Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

AUDI A8 W12 TIPTRONIC

Napisal/-a BOKI81 Pe apr 20, 2012 3:48 pm

Pozdravljeni

Zanima me sledeče,
ker sem zamenjal svoj auto za AUDI A8 W12 sem zraven dobil tudi menjalnik tiptronic :D, ki ga prej nikoli nisem imel. Imel sem vedno ročne menjalnike. Z avtom sem naredil 14.000 km in je enkraten. Edina stvar ki me mori oziroma zanima kaj predlagate je glede menjave olja v menjalniku, na servisu so mi rekli da menjava olja ni predvidena za ta avto oziroma menjalnik. Vendar mi to nekako ne gre najbolje u uho :huh: . Avto je pa a8 6.0 w12 l. 2004 prevoženih ima 134.000 km. Kaj torej predlagate, avto menjava lepo edino kar je mogoče ob res polžji vožnji iz prve u druge nekako sunkovito prestavi, ob normalni in dinamični vožnji prestavlja lepo v vseh prestavah in v višje in v nižje.
Lp
Zadnjič spremenil BOKI81, dne Pe apr 20, 2012 3:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: AUDI A8 W12 TIPTRONIC

Napisal/-a maniaxxx Pe apr 20, 2012 3:51 pm

Mislim da menjava olja še nikol ni škodila a ne ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Gorgh
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: To okt 19, 2004 2:20 pm

Re: AUDI A8 W12 TIPTRONIC

Napisal/-a Gorgh Pe apr 20, 2012 3:56 pm

Res je, samo je to taka specifična zadeva, da mora res biti majstr ki se res spozna in s tem ukvarja in ima aparate primerne temu....

Tudi sam imam avtomatika/steptronic pri katerem ni predvidene menjave olja v menjalniku, pa sem se sicer vseeno malo bolj orenk pozanimal v tujini na forumih kjer so "strokovnjaki" za moj model in pravjo, če ne zajebava ne pipaj...

Mora biti pa točno določena temperatura olja v menjalniku, ko se ga ven spušča in doliva nazaj, s tem da ga odliješ prvič pol, laufaš mašino (pretikaš čez vse prestave), nato spet neko določeno količino ( spet pretikat čez vse prestave), itd nekaj na to foro....

jst svojega ne bom dajal nikamor, mi nič ne zajebava in dvomim da kdo pri nas naredi res v piko tako kot mora bit...pol pa kaj zajebavat začne bi bil pa odgovor da to nima veze s tem :)

Je pač delikatna/specifična zadeva...
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6585
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: AUDI A8 W12 TIPTRONIC

Napisal/-a Fan Pe apr 20, 2012 9:28 pm

Pozdravljeni

No tukaj se motite, tudi v SLO so mojstri, ki se spoznajo na avtomatiko. Res pa je, da brez znanja in testerja je bolje pustiti. Sicer še nisem videl olja, ki se ne obrabi in tudi proizvajalca menjalnikov ne, ki na svoji internetni strani ni napisal kako se njegov izdelek vzdržuje. Je pa res, da imajo servisi več od tega da vam enostavno zamenjajo menjalnik z obnovljenim ( nov ne obstaja - ni dobavljiv ), kot pa da bi vašega vzdrževali. Samo vzdrževanje je sicer dražje od vzdrževanja ročnega menjalnika, vendar dolgoročno še zmeraj ceneje.
Priporočena menjava olja:
- pri obremenjenem menjalniku ( vlečenje tovora ) na 60000KM
- mešana vožnja na 80000KM
- vožnja večina AC dolge relacije na 100000-120000KM

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Re: AUDI A8 W12 TIPTRONIC

Napisal/-a mr.ramo Pe apr 20, 2012 10:03 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

No tukaj se motite, tudi v SLO so mojstri, ki se spoznajo na avtomatiko. Res pa je, da brez znanja in testerja je bolje pustiti. Sicer še nisem videl olja, ki se ne obrabi in tudi proizvajalca menjalnikov ne, ki na svoji internetni strani ni napisal kako se njegov izdelek vzdržuje. Je pa res, da imajo servisi več od tega da vam enostavno zamenjajo menjalnik z obnovljenim ( nov ne obstaja - ni dobavljiv ), kot pa da bi vašega vzdrževali. Samo vzdrževanje je sicer dražje od vzdrževanja ročnega menjalnika, vendar dolgoročno še zmeraj ceneje.
Priporočena menjava olja:
- pri obremenjenem menjalniku ( vlečenje tovora ) na 60000KM
- mešana vožnja na 80000KM
- vožnja večina AC dolge relacije na 100000-120000KM

Lep pozdrav

2x..tocn tko!! ..to da ti iz prve v drugo prestavi sunkovito pri počasni voznji je pomoje za tok močn motor čist normalno..
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost