Nisi napisal kako pocuka, ali takrat kaj zdimi, se potem obnaša normalno dalje.
Če pocuka tako kot da ga zaduši potem je lahko kaj z dovodom goriva/ količino goriva (poškodovane cevke, zamašen filter, vleče zrak)
Tam je ena prozorna cevka pred vhodom v bosch pumpo, ne sme biti mehurčkov.
Enkrat sem imel problem po menjavi filtra, je pri filtru vleklo zrak.
Si pogledal filter, mogoče si imel srečo na kašni pumpi in si natočil kup smeti...
Je pa res tudi, da je poraba pri večjih obratih še večja, torej bi moralo biti tam to še bolj očitno.
Če pocuka, kod da si ključ obrnil, je lahko električno kaj narobe.
Pri meni je pocukal pri obremenitvi, občasno so padli števci na 0 (obrati, hitrost, gorivo...) sčasoma je bilo vedno pogosteje. Krivec je bil glavni rele , mislim da 109 pri varovalkah.
Nobene od omenjenih napak računalnik ni izpisal.
Obstaja program vagcom, s katerim se preko ustreznega vmesnika priključiš na OBD port avta.
Prednost tega je, da lahko spremljaš parametre med delovanjem vozila, ozirom jih lahko program zapisuje v datoteko in lahko kasneje pogledaš.
Tudi meni AFN slabo vžiga, predvsem, ko je topel in ga za kratek čas izključiš (ca 5 min)
Če slabo vžiga je lahko težava tudi s nastavitvijo predviga (po menjavi jermena). Z mehansko nastavitvijo mislim, čeprav prenese kar veliko napako. Ko motor enkrat dela se sam nastavi elektronsko.
Če bi bil EGR, stalno odprt bi avto dimil črno.
AFN motor ima varnostni režim dela, če ugotovi, da so kakšni parametri izven toleranc zamanjša moč/navor - napaka se zapiše v pomnilnik računalnika (na servisu je vidna). Torej če bi bila težava z MAF ali z turbino bi se to videlo na servisu.
Motor je podoben kot na spodnji povezavi (princip je enak)
http://www.haywood-sullivan.com/vanagon ... ik-eng.pdfLP, Marjan