No vidiš, mislim da ni nič narobe. Če se bo pa stopnjevalo pa definitivno pelat na pooblaščenca. Pa prej menjajte olje na 15k. 15k menjaj sam, na 30k na servisu.
Samo vprasanje, dokler takole ne piska je s turbino vse ok? Ker kupujem nov rabljen avto pa honde 2.2 dizli skor vsi zvizgajo kot zgoraj priliman renault kombi.
Mi lahko morda kdo pomaga pri iskanju izvora zvoka iz spodnjega videja. Do njega prihaja med pospesevanjem, ko je motor ze ogret. Pri hladnem tega ni. Kot da bi kovina drgnila ob kovino.
Dotični avto je Seat Leon, letnik 2001, 300000 km. Turbina že kar nekaj časa žvižga, sedaj se je pa začelo poznat tudi na pospeških in občasno mi jo tudi izključi tako da je poseg obvezen.
Poleg obnove turbine se obeta (glede na kilometre) tudi velik servis. Glede na cene podobnih Leonov na spletu bi rekel da me bo investicija prišla skoraj toliko kot je sam avto vreden.
Zdaj se gre ali "vložit" tistega jurja za obnovo turbine in velik servis, ali raje dat par jurjev več in menjat avto.
Avto ima 20 let, veliko prevoženih, vse skupaj že zmaltrano...če se ti dosedaj še ni amortiziral (beri: v tem času nisi zbral financ za novega), se ti nikoli ne bo. Privošči sebi nekaj novega ali pa vsaj novejšega, udobnejšega, varnejšega, varčnejšega in zmogljivejšega. Ker se živi samo enkrat.
2.4 JTD 10v 150KM... avto kadi črno.. šobe imajo 200.000 km, stestirane in so ok egr blindiran, lmm ok, cevi vakumi interkuler celo, senzorji tipala vse ok graf med vožnjo pokaže, da bi moral vlečt že pri 1700 obratov, pa potegne šele pri 2.200.(čeprav tega med vožnjo ni opaziti, vleče zadovoljivo) motor ne pije olja, turbina ne žvižga. očitno dobi premalo zraka ali je možno, da je turbina rahlo poškodovana, slaba...ni druge ideje več.
e vidiš, to sem čakal oz naštudiral med tem. vakum sicer premakne tisto palčko na paštetki, tudi z roko gre lepo vendar se splača verjetno vseeno sneti turbino in spucati lopatice, al kaj meniš FAN ? ker avto vleče ok, turbina ne žvižga in ne troši olja sicer, le kadi cca 30-40 posto več kot bi smel.
Glede na to, da deluje brezhibno, osebno ne bi nič delal. Pustite tako kot je. Dobro preverite ali kje ne tesni sama napeljava od turbine do sesalne cevi. Najlažje se to preveri, motor deluje v prostem teku, po ceveh in spojih pošpricate sprej, za čiščenje dušilnih loput. Kjer motor spremeni glas, tam ne tesni.