Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a Novinec1968 Če okt 18, 2012 4:46 pm

Zdravo,


Osebno poznam več ljudi in tudi sam sem se srečal z več težavami pri 1,9 dCi motorju letnik 2006.
Težave, ki so se pojavile pri meni so posledično zahtevale:
- Menjava EGR ventila in posledično sesalnega kolektorja
- Menjava nosilcev motorja
- Menjava turbine
- Ojnični ležaji in posledično menjava celega motorja
- Menjava vztrajnika
- Menjava MAP senzorja
- Menjava MAF senzorja
- Menava solenoidnega ventila (vakum za turbino)
- Menjava ekspanzijske posode za hladilno tekočino
- Menjava intercoolerja

V treh letih lastništva je tako za servise, ki niso bili predvideni šlo približno 7000 eurov. Redne servise sem delal na Renault servisu na 15k km, vedno je bilo v motorju predpisano olje Elf.
Renaulta na srečo že nekaj časa nimam več. Zanimivo je da se mi z vozili drugih znamk te težave ne (niso) ponavljajo

Vem, da sedaj Renault ponuja celo tovarniško obnovljeni spodnji del motorja. Prijatelj je nedolgo nazaj za Laguno II l. 2004 prevoženih 200K km, prvi lastnik
plačal Euro 3.800,00 za popravilo, potem ko so ojnični ležaji odpovedali...

Kakšne so vaše izkušnje z dCi motorji, ali je krog mojih znancev, vključno z menoj, imel samo smolo ali smo šalabajzerji ali se to kar sem zgoraj opisal dogaja tudi vam?
Osebno vem, da z dTi in prvimi dCi motorji znanci niso imeli takih težav, medtem ko pri tistih z dCi 88kW težave kar mrgolijo.
Pograjal bi tudi tiste uporabnike foruma, ki pišejo, da je Renault po določenem letu težave odpravil (npr po l. 2004...) kajti meni so se identične težave pojavile tudi na letniku 2006.

Poznam tudi teorije, da dvomasni vztrajnik uničuje ojnične ležaje, sam sem sicer menjal tudi tega z enomasnim Valeo in preventivno menjal ojnične ležaje pri približno 140k km, pa je motor na 200k vseeno odpovedal.

Ali mislite, da je Renault s svojim dCi 2.2 in 1.9 lahko primerljiv z ostalimi (JTD, TDI, TDCI, HDI) ali je bolj ali manj vzdržljiv'
Kaj pa novi 1,6 dCi? je res tako dober kot pišejo, ali gre zgolj za dober Renault marketing?
Glede na podatke o prodaji novih vozil v Evropi sem nedolgo nazaj zasledil podatek, da je Renault doživel največji padec med vsemi znamkami.
Ali je to posledica (ne) zaupanja v njihovo kvaliteto, kljub novemu marketinškemu sloganu Quality Made?
Glede cene so nesporno ugodni, ampak to v mojem primeru velja za CAPex, medtem ko je OPex neverjetno visok in drastično ogroža družinski proračun, TCO pa je nedvomno višji kot pri vozilih, ki sem jih doslej imel iz raznih korporacij (GM, Ford, PSA, VW).
Da ne bi izgledalo kot neko blatenje Renault znamke, moram tudi napisati, da sem imel z Renault bencinskim motorjem dobre izkušnje, enako lahko rečem tudi za znance, ki vozijo Renault bencinarje.

Dajte prosim še vi kaj napisati. Moj namen je predvsem v tem da bi potencialni dCi kupci lahko dobili čim več realističnih informacij in se bolj preudarno odločili za nakup.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a King1 Če okt 18, 2012 6:02 pm

Novinec1968 je napisal/-a: Prijatelj je nedolgo nazaj za Laguno II l. 2004 prevoženih 200K km, prvi lastnik
plačal Euro 3.800,00 za popravilo, potem ko so ojnični ležaji odpovedali...


Pa za tok že cel avto dobiš ne pa pol novega motorja. :roll:

lp
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a Novinec1968 Če okt 18, 2012 8:49 pm

Pa za tok že cel avto dobiš ne pa pol novega motorja. :roll:


V bistvu ne pol novega motorja, ampak tovarniško obnovljen spodnji del motorja dCi 1,9 (88kW). Ker ima prijajelj račun je nabrž možen tudi vpogled, seveda pa je v teh Eur 3800 vključena tudi demontaža starega in montaža novega dela vključno z materiali, ki jih potrebno zamenjati. Skratka celotni strošek popravila zaradi odpovedi ojničnih ležajev je znašal Eur 3800.
Kakšnega dCi ja lahko dobiš za ta denar je vprašanje, domnevam da takega, ki bo kmalu potreboval večji poseg.

Kakšna pa je moja osebna izkušnja z ne originalno obnovljenim motorjem:
Aprila 2011 pri prevoženih 200k km se je zgodilo... saj veste ojnični ležaji.... gred še ni pogledala iz motorja, zvok motorja pa je bil pravi heavy metal.
Po posvetu s "strokovnjaki" je bilo odločeno da je najboljše zamenjati celoten motor z obnovljenim.
Glede na renome, priporočila, oglase in pisanja po forumih je bilo odločeno, da je najboljše da se tak motor kupi v podjetju iz Krškega...
Šef podjetja je rekel, da nudi 12 mesečno garancijo, samo v primeru, če menjavo izvedejo oni. Stari motor ostane njim.
Avto smo peljali na vlečni službi v Krško - Eur 180,00 (asistenca ne pride v poštev, ker je bila koriščena pri dostavi do lokalnega servisa, takoj po odpovedi motorja).
Zadeva je bila hitro zamenjana, plačati je bilo treba Euro 2300,00 računa niso dali, dali pa so garancijo 12 mesecev (na A4 papirju) kjer so napisali: Obvezna menjava olja na 10k km, Olje Castrol 5W-40 in dopisali da se prvih 5000km ne sme preseči 3000 rpm. Seveda sem vse upošteval, celo Elf je bil zamenjan s Castrolom. Jeseni 2011 sem po daljši poti (Rim) opazil manjko hladilne tekočine. Pooblaščeni Renault servis je v dveh etapah po nekaj dni pobral za popravila (ki so bila nepotrebna) približno 300 Eur, problem pa je ostal enak, hladilna tekočina je vse bolj zmanjkovala. Vozilo sem peljal v Krško, kjer so zamenjali glavo motorja in znova dali napotke (prvih 5000km ne preko 3000 rpm)... Seveda sem jih upošteval, konec koncev slabih 3000 rpm v 6, prestavi je približno 140 km/h, sam pa nisem nek divjak....
Marca letos po daljši poti (Berlin) je zopet manjkalo hladilne tekočine.... "po dveh izletih" v Krško so se odločili za ponovno menjavo motorja. Zopet so bili dani napotki... Castrol... ne preko 3000rpm....Po tem sem še ne 6 let star avto prodal za 15% cene novega, (več ni šlo) saj ga enostavno nisem mogel več vzdrževati. Kupcu sem povedal vse zadeve, in mu dal vse račune, ki sem jih dobil, servisne listke.... Upam da mu dela dobro in da se mu ne bo dogajalo to kar se je meni.
Meni je Renault v treh letih lastništva poleg stroškov z motorjem o katerih sem že pisal prinesel vsaj še za Eur 2000,00 ostalih nepredvidenih stroškov. Največji od njih je bil menjava ABS/ESP modula, menjava kartice (ključa), menjava stikal pri zavori,menjava Cabasse tuner/amplifier enote....
V treh letih me je Renault neplanirano stal povprečno Eur 300 na mesec. Izračunal sem, da za ta denar lahko na kredit kupim primerljivo vozilo z več letno garancijo. Upam da sem se s tem (zaenkrat kaže tako) težav rešil.
Ker je podobno "kalvarijo" z0 Euro 3800 stroškov pred kratkim imel kolega na Laguni, me prav zanima ali se enako dogaja tudi drugim lastnikom dCi motorjev, oziroma koliko ste plačali za popravila?
Če se moja in kolegova zgodba pogosto pojavlja, se mi zdi smiselno da bi Renault nekaj naredil na tem, da bi omilil stroške povezane z očitno konstrukcijsko napako na motorju. Toyota, Ford, Mercedes in tudi drugi napake priznajo in se jih trudijo odpraviti, kaj pa Renault? Ali mora njihov dCi res odpovedati po prevoženih 200k km? Ali ni to za današnje čase malo prezgodaj?
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a King1 Če okt 18, 2012 8:58 pm

Sam imam 1.9 dci-ja že leto in pol. Na laguni je še vse original ( šobe, turbina, vztrajnik..... ) pa ima že 205.000. Kar sem hotel povedat, da je tvoj prijatelj en bukselj, da je plačal tok za popravilo enga usranga dci-ja. Za toliko denarja jest dobim tako laguno, da glava boli. Ne razumem teh cifer in konc. Je pa nekaj res. Če meni useka motor ( seveda ne bom vesel ) ampak ga dobim obnovljenega za 1k evrov z montažo. Ne vem zakaj bi v 11 let stara j***a vlaga toliko denarja. Kupim rabljen poštiman dci in ga fliknem not pa vozim dalje. No big deal tole.

lp
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a maniaxxx Če okt 18, 2012 9:29 pm

King1 je napisal/-a:Sam imam 1.9 dci-ja že leto in pol. Na laguni je še vse original ( šobe, turbina, vztrajnik..... ) pa ima že 205.000. Kar sem hotel povedat, da je tvoj prijatelj en bukselj, da je plačal tok za popravilo enga usranga dci-ja. Za toliko denarja jest dobim tako laguno, da glava boli. Ne razumem teh cifer in konc. Je pa nekaj res. Če meni useka motor ( seveda ne bom vesel ) ampak ga dobim obnovljenega za 1k evrov z montažo. Ne vem zakaj bi v 11 let stara j***a vlaga toliko denarja. Kupim rabljen poštiman dci in ga fliknem not pa vozim dalje. No big deal tole.

lp


Če morm v 2k vredn avto vložit jurja zarad bedastega motorja ga raje kasko zavarujem in pozabim ročno zategnit kje na pohodu po severni steni Triglava oops
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1316
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a jack86 Če okt 18, 2012 9:40 pm

Moj bivsi 1.9 dci jih ima sedaj 320.000km. Sem pa lepo delal z njim. Pri 200.000 sem preventivno menjal ojnicne lezaje, turbina je se vedno prva. Avto se vozi na dolge relacije, kar je glavni namen dizla. ;)
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a Novinec1968 Če okt 18, 2012 9:52 pm

King1 je napisal/-a:Sam imam 1.9 dci-ja že leto in pol. Na laguni je še vse original ( šobe, turbina, vztrajnik..... ) pa ima že 205.000. Kar sem hotel povedat, da je tvoj prijatelj en bukselj, da je plačal tok za popravilo enga usranga dci-ja. Za toliko denarja jest dobim tako laguno, da glava boli. Ne razumem teh cifer in konc. Je pa nekaj res. Če meni useka motor ( seveda ne bom vesel ) ampak ga dobim obnovljenega za 1k evrov z montažo. Ne vem zakaj bi v 11 let stara j***a vlaga toliko denarja. Kupim rabljen poštiman dci in ga fliknem not pa vozim dalje. No big deal tole.

lp


Hvala za komentar. Na srečo do okvare pri tvojem dCi-ju še ni prišlo, ali pa si dobil že popravljenega in upam, da boš imel čim manj stroškov in varno vožnjo
Kaj me zanima in kar sem napisal je koliko so plačali tisti, ki so okvaro že imeli in jo sanirali?
Glede Eur 1k ne bodi tako prepričan, dokler ne izkusiš. Mehaniki znajo zelo dobro dodati ostale zadeve in znesek bo hitro narastel.............

V kolikor pa si res prepričan v to, potem upam da se strinjaš, če na tebe napotimo lastnike dCi-jev z odpvedjo 1,9 dCi in 2,2 dCi in te prosimo, da jim za 1k Euro zadevo pomagaš urediti, oziroma jim poveš kje se to naredi. Če je to možno, potem sva danes veliko naredila, kajti namesto Euro 3,8K pri Urošu Podlipniku, ali Euro 2,3k pri Juriju Fišterju, bodo lahko sedaj tisti ki se jim ta nesreča z ojničnimi ležaji zgodi dobili menjavo in obnovljen motor za samo Eur 1K.
Očitno se je splačalo odpreti to temo!

Drugače pa bolj detajlno so zadeve glede cen izgledale takole:
Gospod v Krškem mi je rekel, da je obnovljen motor Eur 1200 in montaža največ Eur 300, to ceno sem sprejel in organiziral dostavo avta, kasneje (ko je bil avto že tam) je rekel, da bo dal garancijo samo če se pregleda turbina (ki je bila malo pred tem ravno menjana) in se jo po potrebi obnovi, ter da bi bilo dobro pregledati tudi injektorje... in tako je bil znesek za plačilo Eur 2300.
Kolega, ki si ga ne prav lepo poimenoval (ali se za mojstra foruma to spodobi) je tudi dobil prvo informacijo, da bo popravilo, ampak z originalno obnovljenim spodnjim delom motorja Eur 2300, pa je iz tega na podobno foro kot pri meni nastalo Eur 3.800,00 s tem da je bil tu izstavljen tudi račun. Še glede Lagune II karavan. Kakšno dobiš za Eur 2.300 kot je bil prvotno sporočeni znesek od mehanika. Glede na avtonet ne mlajše od letnika 2002 in če je g. Podlipnik svoje delo na prijateljevi Laguni dobro opravil in bo motor zdržal vsaj 100k km, potem se meni prijateljeva odločitev niti ne zdi napačna.
Drug rabljen avto bi zopet pomenil tveganje, tu pa je vseeno dobil garancijo, račun in tovarniško obnovljen spodnji del motorja
Zadnjič spremenil Novinec1968, dne Pe okt 19, 2012 6:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
airbus320
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr jan 26, 2011 10:02 pm

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a airbus320 Pe okt 19, 2012 9:43 am

Hm, hm, k tole berem, me zvija, da bi šel najraje bruhat.......
V glavnem, mene je pa lansko leto maja "nategnil" kolega.....trenutno oz za vedno, sem se odločil, da ni več moj kolega :evil:
Torej, lansko leto maja, sem si zaželel kupiti malo večji avto ranga C8 (+ njegovi bratranci), Espace..... Imam pač 3 majhne otroke, in omenjena vozila se mi vizuelno (in kot voznik) dopadejo. Omenjeni kolega je mehanik, in sem ga en mesec moril, da je hodil z mano na oglede. Po enem mesecu je imel dosti in mi je rekel, da ima doma GEspace-a (1,9 dci, 2004letnik). Pri 255000 km je zružilo motor, mislim da ojnični ležaji (bat vn pogledal, al neki tazga). Mtor je obnovil in rekel da mi ga proda ter mi da eno leto garancije na vse, razen na žarnice. Glede na to, da je bil kolega in dana garancije, logično sem avto vzel. Ob prevzemu me je opozoril, da žvižga turbina (je bila tudi obnovljena), da se naj en teden vozim in če zadeva ne bo nehala žvižgat, naj pripelem avto nazaj. Ok, čez en teden je avto pri njemu, zamenja (ali kakrkoli pač), zadeva na žvižga več. Pol se je pa začela veselica.......in to (ne lažem) vsako mesečno.
1. Slišim v podvozju (blizu motorja) "prdenje", kot da bi puščal auspuh, kolikor sem vizuelno lahko pogledal, ja na pogled zgledalo ok. Ga pokličem, reče: Zračni filter pri Espacih je velika zadeva in slišiš vibriranje........HALOOOOO? ok, si mislim, ajde,,,,,
2. Avto nima moči, spelat v križišču je umetnost in adrenalin (kot v Gardalandu, ne veš a boš preživu vlak smrti...), pod 2000 rpm, nepremičnina.....Ga pokličem, reče: avto je težek, 1,9 je pač švoh za tako kravo, mu rečem, avto zvezno ne pospešuje, ampak šele nad 2000 rpm, potegne. Reče: tko pač je, daj ga čipat. (tuki sem že čutil, kako mi rasejo oslovska ušesa in kako se mi figurativni širi ritna luknja)
ad1, ker me prdenje moti mu ga pripeljem. Pridem po avto, zadeva še vedno prdi, mehanik reče: To vibrira plastični pokrov motorja. Fak....to ni res, aja je pa zrihtal (upam da bom prav napisal) luftmesser- zadeva zdaj deluje, križišča oz nasproti vozeča vozila so varna pred mano.
Nadaljujem drugič, nimam časa, je pa teh peripetij ogromno.
lp
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a Nejko Pe okt 19, 2012 10:00 am

Moje izkušnje:
Megane letnik 2004 - kupljen 2005 1,9dci, prevoženih od 10.000 ko je bilo kupljen do 90.000 po treh letih... V tem času menjal nosilec motorja in enkrat izredno filter goriva, ker so ga enem od servisov obrnili narobe, drugače b.p.
Nasledil ga je Grand Espace 2,2dci (ta famozni) kupljen 2009 z dobrimi 100.000 prevoženimi kilometri, prodan slabe dve leti kasneje z slabimi 140.000km. V tem času na motorju menjal le EGR ventil, pa tudi to bolj ali manj po krivdi mehanika, ker ga je napačno "blindiral".
Sedaj Grand Scenic 1,4TCe...kupljen 2010...trenutno 53000km, kmalu po nakupu menjane šobe (v garanciji) drugače pa razen rednih servisov menjane le še metlice brisalcev.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6548
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a Fan Pe okt 19, 2012 10:05 am

airbus320 je napisal/-a: eno leto garancije na vse, razen na žarnice. Glede na to, da je bil kolega in dana garancije, logično sem avto vzel.


Pozdravljeni

Vozilo mu parkirajte na dvorišče in naj odpravi napake, dokler imate še njegovo garancijo.
Mu bo šola za naslednjič, da ne bo dajal garancije, za nekaj kar se lahko pokvari.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
airbus320
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr jan 26, 2011 10:02 pm

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a airbus320 Pe okt 19, 2012 12:18 pm

Pozdravljeni

Vozilo mu parkirajte na dvorišče in naj odpravi napake, dokler imate še njegovo garancijo.
Mu bo šola za naslednjič, da ne bo dajal garancije, za nekaj kar se lahko pokvari.

Lep pozdrav[/quote]

Fan, jah, :huh: boste videli po končanju moje zgodbe, zakaj se mi ni dalo več zezazti z njim......
torej, da nadaljujem z "napakami": aja, garancija je potekla maja letos.

ad2, torej, peljem avto k njemu zaradi prdenja, on mi mi menja luftmesser. Fajn, ampak, zakaj me je prvič odpikal z razlogom prešvoh motor- težek avto. Dobro, gremo naprej. Ker je ta prdenje bilo vedno bolj glasno, sem šel na Dolenjsko cesto v LJ k (mislim) Novaku. Dvigne avto, pravi pri izpušnem kolektorju (upam da sem prav napisal) vse gnilo. Istočasno, mi avto čez ležeče policaje zaplava in zagunca še 100 m po prevozu le-teh. Ga kličem, povem za oba problema, pripelem avto zamenja zadnja amortizerja ter "pošvasa" to gnilobo. Že tukaj mi je bilo sporno švasanje, ker je tudi fant pri Novaku rekel, da se to ne bo dalo švasat. Ok, mehaniku to povem, on meni, da sem picajzlast, da kompliciram,..........naj dam radio bol naglas. Itak, čez 1 teden se zadeva ponovi, mi to izpušni kolektor.

3. čez nekaj časa, avto naekrat nima več ta prave moči in tudi poraba se je povečala. Ne v smislu kot pri luftmesserju, ampak avto je bil zamorjen. Je zaplombiral EGR. Recimo, da je bilo bolje. Rad bi poudaril, da te okvare in rešitve le-teh, pišem po spominu oz kaj mi je on natrosil.
4.Sklopka - oz prestavljanje, pri vsakem prestavljanju, je kar dobro "zaropotalo", sklopka je prijela čisto na koncu. Mu pripeljem avto, mi ga vrne, da ni nič narobe :twisted: , da spet pretiravam. Aja, pa še to, napaka, ki se mi že zdaj vleče (bila je omenjena tudi na tem forumu) in še zdaj ni odpravljena. Pri zaustavljanju oz ko se že skoraj zaustavim (z pritisnjeno sklopo), motor zaruži, se kar ornk strese armatura. Mehanik - zdaj že bivši kolega: kao, diesel - navor- mora zatresti, haloooooo???? Nima veze. Uporabnik (Čare) tega foruma mi je svetoval da naj probam ustavljati v leru, če bo zatreslo. Klinac, trese samo z stisnjeno sklopko - naj bi bil vztrajnik. Vztrajnik, sklopka in potisni ležaj menjana letos julija, zadeva ista.
Poanta oz odgovor Fan-u, ta kalvarija je dejansko trajala celo leto, ker za vse 3 felerje, ga je bilo zelo težko dobiti na telefon. Ampak res težko. Še ko se javil, in sva se dogovorila, me je zajebal. Celo leto. Zato se mi ni dalo več ukvarjati z njegovim nategovanjem, zato sem za ostale okvare plačal.
Aja, še ena zadeva se mi še vedno vleče.......kapljice olja. Trije mehaniki (ob pregledu), vključno z njim, so mi povedali, da mi kaplja nekaj v zvezi povratnim vodom - turbino, in da to ni panike. Ok, ni panike, foter me ne želi več na obiskih, zaradi tlakovcev.
4. Zdaj se pa začne keširanje - drug mehanik (popoldanc in znanec); zmenim se julija za redni servis, in naj mi pogleda, če je še kaj:
-redni servis,
-vsi nosilci motorja in nosilec menjalnika
-semering (oz nekaj pri menjalniku)
-potisni ležaj, sklopka, vztrajnik
-volanska letev
-zadnji diski
-ena gumica pri turbini
-senzor (nekaj v zvezi z dovodom goriva)
-pa še je bilo nekaj malenkosti, se iz glave ne spomnim
skupaj cca 1800€

Treba je porihtat še:
-jermenica
-kompresor klime (pušča)

Pod avtom so še vedno kapljice olja, in motor še vedno zaruži. 1 teden nazaj, sem na tem (ali na Renault forumu, se ne spomnim točno), zasledil za to firmo iz Krškega za obnovljene motorje. Sem si misli, rajš bi dal ta denar njim, pa imam "nov" motor in ta pravo garancijo. Zdj pa berem avtorjevo temo.......bi ga res zapelal v Ljubljanico. Ampak, ker mi je avto (takrat, ko dela :lol: ) zelo praktičen in res komoditeta za vozit, bom po vsej verjetnosti še vlagal vanj. Itak, vreden ni nič, nimam kaj. Avto ima zdaj prevoženih 278000km
lp
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a Novinec1968 Pe okt 19, 2012 5:48 pm

airbus320,
Hvala za tvoj prispevek. Verjemi, mi da mi je jasno kako se počutiš ob vseh teh težavah z Espaceom. Tudi mojih težav je bilo več kot sem napisal, vendar amortizirjev katalizatorja, klime in še česa zraven nisem omenjal, ker naj bi to bili materiali, ki imajo nekako določeno življensko dobo. Dvomim tudi da je tvoj nekdanji prijatelj zavestno prodal "mačka v žaklju".
DCi Espacei so očitno zelo muhasti in presneto drži kar si rekel, da kadar ta avto dela, je vožnja z njim (sploh po avtocesti) nekaj najboljšega. Tudi sam sem svoje kolege večkrat prepričeval o tem, ampak kaj ko je bilo okvar preveč.
Menjave motorja za obnovljenega iz Kršega, glede na svoje izkušnje, ne priporočam.
Mogoče bi vseeno razmislil o prodaji, čeprav vem da ne boš zadovoljen s tem koliko boš dobil zanj. Pri meni je bilo tako: Espace IV, letnik 2006 faza 2, 17" alu, Carminat navi, panoramska pomična streha...240k km, zamenjan motor (še v garanciji), potrjena servisna knižica.... Eurotax cenitev je bil Eur 7500, Avtohiša Kalan je pri sistemu staro za novo ponudila Eur 3500, na koncu sem ga prodal sam za Eur 5700.
Dlje časa ga boš imel več bo stroškov in manj bo vreden.
Ker je bil pri meni strošek izrednega vzdrževanja zadnjih treh let že več kot Eur 300 na mesec, sem kupnino od dCi.ja dal za polog, vzel bančni kredit na 5 let z mesečnim fiksnim obrokom Euro 300 in kupil 165 konjskega enoprostorca iz ameriško nemške naveze, ki sedaj po prvih 25k km odlično služi, porabi skoraj 2l manj goriva na 100 km in ima 7 letno garancijo na motor in menjalnik.
Zadnjič spremenil Novinec1968, dne Pe okt 19, 2012 6:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a Novinec1968 Pe okt 19, 2012 6:08 pm

jack86 je napisal/-a:Moj bivsi 1.9 dci jih ima sedaj 320.000km. Sem pa lepo delal z njim. Pri 200.000 sem preventivno menjal ojnicne lezaje, turbina je se vedno prva. Avto se vozi na dolge relacije, kar je glavni namen dizla. ;)


Hvala za tvoje sporočilo. Veseli me da obstajajo tudi dobre izkušnje. Ali je pri tebi govora o motorju z 88kw? Kateri avto?

G. Eržen iz Renault avtohiše Eržen je rekel, da se mu zdi zanimivo ker je z 1,9 dci relativno veliko okvar na Lagunah in Espaceih, manj na Meganih, na Trafficih pa jih kljub temu, da so nekateri že prevozili 400k km sploh naj ne bi bilo. G. Eržen je ob tem še dodal, da ima Traffic enomasni vztrajnik, Laguna in Espace pa dvomasnega.
 
airbus320
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr jan 26, 2011 10:02 pm

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a airbus320 So okt 20, 2012 6:40 am

Novinec1968 je napisal/-a:airbus320,
Dlje časa ga boš imel več bo stroškov in manj bo vreden.
Ker je bil pri meni strošek izrednega vzdrževanja zadnjih treh let že več kot Eur 300 na mesec, sem kupnino od dCi.ja dal za polog, vzel bančni kredit na 5 let z mesečnim fiksnim obrokom Euro 300 in kupil 165 konjskega enoprostorca iz ameriško nemške naveze, ki sedaj po prvih 25k km odlično služi, porabi skoraj 2l manj goriva na 100 km in ima 7 letno garancijo na motor in menjalnik.



hm, glede na stroške oz okvare katere so bile odpravljene, porkaduš, upam, da kakšnih enormnih stroškov ne bom več imel :sadd , upam...... Je pa res, da sem razmišljal o zamenjavi za bencinarja (po možnosti turbo), ker imam 98% mestne vožnje in mi je škoda diesla.
Mah ne vem, realno gledano (ne glede na zamenjane stvari) ne vem, če bi tud 3000€ dobil zanj.....za tok ga pa ziher ne dam.
Tvoj bivši oz letnik 2006 so še imeli 88kw oz 120KM? A niso v teh letnikih bili 131KM (kao neproblematični)?
lp
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a ~toMmy~ So okt 20, 2012 9:34 am

Niso moje izkušnje, sem pa pred kratkim držal v rokah dve šobi od Megana 1.5 dCi (~2004), dobrih 200k km, ta kolega je menjal še turbino in menjalnik. Ok, avto ni bil ravno redno vzdrževan in sem to nekako vzel v zakup, ampak potem je po kakšnem tednu ali dveh še drugemu kolegu dajal navodila, kam odpeljat šobe od kakšno leto novejšega, pedantno vzdrževanega Cliota.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a Novinec1968 So okt 20, 2012 11:35 am

airbus320, pošiljam odgovor na tvoje vprašanje

V podjetju kjer delam je bil nekaj let nazaj Renault standardni službeni avto. Večina, ki jih je imela v Scenicih in Meganih 1,9 dci 96kW (Euro4) motor ni imela nekih posebnih težav.
Kot vem Espace IV ni nikoli imel 1,9 dci 96kw motorja, vsi so bili (Euro3) 88, oz. 85kW in tudi moj je bil tak. Obstaja pa Espace IV 2,0dCi z 96kW, samo to je čisto drug motor.

Mogoče bi bil bencinar (s turbino) ali brez res cenejša in boljša izbira.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a Novinec1968 So okt 20, 2012 11:58 am

~toMmy~ je napisal/-a:Niso moje izkušnje, sem pa pred kratkim držal v rokah dve šobi od Megana 1.5 dCi (~2004), dobrih 200k km, ta kolega je menjal še turbino in menjalnik. Ok, avto ni bil ravno redno vzdrževan in sem to nekako vzel v zakup, ampak potem je po kakšnem tednu ali dveh še drugemu kolegu dajal navodila, kam odpeljat šobe od kakšno leto novejšega, pedantno vzdrževanega Cliota.



Hvala za tvoj prispevek. Za 1,5 dCi je bilo res veliko slišati o domnevno slabi kvaliteti Delphi injektorjev, tudi afera "skisan" biodizel v dizel gorivu, naj bi največji davek pobrala med lastniki 1,5 dCi-jev.
Mojster Podlipnik, ki je bil včasih Renault serviser v Borovljah (Avstrija) in je še obdržal stike z nekdanjimi sodelavci, je preveril kako pri naših severnih sosedih rešujejo težave z Delphi injektorji na 1,5 dCi, pa naj bi mu odgovorili, da jih nimajo (težav namreč).

Osebno menjavo injektorjev in turbine vzamem v zakup. To so obrabljivi deli in če mi zdržijo kaj več kot 200k km sem prav zadovoljen, Oboje je proti menjavi celega motorja relativno majhen strošek. Na mojem so bili injektorji menjani z obnovljenimi. Proizvajalec injektorjev je Bosch in dvomim da so v dCi 1,9 kaj slabši kot pa v kakšnem nemškem avtu, ki ima tudi vgrajene Bosch injektorje. Enako je s turbimo Garrett GT1749V, ki je bila v mojem vozilu se vgrajujejo tudi v druga vozila.
Kar je meni vzdignilo pritisk je okvara ojnice in ojničnih ležajev, posledično menjava motorja. Še sreča, da sem se odločil dati 180 Eur za vleko do Kršega, da mi je mojster vsaj dal leto garancije, kajti potem je bil motor znotraj enega leta še dvakrat delno ali pa v celoti menjan.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3153
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a joztom So okt 20, 2012 10:36 pm

Če bi malo pobrskal, bi našel krivca za lome dci motorjev, to je dvomasni vztrajnik, ki z ošvohelimi fedri nabija kontraudarce nazaj na gred in ojnični ležaji stečejo. Pomaga menjava na enomasni vztrajnik, ki paše natanko iz Trafica, pa pizde tega ne povedo, tudi v dialogysu se to ne vidi. Drug razlog je menjava olja na 30kkm in še to kakšna slaba roba, kakšen Turbo zveneči naslov. Ko ležaji turbine spustijo olje mimo, gre motor v samodejni tek in iberture, pa enako zbije blajerco, ki pogleda ven pri strani, še preden se zaveš. Ko se to zgodi, pomaga dati takoj v peto prestavo in bremzati, da crkne, kontakt namreč ne pomaga. Ko je Renault poskušal sestaviti Isuzu motor in svoj menjalnik PK06, je žal vmes prišel LUK s svojo bedasto pogruntavščino, vztrajnikom na fedre. Jaz sem svojega že davno zamenjal in nikoli več nisem srečal nobene vibracije.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a ~toMmy~ Ne okt 21, 2012 3:37 am

Ma saj še največji problem je narod, ki je pripravljen mastno preplačat težave z avtomobilom... :roll:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a TrijoAdijo Ne okt 21, 2012 5:24 am

~toMmy~ je napisal/-a:Ma saj še največji problem je narod, ki je pripravljen mastno preplačat težave z avtomobilom... :roll:


Še večji problem pa je, da vsi vedo za te probleme, pa še zmeri vsi hočjo imet te vsrane francoske dizle... :roll:
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov