Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Zadnji diff - Cherokee

Napisal/-a lisko Ne avg 26, 2012 5:54 am

Zadeva je taka, da sem menjal semering na vhodu diferincjala. Na "pinjonu" al kak se že reče....
Prej je dif spustil kak zvok, ko si pri 80 spustil gas in potem hitro utihnil....
Sedaj tuli konstantno od 60 naprej. Očitno sem nardil nekaj narobe oz. ali preveč ali premalo zategnil matico na flančni. Tudi zagreje se preveč saj ga po 60km vožnje več ni moč držat.
Ve kdo točno kako bi moral zategnit ali pa je celo še kaj druga zrelo za menjat?
Zategnil sem jo do konca in potem popuščal dokler se ni lepo gladko vrtelo.
Bi moralo met minimalno zračnost?

Še kot podatek:
Matica nima varovalke ampak ima malo zamakjen navoj in gre dokaj trdo....Torej razna zategovanja na moment odpadejo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Re: Zadnji diff - Cherokee

Napisal/-a bizgec Ne avg 26, 2012 6:31 am

Moje mnenje je,da si ga preveč zategnil. Če je premalo zategnjen tuli, ko motor ne vleče.Če pa preveč stisneš tuli ko je obremenjen. Vsaj tako so nas učili. Drugač pa diferencial ponavadi rabi 2 uri, da se vgreje na normalno temperaturo-pa tudi potem ga boš lahko prijel. Ali ima kakšne distančnčne podložke morda? Kaj pa ko daš gas ali na hitro popustiš kaj čutiš luft? Jst bi snel še enkrat kardan in malo popustil matico.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Zadnji diff - Cherokee

Napisal/-a lisko Ne avg 26, 2012 12:22 pm

Podložk nima. Ko dam gas ali delam bilokaj se ne čuti lufta edino z roko čutiš minimalno zračnost v zobnikih kar je normalno.
Torej bi mogu odtegnit toliko , da ima hladen res minimalno lufta?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Re: Zadnji diff - Cherokee

Napisal/-a bizgec Ne avg 26, 2012 1:08 pm

Ja malo popusti matico na pinjonu.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6585
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zadnji diff - Cherokee

Napisal/-a Fan Ne avg 26, 2012 7:12 pm

Pozdravljeni

Hladen mora imeti zračnost

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Zadnji diff - Cherokee

Napisal/-a lisko Ne avg 26, 2012 9:01 pm

Če smo že pri tem....
Takole je pravilen postopek (kopirano z offroad foruma)

moral bi takole probavat
Slika
moment potreben za vrtenja piniona naj bi bil 6,8NM

rabiš pa takšen ključ za zategovanje
Slika
z pnevmatsko pištolo je zelo težko ravno prav nastavit


za pregrevanje diffa so lahko krivci
1. premalo olja
2. napačna gradacija olja
3. pretesno nastavljeni ležaji
4. prevelika obraba zobnikov ( ring in pinion)
5. napačen kontaktni vzorec zobnikov ( backlash)

za tuljenje pri določeni hitrosti pa
1. napačno olje
2. napačen kontaktni vzorec
3. poškodovan zobnik ( ring ali pinion )

če bi tulili ležaji bi jih slišal skoz od 0kmh naprej

prvo še enkrat preglej koliko imaš zategnjeno matico na flančni,
če ne bo pomagalo pa pokrov dol in preveri kontaktni vzorec zobnikov

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Re: Zadnji diff - Cherokee

Napisal/-a bizgec Po avg 27, 2012 8:37 am

Nisem napisal,da mora bit dif hladen,ko se probava zračnost-pozabil pač oops .Si probal malo odvit matico in kakšen je rezultat?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Zadnji diff - Cherokee

Napisal/-a lisko Po avg 27, 2012 3:28 pm

bizgec je napisal/-a:Nisem napisal,da mora bit dif hladen,ko se probava zračnost-pozabil pač oops .Si probal malo odvit matico in kakšen je rezultat?


V bistvu je blo tak....
Šel v kanal in odvil za malo....dobil zračnost (res minimalno in bil je hladen) ter probal.....Tulil je praktično že od 0km/h naprej....
Potem sem vse skupaj vzel popolnoma narazen in si ogledal zobnike, ki so obrabljeni tako kot prikazuje prva slika (vse ok).
Vse skupaj sestavil nazaj in zategnil do kraja. Potem sem odtegoval tako dolgo da se je začel pinion lepo gladko vrtet brez zatikanja a z rahlim uporom ( v navodilih piše celo 6.8Nm potrebna sila za vrtenje....kar se mi zdi malo preveč) in probal....

Dif je utihnil in ga ni slišat. Greje se tudi dosti manj. Da se pa sploh greje (bolj ko prednji) je pa v LSD lamelah. Zato tudi potrebuje 75/140 olje ( prednji pa 75/90). Sicer se malo oglasi pri točno 2400 obratih na kardanu....ampak za 400 tisoč prevoženih km in prve ležaje, zobnike...je to nekaj povsem normalnega.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov