TrijoAdijo je napisal/-a:Zamenjat bo treba ventil in ali vakumske cevi za krmiljenje aktuatorja. Vakumsko cevko iz aktuatorja snami dol, motor zalaufaj in daj prst na cev. Boš čutil kako vakum potegne potem pa odpusti.
TrijoAdijo je napisal/-a:Zamenjat bo treba ventil in ali vakumske cevi za krmiljenje aktuatorja. Vakumsko cevko iz aktuatorja snami dol, motor zalaufaj in daj prst na cev. Boš čutil kako vakum potegne potem pa odpusti.
Romzis je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Zamenjat bo treba ventil in ali vakumske cevi za krmiljenje aktuatorja. Vakumsko cevko iz aktuatorja snami dol, motor zalaufaj in daj prst na cev. Boš čutil kako vakum potegne potem pa odpusti.
Ne nekaj na pamet menjat. Za vakuum obstaja preprost tester, kjer se lepo vidi ali kaj pušča vključno z elektromagnetnimi ventili (če jih ima). Ne- oz. slabo delovanje turba je lahko tudi posledica okvarjenega MAF senzorja ali pa ti celo kaj pušča na tlačni strani turba (obnaša se pa podobno kot da je MAF zanič). A avto kaj kadi takrat, ko ne potegne kot bi moral?
Načeloma je lahko torej nekaj od sledečega:
- vakuum oz. aktuator za turbo
- zatikanje EGR ventila
- MAF
- MAP (senzor tlaka)
- puščanje med turbom in motorjem (cevi, intercooler)
- slabo ali delno prekinjeno ožičenje na MAF,MAP ali na aktivatorjih za turbo in EGR
Če sam nimaš primernih orodij je smiselno peljat nekomu, ki ve za kaj gre (da ima tester za Forda niti približno ne zadošča).
Načeloma ne boš falil, če pelješ kakemu neodvisnemu dizel spcialistu (Burja v Radomljah npr.), bo na koncu ceneje kot z ugibanjem nejat vse po spisku.
lp
whitee je napisal/-a:Sami problemi z temi 1.6. Ima oče Focusa z enakim motorjem in so tudi same težave, sicer turbina bi naj delovala v redu, ampak avto gre zelo slabo za svoje konje + poraba je zelo velika za tak motor. Prej je imel P308 (stari model) in so bile težave s turbino. Avto občasno ni nikamor šel in je metal v zasilni program. Nobena živa duša od mehanika ni mogla ugotoviti kaj bi lahko bilo narobe. Na koncu se je avto prodal z znano težave.
Po vseh teh tegobah vsaj pri nas doma 1.6 TDCi oz. HDi ne bo nikoli več. Pa želim tebi več sreče.
okorn je napisal/-a:Pozdravljen, mi lahko koga svetujes za odpravo te napake v okolici Ljubljane, poleg Burje? lp
DePalmo je napisal/-a:Hja, ko se boste zavedl da 1.6 HDi ni narejen za šparanje, bo tudi okvar manj. Mene sam motor ni nič hecal, pa sem ga tiščal kot bika.
Romzis je napisal/-a:okorn je napisal/-a:Pozdravljen, mi lahko koga svetujes za odpravo te napake v okolici Ljubljane, poleg Burje? lp
Daj se malo obrni še na Fordov forum, tam bodo zagotovo znali svetovati koga je za obiskat.
Za PSA vem za par primerov ki vejo kaj delajo, za Ford pač ne.
[/quote]TrijoAdijo je napisal/-a:DePalmo je napisal/-a:Hja, ko se boste zavedl da 1.6 HDi ni narejen za šparanje, bo tudi okvar manj. Mene sam motor ni nič hecal, pa sem ga tiščal kot bika.
Tebe verjetno res ni jebal, un, ki ga pa je dobil v roke za tabo, pa ga je 10000x preklel...
TrijoAdijo je napisal/-a:DePalmo je napisal/-a:Hja, ko se boste zavedl da 1.6 HDi ni narejen za šparanje, bo tudi okvar manj. Mene sam motor ni nič hecal, pa sem ga tiščal kot bika.
Tebe verjetno res ni jebal, un, ki ga pa je dobil v roke za tabo, pa ga je 10000x preklel...Romzis je napisal/-a:okorn je napisal/-a:Pozdravljen, mi lahko koga svetujes za odpravo te napake v okolici Ljubljane, poleg Burje? lp
Daj se malo obrni še na Fordov forum, tam bodo zagotovo znali svetovati koga je za obiskat.
Za PSA vem za par primerov ki vejo kaj delajo, za Ford pač ne.
Sej ne, da že 10 let trobim o teh motorjih, da so šrot in to dejansko tudi res so...ampak, če hočeš motor porihtat za prvo silo (ker za kaj več itak ni bil narejen), ga dej PSA majstrom v roke. Sej konec koncev je enak j**c, sam napis je drug.
TrijoAdijo je napisal/-a:.....ampak nikjer nisem omenjal testerja....
TrijoAdijo je napisal/-a:.....ampak nikjer nisem omenjal testerja....
PogachnyK je napisal/-a:Ja tale 1.6 je res srot od motorja.
Romzis je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:.....ampak nikjer nisem omenjal testerja....
Tudi tukaj imaš prav, samo brez testerja nekaj kao popravljat pa tudi ne moreš. Oz. nekatere stvari lahko spremljaš z nekimi splošnimi orodji, močno dvomim pa da se da videt vse kar je treba. Še manj pa brisat morebitne zabeležene napake.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov