RedBull™ je napisal/-a:Zakaj imajo pa servisne delavnice oz. mehaniki "tlačilke" s katerimi naredijo v hladilnem sistemu tlak, da se vidi, kje le ta pušča? Ugotovitev diagnoze zagotovljena.
Mabcde je napisal/-a:Najprej,ko se je tole začelo dogajati - to je kakšnih 6.mesecev nazaj smo najprej pridno dolivali vodo a ker je avto vozil vsak dan na relaciji 200.km v obe smeri in to 90% te poti avtocesta je šel na pooblaščen servis najprej zamašek na raztezni posodi nov - 5.euro ni bilo to potem se je zamenjal zobati jermen in vodna črpalka zgodba se nadaljuje in ker je pooblaščena delavnica znamke Peugeot hotela to kao odpraviti,da bi motor razdrli,diagnosticirali,dali glavo brusiti in menjati tesnilo glave motorja za 1.000.euro,smo rekli,da ne in da gremo poiskati cenejšo varianto delavnice,ki ne rabi biti pooblaščen serviser,ki bi te znal pošteno oskubiti in izgubil sem zaupanje vanje,kadar gre za star avto bi ti na original servisu radi hitro naračunali ven popravila 500 ali 1000 ali še več euro ne glede na tole,da vrednost avta ne bi dosegla vrednosti popravila saj bi še šlo,če bi se zadeve lotili malo bolj predano in ne toliko v duhu dajmo od človeka spipati čimjveč denarja saj,če se hoče voziti bo že plačal ali bolje naj pri njih vzame raje kar novo vozilo.
Sedaj gre v popravilo avto in bom videl čez nekaj dni kaj je bilo točno in bom napisal kaj je bilo in koliko je stalo popravilo in vse - servis bo delavnica,ki ni pooblaščen servis a je Peugeote popravljala pred tem,da upam,da bo vse OK?!
Po forumu brska: zundapp in 8 gostov