Imel 1.9 tdi, menjal kpl sklopko z vztrajnikom, po menjavi pedal sklopke vibriral nenormalno, avto pri določenih pogojih potresel, rečeno mi je bilo, da naj vozim, da se mora sklopka "uležt" in te bedarije... No, nikoli se ni "ulegla" po cca 30 kkm, je avto potresaval samo še bolj.
Toliko o tem "uleganju" in teh bedarijah, če je nekaj narobe je pač narobe, boljše ne bo. Nikoli več se nisem ubadal s tem, vedel pa sem, da je spet zanič vztrajnik. No, zanič je bil že nov, oz. kakorkoli, nekaj ni bilo vredu. Je pa problem, če je bilo menjano "pod kozolcem", ti kupiš material in itak, da se nima smisla ukvarjat z reklamacijo materiala, bodo že našli nekaj, da ne bo šlo skozi
V glavnem vozil sem naprej, naredil kakšnih 50 kkm in, če bi hotel avto še naprej imeti, bi moral spet menjati garnituro sklopke z vztrajnikom. Pa koliko sem se nekaj časa ubadal s tem sem slišal ogromno podobnih težav. Je pa res, da nekateri pravijo, da so Sachs vztrajniki boljši kakor LUK, jaz sem takrat kupil LUK (je bil cenejši
), spet drugi pravijo drugač, tretji spet čisto nekaj drugega, sam pa pravim tako, da pač nisem imel sreče, kakor še veliko drugih ljudi..
Zakaj je tako pa nihče ne ve.