnostni režim dela, če ugotovi, da so kakšni parametri izven toleranc zamanjša moč/navor - napaka se zapiše v pomnilnik računalnika (na servisu je vidna). Torej če bi bila težava z MAF ali z turbino bi se to videlo na servisu.

Motor je podoben kot na spodnji povezavi (princip je enak)
http://www.haywood-sullivan.com/vanagon ... ik-eng.pdf

LP, Marjan
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost