Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3153
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a joztom Ne okt 21, 2012 10:26 am

Ker pri vseh kombijih z istimi motorji in menjalniki, Renault Traficih in Opel Vivarotih in Nissanih ni prav nobenih težav z dci motorji je krivec (LUK) zelo jasen. Krivi so šoferji, ker ne poslušajo svojega avta in ker si ne dajo dopovedati dolivanja dvotaktola v nafto. Tudi pri Toyotah so menjali motorje po vrsti, pa jih je sram povedati, pa če berete BMW forum, so vsi radi pocrkali pri 165kkm, tako da nakladate o francozih.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a peroRS Ne okt 21, 2012 12:06 pm

joztom je napisal/-a:in ker si ne dajo dopovedati dolivanja dvotaktola v nafto.


Tole ne razumem. Zagovarjaš ali nasprotuješ dolivanju 2T olja v nafto? Če ja, zakaj? Nikoli nisem razumel pomena tega početja :? Bi prosil za objektivno razlago ;)
Je pa res, da vozim motorje, ki tega ne potrebujejo :mrgreen: Raje ne bom pisal katere, ker bo spet izpadlo, da pišem "hvalospeve" oops
 
airbus320
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr jan 26, 2011 10:02 pm

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a airbus320 Ne okt 21, 2012 12:20 pm

jebemtiš, tale razprava me pa spravlja v slabo voljo :x
ok priznam, nategnu sem se v orto, da sem kupil ta voz, priznam, da sem kupoval z očmi in seveda na obljubi kolega-mehanika.
Pred tem sem imel GScenica (1,5 dci, 2007), kupljen rabljen v "zloglasnem" TPV. Imel sem ga eno leto, ga prodal in vzel to denarno jamo brez dna.... pred enim tednom sem kontaktiral kupca prejšnega avta (zdaj ga ima eno leto) in se mi je človek zahvalil, da je dobil tako ok avto oz, da ga nisem nategnil...
Pri nas v službi smo imeli (nekaj jih še imamo) vozni park Renault Megane, dci 80/82KM. Trije so zaribali, ostali so že zelo blizu tega. Redni servisi na pooblaščencu na 20000-30000km :huh:
Zase vem, če bi imel tega Espace-a od novega, verjamem, da ne bi imel toliko problemov, kot jih imam zdaj v enem letu. Sem umirjen voznik, ne tišim ga mrzlega, servis sem naredil po enem letu oz mislim, da po prevoženih 13000km
Aja, prodam super ohranjenega in velikooooo vloženega, Grand Espace-a, 1.9 dci :D :lol:
lp
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a ESX Ne okt 21, 2012 12:52 pm

peroRS je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:in ker si ne dajo dopovedati dolivanja dvotaktola v nafto.


Tole ne razumem. Zagovarjaš ali nasprotuješ dolivanju 2T olja v nafto? Če ja, zakaj? Nikoli nisem razumel pomena tega početja :? Bi prosil za objektivno razlago ;)
Je pa res, da vozim motorje, ki tega ne potrebujejo :mrgreen: Raje ne bom pisal katere, ker bo spet izpadlo, da pišem "hvalospeve" oops



zaradi biodizla v nafti le ta ne maže več dobro pumpe in ta ribne

z dvotaktolom omiliš ta problem, dodajanje naj bi priporočali tudi na bosch servisih


nisem pa čisto prepričan da dodajanje 2T koristi čisto vsem dizlom npr pri PD motorjih BAJE tega ne smeš vlivat not


kaj več bo pa joztom: napisal
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a peroRS Ne okt 21, 2012 1:07 pm

ESX je napisal/-a:nisem pa čisto prepričan da dodajanje 2T koristi čisto vsem dizlom npr pri PD motorjih BAJE tega ne smeš vlivat not


Ravno zato sprašujem, ker striktno piše nobenih aditivov ipd. zadev. Še posebej od EU4 motorjev naprej.
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 430
Pridružen: Pe jul 13, 2012 7:43 pm
Kraj: Bovec

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a vuli Ne okt 21, 2012 3:24 pm

jah Italijani, kot zmešani kupujejo pri nas dvotaktol(info od delavca na Petrolu). V kake mašine se sme oz ne sme vlivat pa ne vem. Jaz sem 1x dodal dvotaktol noter.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a Novinec1968 Po okt 22, 2012 12:29 pm

joztom je napisal/-a:Ker pri vseh kombijih z istimi motorji in menjalniki, Renault Traficih in Opel Vivarotih in Nissanih ni prav nobenih težav z dci motorji je krivec (LUK) zelo jasen. Krivi so šoferji, ker ne poslušajo svojega avta in ker si ne dajo dopovedati dolivanja dvotaktola v nafto. Tudi pri Toyotah so menjali motorje po vrsti, pa jih je sram povedati, pa če berete BMW forum, so vsi radi pocrkali pri 165kkm, tako da nakladate o francozih.


Pozdravljen joztom,

Že več čas spremljam forume in tudi (predvsem) zaradi tvojega mnenja glede originalnih LUK vztrajnikov sem se odločil za menjavo z enomasnim Valeo kitom, Vse skupaj je pooblaščeni Renault servis izvedel za dobrih Eur 1400, zraven so preventivno menjali še hidravlični ležaj sklopke. Ojnični ležaji so bili preventivno menjani en servisni interval (15k km) pred menjavo vztrajnika.
Strojelom se je vseeno zgodil, manj kot 30k km po menjavi vztrajnika in manj kot 50k km po menjavi ležajev.
Ne vem če vam je znano, da Traffic ni izdelan v Franciji. Wikipedia piše, da je narejen v GM tovarnah v Lutonu (UK):
"Designed by Renault's corporate design department based within the company's Technocentre outside Paris, the Trafic was developed by the engineering team of Renault's light commercial vehicle unit at Villiers-Saint-Fréderic. Manufactured by GM Manufacturing Luton at its plant in Luton—beside Primastar and the Vivaro—the Trafic was the first Renault vehicle to be built in the United Kingdom in more than 30 years.[5][6]"[/i]
Če se ne motim, v Trafica in njegove brate in sestre vgrajujejo F9Q 760 motor, ki ga vsaj jaz še nisem zasledil v Lagunah ali Espaceih. Jaz sem imel F9Q 820...
Glede francoza pa nič ne nakladam. Pišem kaj je bilo in kar sem plačal. Glede poslušanja motorja je pa tako: ko se je kovinski zvok pojavil je bilo že prepozno. Motor je sicer tekel, vendar je bilo vsem jasno, da se taka poškodba ne more več sanirati samo s ponovno menjavo ojničnih ležajev. Olja za dotaktne motorje res nikel nikoli dodajal, vendar težav z visokotlačno črpalko ni bilo.
Sem pa pozabil omeniti še eno "biser" točko Espace-a - vodno hlajeni alternator. Tudi tega je bilo potrebno menjati, ker je avtoelektričar rekel, da se ploščice z originalnimi diodami ne da dobiti in po ne njegovem mnenju menjava diod z neoriginalnimi ne bi bila rešitev na dolgi rok....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3153
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a joztom Po okt 22, 2012 7:42 pm

