antena je napisal/-a:pozdravljeni imam accenta 2001 1.3 bencin....zzanima me kako se naštela zadnje bremze pakne....namreč mehankar mi je zamenju pakne+ cilidre pa je reku da se morajo mal ulafat k so nove,da se jih potlej naštela....zdej so se že ulafale ...pa mne zanima postopek pa kej se štela...hvala
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Pri vašem vozilu se samodejno nastavlja. V koliko je bilo strokovno sestavljeno, ščiščen in namazan mehanizem za nastavljanje...................ni potrebno nič nastavljati, se samo.
Lep pozdrav
tomaz30 je napisal/-a:antena je napisal/-a:pozdravljeni imam accenta 2001 1.3 bencin....zzanima me kako se naštela zadnje bremze pakne....namreč mehankar mi je zamenju pakne+ cilidre pa je reku da se morajo mal ulafat k so nove,da se jih potlej naštela....zdej so se že ulafale ...pa mne zanima postopek pa kej se štela...hvala
Ali je ročna precej visoka , ko zagrabi, to pomeni več kot 5 zob da zagrabi!?
Glede sestave je že Fan vse razložil, edino verjetno obloge niso bile približane pri montaži. Govorim za primer, ko ročna zagrabi višje kot 5 zob.
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Samonastavljivi vijak se nastavi takoj pri montaži novih zavor, v navadi je, da se ga nastavi pred prezračevanjem. To je vse kar se nastavlja, s tem je nastavljena nožna in parkirna zavora. Na samih žicah se nič ne premika!
Lep pozdrav
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
V prvem postu piše:
namreč mehankar mi je zamenju pakne+ cilidre pa je reku da se morajo mal ulafat k so nove,da se jih potlej naštela....
V enem letu so se utekle ( obloge se utečejo v 300 do 500 prevoženih Km ), torej nazaj do mehanika in jih naj nastavi, kot vam je naročil.
Lep pozdrav
Energetik81 je napisal/-a:Seveda je, ampak moraš vedet kaj nardit. Med paknami je v zgornjem delu bobna 2-delni vijak z jeklenim jezičkom, ki omogoča le vrtenje vijaka v eno smer. Sicer naj bi se sam od sebe nastavljal glede na obrabo pakn, ampak tudi jaz sem 1x/leto sam zavrtel, da mi je ročna začela prijemati že na 1-2 zobu. Torej vzameš dol boben in z malim ploščatim šraufncigarjem zavrtiš 1 del vijaka v tisto smer, ki ti jo omogoča jekleni jeziček. Na ta način malo razširiš pakne, zato potem ročna prime prej. Vrti postopoma, recimo po 5 zobčkov na vijaku. Vmes vsake toliko natakni boben, da vidiš, če se še prosto vrti.
Če se že zatika pri spuščeni ročni, boš moral vijak vrteti v drugo smer, kar pomeni da boš moral odmikati jeklen jeziček.
Energetik81 je napisal/-a:Mogoče ravno malo drsanja, ne sme pa to niti malo zavirat kolesa.
Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov