Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: AVTO BEZLAJ

Napisal/-a joztom To avg 28, 2018 10:39 am

Berem, pa nič ne zastopim. Aktuator je izgleda elektronski, le-ta premika gred, ki vrti krono variabilne geometrije turbine, obenem je zraven še senzor pozicije lopatic. Možno je, da so premične lopatice delno zaribale in ne gre v obe končni legi zlahka. Zadnje čase, po menjavi SW, po znanem VAG sporu v Ameriki, so pri vpoklicu nastavili nekaj drugačno (slabše) izgorevanje in kar nekajkrat sem že slišal za te morebitne napake. Zato tudi avto manj leti. Ampak ljudje vse sorte govorijo, kakšnega uradnega komentarja pa nisem zasledil. Sname se turbina, razdre se del v liti polovici, kjer so lopatice, to sčisti in montira nazaj. Bi kar verjel, da je kakšnih 5ur dela, snemanje turbine, razdiranje, čiščenje, sestava, montaža nazaj in še testiranje. Jaz bi ga peljal čipat, pa je potem menda dosti boljše. Za cene servisa pa je edino pravilo, pisni predračun in zahtevek za soglasje pri dodatnih delih.
 
vipe5s
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Pe avg 07, 2015 11:46 am

Re: AVTO BEZLAJ

Napisal/-a vipe5s To avg 28, 2018 10:47 am

Na spletni strani mu na veliko piše "Za kvaliteto naših produktov in servisnih storitev jamčimo z 12 mesečno garancijo !".
Torej ga kontaktiraš, naj avto uredi, ali pa ga pelji pregledat k spodobnemu servisu turbin (poglej kdo je pri nas, ne bom reklamiral), imajo pa enostavno .si domeno :) , in mu reci, da mu boš izstavil nazaj račun morebitnega popravila.

V resničnem življenju pa veš kako gre..
 
Dejan3004
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po avg 27, 2018 8:46 am

Re: AVTO BEZLAJ

Napisal/-a Dejan3004 Sr avg 29, 2018 1:37 pm

joztom je napisal/-a:Berem, pa nič ne zastopim. Aktuator je izgleda elektronski, le-ta premika gred, ki vrti krono variabilne geometrije turbine, obenem je zraven še senzor pozicije lopatic. Možno je, da so premične lopatice delno zaribale in ne gre v obe končni legi zlahka. Zadnje čase, po menjavi SW, po znanem VAG sporu v Ameriki, so pri vpoklicu nastavili nekaj drugačno (slabše) izgorevanje in kar nekajkrat sem že slišal za te morebitne napake. Zato tudi avto manj leti. Ampak ljudje vse sorte govorijo, kakšnega uradnega komentarja pa nisem zasledil. Sname se turbina, razdre se del v liti polovici, kjer so lopatice, to sčisti in montira nazaj. Bi kar verjel, da je kakšnih 5ur dela, snemanje turbine, razdiranje, čiščenje, sestava, montaža nazaj in še testiranje. Jaz bi ga peljal čipat, pa je potem menda dosti boljše. Za cene servisa pa je edino pravilo, pisni predračun in zahtevek za soglasje pri dodatnih delih.


tudi jaz bi verjel da je 7 ur dela, če bi on to delal na moji turbini. On mi je not porinu drugo (obnovljeno) turbino, za to dvomim v tako količino ur, glede na to da je zamenjal turbino in ne popravljal moje. Kar se cene tiče bi bila to najboljša opcija ja, ampak sva komunicirala po telefonu in sem mu verjel na besedo(sm se sam zaj... vem), ker sem želel avto čimprej dobit...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 108 gostov