[KEKEC] je napisal/-a:Ko prešaltaš mašina v tako nizkih obratih ne proizvaja dovolj izpušnih plinov da bi vrtela turbino naprej in držala pritisk v sesalnem kolektorju. Ker pa je bil pred šaltanjem v kolektorju visok pritisk, ti ta pritisk butne nazaj in v rikverc zavrti turbino...
To pol useka ven čez filter in se sliši kot blowoff.
To je to.
To sem jaz dobo odgovor na alfa forumu! Ker mi isto dela alfa!
lojzek3211 je napisal/-a:[KEKEC] je napisal/-a:Ko prešaltaš mašina v tako nizkih obratih ne proizvaja dovolj izpušnih plinov da bi vrtela turbino naprej in držala pritisk v sesalnem kolektorju. Ker pa je bil pred šaltanjem v kolektorju visok pritisk, ti ta pritisk butne nazaj in v rikverc zavrti turbino...
To pol useka ven čez filter in se sliši kot blowoff.
To je to.
To sem jaz dobo odgovor na alfa forumu! Ker mi isto dela alfa!
Kako si pa potem tole resil? Tole pa ja ni normalno?
abbe je napisal/-a:dizli nimajo bov ventila ker nimajo lopute za gas.
tut to kar je kekce naisal ne drzi cisto,ker se turbina ne more kr tko zavtrtet nazajj,ker nima dizlo lopute,seprau gre zrak se vedno v motor..
kar se pa zvoka tice(videa nisem gledal) gre za zastajanje tlaka..je pa dokaj ogost pojav pri vag grupi.pri nekaterih se to pojavlja zaradi nepravlnega delovanje n75 ventila,pri nekaterih ne dela dobro egr pa tm ce lini sekajo.....
ce ti avto ne kadi pretirano pote tudi nobene cevi nimaš počene..
joztom je napisal/-a:Vse turbine imajo prigrajene Blowoff ventile ki dajejo komori v kratek stik in razbremenijo pritisk. Membrana rada poči in dela težave. Vgrajuje od firme Forge nadomestne ali se menjajo samo membrane. Je pa treba nastavljato boost po menjavi in je to delo za specialista ali se podrediti tabeli pritiskov, ki so navedeni za vsak avto in tip turbine.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov