moral bi takole probavat
moment potreben za vrtenja piniona naj bi bil 6,8NM
rabiš pa takšen ključ za zategovanje
z pnevmatsko pištolo je zelo težko ravno prav nastavit
za pregrevanje diffa so lahko krivci
1. premalo olja
2. napačna gradacija olja
3. pretesno nastavljeni ležaji
4. prevelika obraba zobnikov ( ring in pinion)
5. napačen kontaktni vzorec zobnikov ( backlash)
za tuljenje pri določeni hitrosti pa
1. napačno olje
2. napačen kontaktni vzorec
3. poškodovan zobnik ( ring ali pinion )
če bi tulili ležaji bi jih slišal skoz od 0kmh naprej
prvo še enkrat preglej koliko imaš zategnjeno matico na flančni,
če ne bo pomagalo pa pokrov dol in preveri kontaktni vzorec zobnikov
bizgec je napisal/-a:Nisem napisal,da mora bit dif hladen,ko se probava zračnost-pozabil pač.Si probal malo odvit matico in kakšen je rezultat?
Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov