Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
UROS-2.0TDI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So nov 27, 2010 6:47 pm

Audi A4 tezava z EGR ventilom, posledicno menjava motorja

Napisal/-a UROS-2.0TDI Če maj 31, 2012 8:06 pm

Lep pozdrav..

Najprej me zanima če kdo ve za kakšen motor za Audija a4 b7, se pravi 2005 letnik... Tip motorja je BLB, je pa 2.0TDI 16V..
Naj mi sporoci na mail: theudoctor@gmail.com..

Opis in nasvet..
EGR ventil je ventil ki posilja del izpusnih plinov nazaj v motor, da motor dosega visji izkoristek in manjse emisije..
Nahaja se nad turbo polnilnikom, in je nato speljan direktno v motor na isto tocko kot tlacna cev od intercoolerja >> turbo kompresorja...
Moja tezava je bila da je avto med prehodom iz 1500 obrati on 2000 spustil čuden skripajoc zvok...
Prejsnji teden je avto kar na enkrat izgubil moc in zelo črno zakadil kot bi razneslo turbo kompresor...
Po ponovnem zagonu avto je zacel spuscati zvok kot da bi lavfav samo po treh celindrih..
Prvo sm mislil da je kriv turbo.. Po podrobnem pregledu sem ugotovil da je turbo ok, samo v EGR ventilu je nekaj zvonilo.. Bila je odlomljena in zdrobljena loputa ki zapira in odpira pline..
Po menjavi le te avto vseeno ni deloval , sem se odlocil da pogledam v motor malo globje... Sedaj vem kaj je bil vzrok tistega cudnega zvoka, in vem kaj je naredil...
Delcek odlomljene EGR lopute je pristal v glavi motorja in v celindru... Unicen je bat, glava, vintili, pa se kaj bi se najdlo...Sedaj je najbolsa opcija menjava motorja..
Vglavnem isce se drug motor tako da prosim za informacije...
Ce koga se kaj zanima mu z veseljem odgovorim na uprasanje...

Nasvet !!!!
V primeru da karkoli zvoni ali pa spusca cudne zvoke okoli turbine in EGR ventila, takoj preglejte kaj je z loputo, ker ne zelim da ima se kdo drug taksno sreco kot jaz ...

Lep pozdrav...
Zadnjič spremenil UROS-2.0TDI, dne Sr jun 27, 2012 10:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Audi A4 tezava z EGR ventilom, posledicno menjava motorj

Napisal/-a Vikking Če maj 31, 2012 8:23 pm

Mogoče v vednost iz Audi foruma, da ne boš kupil napačnega motorja:

Namreč, do letnika 2006 so bile v A4 vgrajene 2.0 TDI mašine z oznako BLB. Z njimi je bilo dosti problemov, posebno zaradi slabe oziroma šibke stene bloka motorja med 1. in 2. batom, kar je posledično privedlo do razpok, mešanja vode z oljem in še česa hujšega. Od leta 2006 (vključno) naprej so v A4 zamenjali 2.0 TDI motor BLB, in sicer z motorjem BRE, pri kateremu so napake odpravili, tako da težav ni več.

EDIT: Če je na koncu kataloške številke črka C ni bojazni, da bi počila, npr.: 03G 103 308 C

2.0 TDI glave so bile delane v treh izvedbah:

03G 103 308 A - 90% glav poči
03G 103 308 B - 50% glav poči
03G 103 308 C - 0,9% glav poči(extremni primeri)
 
UROS-2.0TDI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So nov 27, 2010 6:47 pm

Re: Audi A4 tezava z EGR ventilom, posledicno menjava motorj

Napisal/-a UROS-2.0TDI Če maj 31, 2012 9:39 pm

Hvala in se še priporocam za informacije...

Me pa zanima , ce je ta oznaka z črkam ali a, b alli c> ki bi naj veljala za mocnejo, odtisnjena ali na glavi motorja ali na bloku...
Ali sta motrja BLB in BRE popolnoma identicna in paseta na nosilce krizam ali ne...

Lep pozdrav..
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Audi A4 tezava z EGR ventilom, posledicno menjava motorj

Napisal/-a Vikking Če maj 31, 2012 10:01 pm

Številke so odtisnjene na glavi motorja, pod tistimi tremi cevmi, bolj desno (gledano proti motorju).

Slika

Slika
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Audi A4 tezava z EGR ventilom, posledicno menjava motorj

Napisal/-a valvoline Če maj 31, 2012 10:05 pm

Zato se kupuje audi do l.2001,tanovi motorji so uberklump.
 
UROS-2.0TDI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So nov 27, 2010 6:47 pm

Re: Audi A4 tezava z EGR ventilom, posledicno menjava motorj

Napisal/-a UROS-2.0TDI Če maj 31, 2012 10:33 pm

valvoline je napisal/-a:Zato se kupuje audi do l.2001,tanovi motorji so uberklump.


Moj ma 260.00km, prpelan iz nemcije, pa nevemo kolk so jih zbil gorih, pa skos od kar ga mam nisem mel nobenga problema z njim do zdej, pa blok motorja je tud tak ko nov... sam se pac zgodi kar se pac je... Enkrat bo bols.. :)

Hvala za informacije in lp..
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov