Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Mars85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne avg 26, 2012 6:34 am

Vijak glavne gredi Clio

Napisal/-a Mars85 Če nov 22, 2012 8:12 pm

Torej, danes sem se lotil menjave zobatega jermena na Clio 1.2. 99

Vijak glavne gredi sem pritegnil z moment ključem. Ali sem ravnal narobe, ko sem vijak glavne gredi, ki drži jermenico zategnil z silo 135nM? Je to preveč za takšen vijak?

Lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vijak glavne gredi Clio

Napisal/-a joztom Če nov 22, 2012 8:35 pm

Pomembno je, ali je jermenica na kajlo ali prosta in zategnjena v fazi. Za prosti tip je potrebno pogledati v Dialogys, mislim pa da je ena kilaža in še dodatne kotne stopinje. Večina pa to zateguje s pnevmatsko pištolo in to kar zelo močno, torej več kot 135Nm, za vijak feltne je za Espace recimo 130Nm.
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Vijak glavne gredi Clio

Napisal/-a zlica22 Če nov 22, 2012 9:09 pm

Samo da popravim. Nm In ne nM! Če že govorimo o navoru;) Nevem zakaj je bilo potrebno snemati jermenico ročične gredi? Sicer pa, po šolsko se privija na 20Nm+90°...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vijak glavne gredi Clio

Napisal/-a joztom Če nov 22, 2012 11:05 pm

To je bil podatek iz AutoData, obstojata pa dve varianti motorja, ena 20Nm+90°, druga 20Nm+80°. Kot rečeno večina uporabi novi vijak, ki je namazan z maso proti odvijanju, zategne pa s pištolo kar močno.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], MercedesV in 11 gostov