EDIT: Približano je toliko da se bobni lahko snamejo gor in dol, vrti se normalno, naslednji zobec ali dva pakne začneta grabiti ob boben pri spuščeni ročni
Kaj bi lahko bilo?
mogoče slika kaj pomaga, verjetno bolj malo ampak vseeno.



HVALA
blazkom je napisal/-a:Pozdravljeni, imam accenta letnik 96, ko sem ga kupil (cca 2 leti nazaj) so bile zadnje pakne zažgane ter sem jih menjal za nove. po cca pol leta ročna ni prijela (desna stran tudi če je leva že čisto blokirala) zato je bila pred cca pol leta menjana zaljla leva plus desna. Sedaj je problem ker desna stran še vedno ne prime, zajle so nove z nastavitvenim koleščom je čimoblj približano potem zategnenje pri ročni v kabini tako da prime na 2-3 zobcu (prične prijemati na obeh kolesih) nato na leve kolesu postopma prijema vse bolje na desnem pa še vedno tako kot na začetku. Na nožno zavoro bremza prime tako kot more.
EDIT: Približano je toliko da se bobni lahko snamejo gor in dol, vrti se normalno, naslednji zobec ali dva pakne začneta grabiti ob boben pri spuščeni ročni
Kaj bi lahko bilo?
HVALA
zlica22 je napisal/-a:blazkom je napisal/-a:Pozdravljeni, imam accenta letnik 96, ko sem ga kupil (cca 2 leti nazaj) so bile zadnje pakne zažgane ter sem jih menjal za nove. po cca pol leta ročna ni prijela (desna stran tudi če je leva že čisto blokirala) zato je bila pred cca pol leta menjana zaljla leva plus desna. Sedaj je problem ker desna stran še vedno ne prime, zajle so nove z nastavitvenim koleščom je čimoblj približano potem zategnenje pri ročni v kabini tako da prime na 2-3 zobcu (prične prijemati na obeh kolesih) nato na leve kolesu postopma prijema vse bolje na desnem pa še vedno tako kot na začetku. Na nožno zavoro bremza prime tako kot more.
EDIT: Približano je toliko da se bobni lahko snamejo gor in dol, vrti se normalno, naslednji zobec ali dva pakne začneta grabiti ob boben pri spuščeni ročni
Kaj bi lahko bilo?
HVALA
Hmm... Čudno, morda slabo vidim, ampak obloga odstopa-odlepljena...?! (če je tako, je zanič) Preveri z izvijačem. Sicer pa, snami pakne tako da odstraniš "vzmetni varovalki". Še enkrat preveri žico ročne zavore, če lepo teče. Podri pakne, premaži vzvode, da ne blokirajo ipd. Obrusi površino oblog in zavornega bobna z brusnim papirjem. Sestavi nazaj, žico ročne zavore v kabini do konca popusti, nato nastavi pakne. Ko bodo dovolj približane se nastavi še žica. Če obloge niso že vse trde bi ročna morala prijeti.
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Po zgornjih slikah, so zavorne obloge zrele za menjavo + dobro ščistiti in namazati samonastavljivo vzvodje. Ležaja ni potrebno snemati pri menjavi zavornih oblog, v koliko pa se ga sname ........................... da se lažje pride zraven .......................... pa v trgovinah prodajajo orodje.
@GranDuke_JK
Ja, v koliko pa se je zavorne obloge namakalo v bencinu.................................... ja, potem pa res ni delovalo
Lep pozdrav
Uf, sicer se slabo vidi, ampak če prav vidim, imaš kar konkretno znucane bobne. Če misliš imeti avto še vsaj par let, bi jaz zamenjal še bobne.blazkom je napisal/-a:Evo še slike bobna, samo desnega. Ima preveč roba? če ja kje in koliko je cena struženja?
Po forumu brska: AssKicker in 10 gostov