Težko komentiram. Jaz sem menjal vztrajnik pri 160kkm in ni nikakršnih težav. Če menjaš vztrajnik dosti pozno, je ponavadi že vse stolčeno, nov vztrajnik ne sanira tekalnih površin ležajev na gredi. Ločiti je treba poškodbe in strojelome, ker je možnih več vzrokov. Prvi razlog so stolčeni ojnični ležaji, večinoma od dvomasnega vztrajnika, nekaj tudi zaradi slabega olja, ki stečejo in je ponavadi potrebna menjava glavne gredi. Če pa zaradi špen v sistemu vbrizga, ki odletavajo iz ležaja zaradi nezadostnega mazanja nafte brez dodatka dvotaktola ali nesrečnega tankanja primesi vode ali bencina, ki ne maže, ali dodajanje bencina pozimi, zabije šobo in zaradi tega lahko prevrta bat. Tretja možnost je, da spusti ležaj turbine in zaradi nasilnih neustavljivih samodejnih visokih obratov motorja le-tega razbije in blajerca ven pogleda. Trafic in Espace sta v motorjih zelo zelo slična. Le v menjalniku, ki je v obeh primerih PK06, npr pri mojem JK0B je tip 013, za dizel espace pa je diferencial daljši, za kombi krajši, logično. Večja razlika je v vztrajniku, kateri je v kombiju zaradi večje dovoljene nosilnosti navaden in stane 380€ na servisu, košara pa lamela in ležaj pa glih en toliko. Jaz sem kupil vztrajnik iz odpada na švedskem za 100€ in Aisin komplet pri Potokar, ki je zastopnik. Alternator je redkost zaradi vodnega hlajenja in je res Z1K, ker poleti rad prežge diode, to se pozna pri odletavanju jermenice na glavni gredi, ki je po original 210€, pri Stahlgruber pa Corteco 144€. Ko prebije dve diodi, nažge vzbujanje statorja, ki otrdi alternator do odbijanja jermenice. Komplet diod je 56€, se jih pa čaka in težko dobi, ene angleške pašejo not. To popravlja ta stari Kogovšek, ker je res orel, včasih tudi Firm v Šentjakobu. Jaz sem kupil austausch cel alternator pri Adel za 380€, kar zdrži nadaljnjih 150kkm. Če bi imel možnost kupiti novega Espaceta bi vzel 1,9dci in bi ob pravilni preventivi delal brezhibno in neskončno, druga roka pa je kritična, neumno speljevanje, siljenje v navor do konca, rikverc na silo v klanec itd, pa hitro poslabša stanje vztrajnika in posledice so jasne. Z veseljem ti pokažem svoj Espace in ti predstavim vse vzdrževalne ukrepe.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a Novinec1968 To okt 23, 2012 5:26 pm

Pozdravljeni,

Najlepša hvala joztom za tvoje prispevke. Iz njih se lahko veliko naučimo, pa tudi prihranimo. To kar si na primer napisal glede vodno hlajenega alternatorja, bo nedvomno prihranilo veliko denarja tistim lastnikom Espace-ov. ki se bodo z odpovedjo alternatorja še srečali.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3153
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a joztom Če okt 25, 2012 8:28 am

Ko sem leta 1969 začel remonte na prvem svojem Renaultu, si nisem mislil, da bom toliko let vztrajal. Veseli me, če komu lahko koristim s kakšnim predlogom ali rešitvijo, ki sem jo srečal ob težavah, ki jih imajo enakomerno VSE znamke. Zato glavo pokonci, karkoli že vozite, nekateri svoje stroške dosledno tajijo, ker so preplačali znamko.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a Nejko Če okt 25, 2012 11:44 am

Ja, @joztom ima res konstruktivne in smiselne prispevke, ki so bili že marsikomu v pomoč. Sem pa nekje zasledil, da si pisal, da imajo Renaultovi motorji z avtomatskimi menjalniki načeloma manj težav ravno zaradi vztrajnika. Če to nekako posplošim, bi potem načeloma tudi (zloglasni) 2,2dci z avtomatom moral napraviti mnogo kilometrov brez da "blajerca pogleda skozi blok"?
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1314
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a jack86 So okt 27, 2012 4:05 pm

Pri meni je govora o meganu 2004 120km. Je pa bil uvozen iz italije ( torej, narejen v Spaniji). Pri nas kupljeni so (bili) narejeni v Turciji. Je razlika tudi v tem.

Ce gledas procentualno koliko je dci renaultov pri nas, ni cudno da se jih najvec kvari. Ce so v slo 4-je saabi 9-5 (2011) in se ni se noben pokvaril je to 100% najboljsi avto na nasem trgu. Ampak ni cisto tako... :D
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3153
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a joztom So okt 27, 2012 10:08 pm

Tudi SAAB ima ta isti dci motor vgrajen, za ta nove ne vem.
 
C2 VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: So jun 14, 2008 4:14 pm

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a C2 VTS Ne okt 28, 2012 11:06 am

Pozdrav,

da se še sam pridružim tejle zanimivi temi...
Sam se si sicer zelo kratek čas lastil 2.2 dci (laguna). V tem času mi je dvakrat crknil na avtocesti (1x celo v predoru :evil: ), zato sem se ga tudi hitro znebil..
Na servisu niso nikoli ugotovili vzroka, tako da nekih velikih stroskov nisem imel( razen kar je bilo dela).
Zanima pa me kaksne so vase izkusnje z 2.0 dci ( 130 km, 150 km, 175 km).
Ali imajo ti motorji 2 masni vztrajnik. sli[al sem namrec, da naj bi bili ti motorji od nissana in da so naceloma kar ok.

lp
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a maniaxxx Ne okt 28, 2012 12:10 pm

joztom je napisal/-a:Tudi SAAB ima ta isti dci motor vgrajen, za ta nove ne vem.


Saab pa nima dci-ja, prej je imel 2.2 od opla /isuzuja, zdaj imajo JTD, nikoli niso imeli dci-ja...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 430
Pridružen: Pe jul 13, 2012 7:43 pm
Kraj: Bovec

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a vuli Ne okt 28, 2012 4:02 pm

C2 VTS je napisal/-a:Pozdrav,

da se še sam pridružim tejle zanimivi temi...
Sam se si sicer zelo kratek čas lastil 2.2 dci (laguna). V tem času mi je dvakrat crknil na avtocesti (1x celo v predoru :evil: ), zato sem se ga tudi hitro znebil..
Na servisu niso nikoli ugotovili vzroka, tako da nekih velikih stroskov nisem imel( razen kar je bilo dela).
Zanima pa me kaksne so vase izkusnje z 2.0 dci ( 130 km, 150 km, 175 km).
Ali imajo ti motorji 2 masni vztrajnik. sli[al sem namrec, da naj bi bili ti motorji od nissana in da so naceloma kar ok.

lp

no, naj bi ga Reno in Nissan skupi razvila. V mojem QQ je 2.0dCi 150km(M9R) in po 5ih letih ni bilo nobenih težav kar se tiče motorja. V Laguni je pa tudi 177km verzija tega motorja v čem je razlika pa ne vem, samo v mappi ali je še kej drugega.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1314
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a jack86 Po okt 29, 2012 4:57 pm

Res je, saab 9-5 ni imel dci motorja. Imel je pa enaki isuzujev 3.0tid, kot vel satis, espace in opel signum.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3153
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a joztom To okt 30, 2012 1:04 pm

Jaz sem si želel ta 3.0dci motor, pa si ga nisem upal kupiti. Res ima SAAB JTD FIAT motor 1.9, ker ga ima kolega pred mano v službi. Se opravičujem. 1.9dci so imeli Nissan, Renault in Opel v kombijih, kot jih po cesti gledate nobenih problemov, razen v osebnih avtih. Ali je to vzdrževalna politika, firme so doslednejše, ali pa gre za ta preklemani vztrajnik, ki ni dorasel sklopu menjalnika in motorja. Zdaj ležaji so verjetno vsi Glyco ali najmanj Clevite, tako, da tega na DCI ne bi ravno krivil. So pa menjali sistem mazanja, čeprav so vzroki lomov ponavadi res drugje. Največja napaka je menjava olja na 30kkm, to velja za Europo, kjer hodijo v službo zelo daleč in je bencin zelo poceni, seveda glede na trikratne plače. Dostikrat so nehali kaliti glavne gredi v globino in se obdelava hardkrom lušči kot na naftnih HP črpalkah in dela težave. Zato pa za 1.5dci stane gred le 150€, kdo bi vedel.
 
BojcU
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr dec 19, 2007 10:11 am

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a BojcU Če feb 21, 2013 3:35 pm

Imam opel Vivaro motor 2.0 letnik 2008. Težava je nastala na prvi šobi motorja in jo mehanik ne moe odviti. Ali imakdo kakšne izkušnje s tem. Hvala
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Renault dCi motorji in vaše izkušnje

Napisal/-a hermand Če feb 21, 2013 5:20 pm

BojcU je napisal/-a:Imam opel Vivaro motor 2.0 letnik 2008. Težava je nastala na prvi šobi motorja in jo mehanik ne moe odviti. Ali imakdo kakšne izkušnje s tem. Hvala



Pokliči na številko: 031870395 in jo bo potegnil ven.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov