Na slikci je vidna težava. Če je težava. Danes sem opazil, zdej ne vem ali je prav da kabel ni priklopljen?
hvala

grega983 je napisal/-a:A prav vidim da je tole C1C motor ?
Teh pa ni bilo ravno veliko na cesti .... na srečo
sašo5 je napisal/-a:grega983 je napisal/-a:A prav vidim da je tole C1C motor ?
Teh pa ni bilo ravno veliko na cesti .... na srečo
to je "campus" ali "five"![]()
poznam 1.0 motorje ki so naredili 350.000 km res pa da olje sploh ni bilo treba menjavat, ker 1000 km = je 1 lit olja...
Vakum zrihtaj, ker avto bo definitvno bolje delal - pospeševal, ker predvžig momentalno "vrže" v "for" cca 25 stopinj, drugače dela na 7-8 oz. bi nekako rekli da se prilagaja - drugače zelo uporabna "trtlziher" zadeva.........
ales1987 je napisal/-a:Ne bom odpiral nove teme, ker se tiče prav tako r5 1.1 campus, 1991, 222k km.
Danes je postala težava neznosna. Ko pripeljem v križišče, pritisnem sklopko, da bi se ustavil im menja v prvo avto ugasne, kot da bi mu obrati povsem padli na 0. To naredi vedno ko se povsem ustavim (lahko se tudi pelam 50 in pritisnem sklopko on ugasne). Med vožnjo brez problema dela, razen da občasno malo "cuka" v nižjih obratih.
Hvala za pomoč,
lp Aleš
sašo5 je napisal/-a:grega983 je napisal/-a:A prav vidim da je tole C1C motor ?
Teh pa ni bilo ravno veliko na cesti .... na srečo
to je "campus" ali "five"![]()
poznam 1.0 motorje ki so naredili 350.000 km res pa da olje sploh ni bilo treba menjavat, ker 1000 km = je 1 lit olja...
Vakum zrihtaj, ker avto bo definitvno bolje delal - pospeševal, ker predvžig momentalno "vrže" v "for" cca 25 stopinj, drugače dela na 7-8 oz. bi nekako rekli da se prilagaja - drugače zelo uporabna "trtlziher" zadeva.........
Romzis je napisal/-a:ales1987 je napisal/-a:Ne bom odpiral nove teme, ker se tiče prav tako r5 1.1 campus, 1991, 222k km.
Danes je postala težava neznosna. Ko pripeljem v križišče, pritisnem sklopko, da bi se ustavil im menja v prvo avto ugasne, kot da bi mu obrati povsem padli na 0. To naredi vedno ko se povsem ustavim (lahko se tudi pelam 50 in pritisnem sklopko on ugasne). Med vožnjo brez problema dela, razen da občasno malo "cuka" v nižjih obratih.
Hvala za pomoč,
lp Aleš
Če ne znaš sam, zapelji enmu majstru da ti preveri in po potrebi nastavi platine in predvžig, enako z vplinjačem - nastavitev zraka pod pštandgasom. Pogledat je treba tudi razdelilno kapo in kable ter svečke. Preveriti je treba tudi ravno tistole membrano, ki je omenjena zgoraj. Če je zanič in če se ne bo popravljala, naj se cevka blindira in predvžig nastavi od oka.
Možno je tudi, da ti nekje na sesalnem delu vleče "fovš" zrak, npr. na stiku sesalnega kolektorja in glave motorja. To so ta glavne možne napake, mogoče se spomnim še česa.
AgitatoR je napisal/-a:Pa sajasto ti tudi kadi oz. se pozna na cesti ko pri miru stoji vžgan avto in povišaš obrate.
Po forumu brska: Blinder, Google Adsense [Bot] in 15 gostov