Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
tomzi25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Če okt 28, 2010 4:24 pm

renault 5, pomoč

Napisal/-a tomzi25 To sep 11, 2012 12:45 pm

Pozdravljeni

Na slikci je vidna težava. Če je težava. Danes sem opazil, zdej ne vem ali je prav da kabel ni priklopljen?

hvala

Slika
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a Vz_ace To sep 11, 2012 1:35 pm

prav že ni,da tale cevka ni priklopljena, ker tudi podtlačnega regulatorja niso predvideli kot za okras;). ni pa neke hude škode, tudi če ni priklopljena.
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a abbe To sep 11, 2012 1:42 pm

to je za zamikanje vziga ce se ne motim.in kar vpliva na delova je vozila...
Ni vse res kar napišem
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a čare To sep 11, 2012 1:57 pm

90% petkam itak ne dela membrana za zamik predvžiga tko da najprej na usta probaj če membrana drži vakum in če ga potem cev priklopi,če pa ne pa cev blindiraj.
 
tomzi25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Če okt 28, 2010 4:24 pm

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a tomzi25 Sr sep 12, 2012 10:15 am

Tukaj sem priklopu ta šlauf. Bom kr serviserju zapelal, da bo mal prečikeral... jaz nimam pojma. Hvala

Slika
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a grega983 Sr sep 12, 2012 10:31 am

A prav vidim da je tole C1C motor ?
Teh pa ni bilo ravno veliko na cesti .... na srečo :mrgreen:
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a sašo5 Sr sep 12, 2012 6:44 pm

grega983 je napisal/-a:A prav vidim da je tole C1C motor ?
Teh pa ni bilo ravno veliko na cesti .... na srečo :mrgreen:

to je "campus" ali "five" :?:

poznam 1.0 motorje ki so naredili 350.000 km res pa da olje sploh ni bilo treba menjavat, ker 1000 km = je 1 lit olja...

Vakum zrihtaj, ker avto bo definitvno bolje delal - pospeševal, ker predvžig momentalno "vrže" v "for" cca 25 stopinj, drugače dela na 7-8 oz. bi nekako rekli da se prilagaja - drugače zelo uporabna "trtlziher" zadeva.........
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a grega983 Sr sep 12, 2012 7:24 pm

Glede na ohišje zračnega filtra je tole sigurno c1c, ki je res hvaležen motor, zadrega je le z davčno, saj bi ta morala lastnikom zaračunavati davek na nepremičnine (ovira na cesti) :mrgreen:

Pa pardon avtorju za off
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a lisko Sr sep 12, 2012 10:18 pm

sašo5 je napisal/-a:
grega983 je napisal/-a:A prav vidim da je tole C1C motor ?
Teh pa ni bilo ravno veliko na cesti .... na srečo :mrgreen:

to je "campus" ali "five" :?:

poznam 1.0 motorje ki so naredili 350.000 km res pa da olje sploh ni bilo treba menjavat, ker 1000 km = je 1 lit olja...

Vakum zrihtaj, ker avto bo definitvno bolje delal - pospeševal, ker predvžig momentalno "vrže" v "for" cca 25 stopinj, drugače dela na 7-8 oz. bi nekako rekli da se prilagaja - drugače zelo uporabna "trtlziher" zadeva.........



Po moje bo kr C1E.
Največja hiba teh motorjev (avtov) je bila v tem da niso imeli števčka za temparaturo....in če je termostat piknil je avto zakuhal. Potem pa so sledile težave , ki jim ni bilo videti konca...Dobra lastnost pa , da so imeli cilindrske puše....menjal si komplet in si imel nov motor.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
ales1987
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če avg 19, 2010 4:00 pm

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a ales1987 Pe sep 14, 2012 6:59 pm

Ne bom odpiral nove teme, ker se tiče prav tako r5 1.1 campus, 1991, 222k km.
Danes je postala težava neznosna. Ko pripeljem v križišče, pritisnem sklopko, da bi se ustavil im menja v prvo avto ugasne, kot da bi mu obrati povsem padli na 0. To naredi vedno ko se povsem ustavim (lahko se tudi pelam 50 in pritisnem sklopko on ugasne). Med vožnjo brez problema dela, razen da občasno malo "cuka" v nižjih obratih.
Hvala za pomoč,
lp Aleš
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a Romzis Sr sep 19, 2012 8:24 am

ales1987 je napisal/-a:Ne bom odpiral nove teme, ker se tiče prav tako r5 1.1 campus, 1991, 222k km.
Danes je postala težava neznosna. Ko pripeljem v križišče, pritisnem sklopko, da bi se ustavil im menja v prvo avto ugasne, kot da bi mu obrati povsem padli na 0. To naredi vedno ko se povsem ustavim (lahko se tudi pelam 50 in pritisnem sklopko on ugasne). Med vožnjo brez problema dela, razen da občasno malo "cuka" v nižjih obratih.
Hvala za pomoč,
lp Aleš

Če ne znaš sam, zapelji enmu majstru da ti preveri in po potrebi nastavi platine in predvžig, enako z vplinjačem - nastavitev zraka pod pštandgasom. Pogledat je treba tudi razdelilno kapo in kable ter svečke. Preveriti je treba tudi ravno tistole membrano, ki je omenjena zgoraj. Če je zanič in če se ne bo popravljala, naj se cevka blindira in predvžig nastavi od oka.
Možno je tudi, da ti nekje na sesalnem delu vleče "fovš" zrak, npr. na stiku sesalnega kolektorja in glave motorja. To so ta glavne možne napake, mogoče se spomnim še česa.
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a Romzis Sr sep 19, 2012 8:29 am

sašo5 je napisal/-a:
grega983 je napisal/-a:A prav vidim da je tole C1C motor ?
Teh pa ni bilo ravno veliko na cesti .... na srečo :mrgreen:

to je "campus" ali "five" :?:

poznam 1.0 motorje ki so naredili 350.000 km res pa da olje sploh ni bilo treba menjavat, ker 1000 km = je 1 lit olja...

Vakum zrihtaj, ker avto bo definitvno bolje delal - pospeševal, ker predvžig momentalno "vrže" v "for" cca 25 stopinj, drugače dela na 7-8 oz. bi nekako rekli da se prilagaja - drugače zelo uporabna "trtlziher" zadeva.........

Ah ja "poznavalci". :roll:
Tole je definitivno Campus 1.1 motor - C1E in ne Five, te so imele "ajnšpric" in niso imele vakumskega regulatorja predvžiga niti platin.
Kurjenje olja na teh mašinah je pa tudi bolj kot ne eksotika. Če je takle motorček redno vzdrževan (beri: enkrat na 5 let zamenjano olje :D ) olja sigurno ne kuri
-----------------------
Romzis
 
ales1987
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če avg 19, 2010 4:00 pm

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a ales1987 Sr sep 19, 2012 2:16 pm

Romzis je napisal/-a:
ales1987 je napisal/-a:Ne bom odpiral nove teme, ker se tiče prav tako r5 1.1 campus, 1991, 222k km.
Danes je postala težava neznosna. Ko pripeljem v križišče, pritisnem sklopko, da bi se ustavil im menja v prvo avto ugasne, kot da bi mu obrati povsem padli na 0. To naredi vedno ko se povsem ustavim (lahko se tudi pelam 50 in pritisnem sklopko on ugasne). Med vožnjo brez problema dela, razen da občasno malo "cuka" v nižjih obratih.
Hvala za pomoč,
lp Aleš

Če ne znaš sam, zapelji enmu majstru da ti preveri in po potrebi nastavi platine in predvžig, enako z vplinjačem - nastavitev zraka pod pštandgasom. Pogledat je treba tudi razdelilno kapo in kable ter svečke. Preveriti je treba tudi ravno tistole membrano, ki je omenjena zgoraj. Če je zanič in če se ne bo popravljala, naj se cevka blindira in predvžig nastavi od oka.
Možno je tudi, da ti nekje na sesalnem delu vleče "fovš" zrak, npr. na stiku sesalnega kolektorja in glave motorja. To so ta glavne možne napake, mogoče se spomnim še česa.

Hvala, bom moral nekam odpelat, ker mi je danes začelo pokat iz izpušne cevi, ko se peljem navzdol po klancu.
 
Uporabniški avatar
DrinY
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Če dec 02, 2010 6:09 pm
Kraj: Dravograd

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a DrinY Sr sep 19, 2012 2:19 pm

Narobe nastavljen predvžig. Kolker se spomnem platine preveč zaprte :?: :!: :roll: oz nekaj z vžigom narobe.
Kar je čvavek naredo, vahko čvavek popraji!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a AgitatoR Sr sep 19, 2012 3:59 pm

Pa sajasto ti tudi kadi oz. se pozna na cesti ko pri miru stoji vžgan avto in povišaš obrate.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
ales1987
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če avg 19, 2010 4:00 pm

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a ales1987 Če sep 20, 2012 12:03 pm

AgitatoR je napisal/-a:Pa sajasto ti tudi kadi oz. se pozna na cesti ko pri miru stoji vžgan avto in povišaš obrate.

malo ja, sem spucal svečke ker je bila 4. ali 1. (nevem iz katere strani se štejejo) skoraj povsem zapacana.
lp
 
ales1987
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če avg 19, 2010 4:00 pm

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a ales1987 So okt 27, 2012 3:58 pm

Dobil sem informacijo, da se da dobit clean carburator sprej. Koliko pa stane? In kam moram to pošpricat? Na eni sliki sem naredil puščici, rdečo in rumeno.
loputa zraka.jpg
loputa2.JPG


hvala
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a zlica22 So okt 27, 2012 4:15 pm

Če neboš snel dol in kompletno očistil je brezveze kaj špricat... Če hočeš pač daj v obe...
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a D12J12 Pe feb 15, 2013 3:28 pm

Pozdravljeni!
Sposojam si temo in upam, da avtor nebo preveč hud =P . Na petki Campus letnik 1993 je danes crknila ventilacija... Ne dela ne prva niti druga stopnja, varovalka je cela, upori pomojem niso ker čene bi delala najvišja stopnja? Stike okol varovalk sem pregledal in stik se zdi dober. Nikoli prej ni bilo težav, edino to da je ventilator vedno tulil in po parih minutah utihnil... Če mogoče kdo ve kaj bi bilo lahko narobe na dan z besedo :D . Avto se tako ali tako uporablja samo za vožnjo po mestu, tako da tudi če ventilacija ne deluje ni takšen problem, ker pa imam glih čas bi pa rad popravil, če se veda nebo kašnega velikega stroška :D .
LP D12J12 :D
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: renault 5, pomoč

Napisal/-a abbe Pe feb 15, 2013 3:31 pm

preveri napajanaje na ventilatoruju
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Blinder, Google Adsense [Bot] in 15 gostov