matejSS je napisal/-a:Nova platišča, nove gume (menjane zaradi tresenja), brez obročkov, centrirano že 4x (3x pred menjavo gum, 1x po)... avto trese nad 110km/h. Na volanu se ne čuti. Tresenje ni tako občutno, da bi oviralo vožnjo (nekateri ne opazijo), ampak meni so to ne zdi prav. Zvita nova platišča? Pri centriranju (so bili pozorni) tega niso opazili.
gtr35 je napisal/-a:Hm, podoben problem sem imel jst včeraj ? Na avtocesti, mi je pri 130 km/h avto tresesel, tudi volanNo ko sem prišel v Ljubljano itak v mestu se tega ne opazi, nazaj gredE v Domžale sem ga pa stisnu do 160 km/h vso avtocesto med Lj in Domžalami
in malo pred izvozom sem upočasnil na 130 km/h in ne boš verjel avto ni več tresel tudi pri 160 ni tresel. Očitno je bil avto tako zamrznjen, da je pač tresel potem ko sem ga pa preganjal malo pa ni več
![]()
Mogoče probaj še ti podobno storiti ?
matejSS je napisal/-a:Te razumem... jaz sem sele na začetku procesa odpravljanja težave. Avto pa je praktično nov.
matejSS je napisal/-a:Zvita nova platišča? Pri centriranju (so bili pozorni) tega niso opazili.
sašo5 je napisal/-a:matejSS je napisal/-a:Zvita nova platišča? Pri centriranju (so bili pozorni) tega niso opazili.
ena guma "ni okrogla" - će bi gledal na centrirki, bi videl da gre malo "gor/dol"............se dogaja pri kr dosti znamk (Michelin, Continental, Bridgestone izvzeti)_najbolj je po tem poznan Dunlop........recimo, da bi se to dalo zrihtat, če bi gumo "podrejal" nekoč davno je to en stric tam pri Ihanu delal, da se še malo gumo na montirki "obrnit" da se feltna in guma "najdeta" vendar se "vulkiči" s tem nočejo zajebavat........
PS. predvidevam, da je vse ostalo kar se tiče podvozja o.k...
~toMmy~ je napisal/-a:Kaj pa mislite, da je problem pri Passatu Variantu 3BG 2003. Trest začne tam nekje pri 140 km/h na letnem kompletu 16" MSW, na jeklenkah 15" ne zaznam tresenja niti pri 190 km/h. Se pravi trese pri večjih hitrostih, začel je s starimi GY OptiGrip in se je zadeva nekoliko ublažila s centriranjem, potem pa z novimi Turanzami spet trese, pa se je gume naknadno še obračalo in centriralo. Mislim, da se tresenje pojavlja zadaj. So pa plastični obročki...
MaRko81 je napisal/-a:....nasi vulkanizerji sploh vecina montirajo gume po "svoje" ...kaj je "match mount" jim je pa itak spanska vaspa bi marsikateri zivci bli prsparani
noj je napisal/-a:Tudi pri omenjenih znamkah se to dogaja, guma se pa vedno (vsaj pri nas) obrača na montirki, če je gramaža velika (iz 90g lahko z obračanjem prideš recimo na 10g).
MaRko81 je napisal/-a:....nasi vulkanizerji sploh vecina montirajo gume po "svoje" ...kaj je "match mount" jim je pa itak spanska vaspa bi marsikateri zivci bli prsparani
točno tako..........res pa da ne smeš v gužvi težit, ampak si mora "majstr" čas vzet.....
MaRko81 je napisal/-a:MaRko81 je napisal/-a:....nasi vulkanizerji sploh vecina montirajo gume po "svoje" ...kaj je "match mount" jim je pa itak spanska vaspa bi marsikateri zivci bli prsparani
točno tako..........res pa da ne smeš v gužvi težit, ampak si mora "majstr" čas vzet.....
...jup, majstr si mora cajt vzet pa mu poveš to pa te gleda k sosedovo tele(potem pa se čud k treba sam 10g max 20g uteži gor dat) .....sam če je guma nova ima že vse pripravljeno za hitro namestitev gume po vzorcu "match mount" in sicer tista rdeča pika naj bi ponavadi bla pri ventilčku (rdeča vzporedna z ventilčkom rumena al pa bela pa ponavadi nasproti ventilčka)..na hitr povedano.
Več pa na linku http://www.motor.com/magazine/pdfs/042008_09.pdf
tek9 je napisal/-a:...Tudi meni se je to danes zgodilo, ko sem šel v službo prvič po tem novo zapadlem snegu, use je bilo super dokler nisem dosegel na AC hitros 120 km/h, je tako močno začelo trest, wtf sm si mislil, volana ni treslo, so se pa čutle vibracije na sedežu, ter slišal sm tut bobnenje, ozirom te tresljaje, kaj je vzrok tega ? Ko sem pa prišel do parkirišča pred službo sem opazil da je veliko snega na diskih, ter vzmetenju, a je to razlog, al da se pripravim na kako popravilo ?
ESX je napisal/-a:tek9 je napisal/-a: zakaj se noben vulkanizer tega ne drži in ne postavi piko na ventilček ? nekje sem bral da pri novejših centrirkah tega ni več potrebno sicer ne videm neke smiselne razlage za to.
....zato, ker tista pika predvideva, da je tudi feltna u nulo, potem je to to Ker pa večinoma ni tako, oz. tudi feltna odstopa je v določenih primerih treba vse skupaj "ujet" - zopet povdarjam, če se vulkanizerju da....
Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov