ESX je napisal/-a:verjetno je štarter zrel za obnovo, še prej pa preveri kable za - in +
- kabel gre na šasijo + pa na štarter, najlažje se to preveri tako, da meriš padce napetosti na kablih med verglanjem
ESX je napisal/-a:Predvidevam, da si akumulator zemenjal z novim in je ta brezhiben ?
joztom je napisal/-a:A ste spucal kleme z jekleno volno in namazal z belo mastjo v sprayu. Pa zategnil na mero. Kaj pa minus na mašini, a to kdo gleda?
Tuki ni tolk bistvena mast (kasneje le prepreči oksidacijo kontaktov), bolj to če so bile kleme očiščene in dobro zategnjene. Glede minusa preglej vse kable, ki gredo z minus pola akumulatorja, če so dobro prišraufane na karoserijo in mašino. Ampak meni zgleda bolj težava z akumulatorjem (lahko da je nov defekten), če ti utripajo lučke med verglanjem, pa še to le pri zelo nizkih temepraturah. Seveda lahko pomeriš tudi padec napetosti na povezavah +klema/štarter med verglanjem. Ne sme biti bistven, mogoče tam do 0,5V. Voltmeter lahko nabaviš v Conradu za drobiž.davidhq je napisal/-a:jutri stopim do mehanika in mu povem za to belo mast (ne poznam). kaj pa glede minusa na masini? kako to preverim(o)?
hvala!!
Energetik81 je napisal/-a:Tuki ni tolk bistvena mast (kasneje le prepreči oksidacijo kontaktov), bolj to če so bile kleme očiščene in dobro zategnjene. Glede minusa preglej vse kable, ki gredo z minus pola akumulatorja, če so dobro prišraufane na karoserijo in mašino. Ampak meni zgleda bolj težava z akumulatorjem (lahko da je nov defekten), če ti utripajo lučke med verglanjem, pa še to le pri zelo nizkih temepraturah. Seveda lahko pomeriš tudi padec napetosti na povezavah +klema/štarter med verglanjem. Ne sme biti bistven, mogoče tam do 0,5V. Voltmeter lahko nabaviš v Conradu za drobiž.davidhq je napisal/-a:jutri stopim do mehanika in mu povem za to belo mast (ne poznam). kaj pa glede minusa na masini? kako to preverim(o)?
hvala!!
Glede na ta citat je gotovo treba pregledat štarter, ga morda obnovit ali vsaj sčistit in morda zamenjat ščetke. Lahko bi tudi kakšni tokovi iz alternatorja nagajali, tudi to je za pogledat. Možno, da je kaka trapasta kombinacija skupaj z ne najboljšim aku-jem, morda pa je aku čisto OK in je težava samo na štarterju.Ne samo, da dolgo "vergla", tudi štarter ostaja not - pojavi se tisti neprijeten zvok, kot takrat, ko hočeš zagnati že zagnan motor.
esem je napisal/-a: Glede na ta citat je gotovo treba pregledat štarter, ga morda obnovit ali vsaj sčistit in morda zamenjat ščetke. Lahko bi tudi kakšni tokovi iz alternatorja nagajali, tudi to je za pogledat. Možno, da je kaka trapasta kombinacija skupaj z ne najboljšim aku-jem, morda pa je aku čisto OK in je težava samo na štarterju.
WTF, kakšne mehanike imajo to na Honda servisu?davidhq je napisal/-a:kabel na karoserijo je dobro pritrjen.. imam pa za "priznati" nekaj drugega.. tega prej nisem omenil, zdaj pa prilagam sliko.. namrec klema je bila malenkost prevelika in mehanik je to "uredil" kot je razvidno na sliki... se vedno pa klema ne objame cisto v celoti minusa akumulatorja.. sem to ze pred enim tednom sel pokazat elektricaru na original honda servis in je rekel, da je v redu...
Energetik81 je napisal/-a:WTF, kakšne mehanike imajo to na Honda servisu?davidhq je napisal/-a:kabel na karoserijo je dobro pritrjen.. imam pa za "priznati" nekaj drugega.. tega prej nisem omenil, zdaj pa prilagam sliko.. namrec klema je bila malenkost prevelika in mehanik je to "uredil" kot je razvidno na sliki... se vedno pa klema ne objame cisto v celoti minusa akumulatorja.. sem to ze pred enim tednom sel pokazat elektricaru na original honda servis in je rekel, da je v redu...
Tole je navadno šalabajzerstvo. Zakaj si sploh nabavil aku, ki nima pravilnih klem?
Kleme se ponavadi dobro očisti in obrusi, da bo ja najboljši stik, tukaj pa se mogoče 1/3 priključka dejansko stika s klemo. Prehodna upornost je zato velika in pri 100A toka pri verglanju ti komot na samem kontaktu naredi tak padec napetosti, da ti lučke utripajo, kljub novemu akumulatorju.
zundapp je napisal/-a:Ne kompliciraj, sosed ti je naredil uslugo, morda ga boš še rabil. Avto dela!
ko boš pa drugič rabil spet akom. boš pa že sam vedel.
Matko37 je napisal/-a:Ne morem verjeti, kakšni šalabajzarji se smatrajo za mehanike in avtoelektričarje. Sramota! Klema se mora prilegati 100% in biti očiščena. Če se ne prilega se menja klema oz. vstavi ustrezni obroček, ne pa kar en vijak v tri krasne not zategnjen, svašta res. Verjamem da ima ta avtomehanik doma v bajti na varovalkah žreble zabite in kovance podložene, da varovalka sploh seže do kontakta, iz inštalacije pa se mu izloacija že topi.
Da pa ti na Honda servisu to reče, da je OK, pa ne vem, ali je to res nivo Honde ali pa se je ponorčeval iz tebe, češ če si taki butl, da sploh vprašaš če je v redu, potem pa naj bo v redu.
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov