marko01 je napisal/-a:Rešitev je preprosta, drugič dajte olje menjat mehaniku.
Energetik81 je napisal/-a:Tako kot so že drugi rekli - podstaviš kantico še pod filter, a ni to malce logično?![]()
Ulije se tudi pri Hyundaiu, ampak jaz najprej iztočim iz karterja, zategnem nazaj čep, postavim kanto pod filter in odšraufam še tega.
ESX je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Tako kot so že drugi rekli - podstaviš kantico še pod filter, a ni to malce logično?![]()
Ulije se tudi pri Hyundaiu, ampak jaz najprej iztočim iz karterja, zategnem nazaj čep, postavim kanto pod filter in odšraufam še tega.
drugače je bolše če prvo zamenjaš oljni filter in nato spustiš olje iz karterja
The commonest reason for the 1.6HDi turbos to fail is due to poor maintenance, and poor oil quality.... or not being drained properly at the service. Citroen have in fact issued dealers with a specific bulletin for the changing of oil in the 1.6HDi. What they are saying is that if not drained 100%... old oil can pollute the new oil causing accelerated ageing of the new oil in the engine possibly even causing it to congeal.
Citroën wrote ...
OIL CHANGE PROCEDURE ON ALL DV6 ENGINES
It is necessary to follow a specific oil change procedure on all DV6 and DV6U engines so as to ensure that no used oil remains to mix with the new oil.
The following method must be used:
• The engine oil temperature must be at least 50°C :
- the engine oil temperature is considered to be at 50°C when the water temperature indicator is between 80°C and 90°C or the cooling fan has cut in
• ensure that the vehicle is level (side to side and fore and aft)
• remove the oil filter to allow the circuit to drain completely
• remove the oil filler cap and the dipstick
• remove the drain plug
• allow the oil to drain by gravity for at least 10 minutes (DO NOT USE SUCTION METHODS)
• fit a new oil filter
• refit the drain plug with a new sealing washer
• fill the engine with quantity of oil recommended for the engine
• refit the oil filler cap and the dipstick
• run the engine at idle until the oil pressure warning lamp goes out (about 1 minute)
• wait 5 minutes
• check the oil level using the dipstick: the level should be as close as possible to, but not exceeding the maximum mark (1) so as to be between (1) and (3)
For information, the lower mark (2) = Min (0%) the upper mark (1) = Max (100%) the intermediate mark (3) = ¾ litre.
Niti ne. Če imam čas po odvitju filtra še enkrat odvijem čep, pa se praktično nič dodatnega olja ne ulije ven.ESX je napisal/-a:če prvo spustiš olje iz karterja in ga zapreš nato pa odviješ še oljni filter nekaj olja steče spet v karter kjer tudi ostane če ga spet ne spustiš vn
Energetik81 je napisal/-a:ESX je napisal/-a:če prvo spustiš olje iz karterja in ga zapreš nato pa odviješ še oljni filter nekaj olja steče spet v karter kjer tudi ostane če ga spet ne spustiš vn
Niti ne. Če imam čas po odvitju filtra še enkrat odvijem čep, pa se praktično nič dodatnega olja ne ulije ven.
Energetik81 je napisal/-a:Nikamor ne zgine, ostane v filtru, nekaj pa se izlije iz navoja filtra. Nič pa se ne izlije v karter.
marko01 je napisal/-a:Upam trdit da vsi ki servisiramo avte prvo spustimo olje iz karterja, pustimo da se izteka ob tem pa zamenjamo še olni filter, nato pa komaj zapremo karter in damo novi filter gor.
crxdelsol je napisal/-a:Res je velik "big deal" tista 2dl olja če ostane noter ali ne. Pri hondi vti je tud predpisano nekaj manj kot 4l olja da gre noter, po generalki pa ga gre celih 5l, torej še 1 liter nekje ostaja...deci dva res gor/dol če ostane noter.
Torej pri nekaterih očitno ja, pri mojem pa ne. Filter je nagnjen navzdol pod ca. 45°.ESX je napisal/-a:Ni res, pri nekaterih avtomobilih nekaj olje steče v karter odvisno od pozicije oljnega filtra
Smešna izjava. Nikoli ne moreš 100% odtočiti starega olja, razen če v nulo razstaviš mašino in vse spucaš. Vedno ga bo še vsaj 1-2dl po mašini, recimo v glavi pod pokrovom ventilov. Ampak tisti deci v 3-4 litrih novega je okoli 3% vse količine in to ne more vplivat na sposobnosti novega olja.ESX je napisal/-a:Citroen have in fact issued dealers with a specific bulletin for the changing of oil in the 1.6HDi. What they are saying is that if not drained 100%... old oil can pollute the new oil causing accelerated ageing of the new oil in the engine possibly even causing it to congeal.
Energetik81 je napisal/-a:Torej pri nekaterih očitno ja, pri mojem pa ne. Filter je nagnjen navzdol pod ca. 45°.ESX je napisal/-a:Ni res, pri nekaterih avtomobilih nekaj olje steče v karter odvisno od pozicije oljnega filtra
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 8 gostov