joztom je napisal/-a:Berem, pa nič ne zastopim. Aktuator je izgleda elektronski, le-ta premika gred, ki vrti krono variabilne geometrije turbine, obenem je zraven še senzor pozicije lopatic. Možno je, da so premične lopatice delno zaribale in ne gre v obe končni legi zlahka. Zadnje čase, po menjavi SW, po znanem VAG sporu v Ameriki, so pri vpoklicu nastavili nekaj drugačno (slabše) izgorevanje in kar nekajkrat sem že slišal za te morebitne napake. Zato tudi avto manj leti. Ampak ljudje vse sorte govorijo, kakšnega uradnega komentarja pa nisem zasledil. Sname se turbina, razdre se del v liti polovici, kjer so lopatice, to sčisti in montira nazaj. Bi kar verjel, da je kakšnih 5ur dela, snemanje turbine, razdiranje, čiščenje, sestava, montaža nazaj in še testiranje. Jaz bi ga peljal čipat, pa je potem menda dosti boljše. Za cene servisa pa je edino pravilo, pisni predračun in zahtevek za soglasje pri dodatnih delih.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 108 gostov