Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
lonko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če jun 24, 2004 5:45 pm

Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a lonko Če feb 07, 2013 2:43 pm

Pozdravljeni,

updam da nisem edini ki ima ta avto tuki gor in da mi kdo lahko kej uporabnega pove...
Na avtu zamenjane 3 siemens šobe, 1 še čaka menjavo, zamenjan vztrajnik, sklopka, velik servis narejen, avto 2007 in 130k km, EGR ventil menjan, + tlačno stikalo

Torej kaj se mi dogaja z avtom, da naštejem :D upam da ne bo kdo reku da je za na odpad...
1. Avto ko se vozis naprimer na avtocesti v 6ti in tam cca 100-130km/h, stopis na gas trese volan, pedal od gasa, v glavnem kot da je vstrajnik zanic (ZATO JE bil v osnovi ze menjan), isto pri nizjih hitrostih..
V glavnem opazanje sledece, ko masina nima visokih obratov in ga obremenis potem trese, kot da bi bil vztrajnik. Ko smo menjali vztrajnik je bil obenem tudi velik servis torej vsi filtri itd... takrat nisem imel obcutka da bi tresel oz. je sel fantasticno, potem pa po nekaj casa od tega je cca 3-4 mesce isto...
Ali je mozno da je spet sel vztrajnik, vztrajnik je isti kot ga originalno vgrajujejo (mislim da lukina..) oz KAJ bi lahko bilo ? So šobe ? Neke podložke na šobah.... Folk ima miljardo idej, testerji pa ne pokazejo kao nic...

2. Avto ko je hladn trese kot da je traktor, ko ga zjutraj na 0 stopinj vzges in se hoces odpelat mors dat prblizn tolk gasa kot na starih yugotih :D, no skor tako, pac ce normalno speles CRKNE. Ko je hladen in ga trese mu obrate skoz pobira, recimo ko stojis v kriziscu.

3. Vcasi no, kar velikrat ima avto cuden zvok, ko spustis gas iz visjih obratov se slisi skozi izpusne lonce tak zamolkel glas, kot da ne tece vse gladko... Ko pride v TA mode kot mu jst recem, ker dejansko vcasih kr naenkrat zacne delat super, zigne zvok in avto dela BP...

4. Velikrat se mi zgodi da pritisnes na pedal za gas in tudi ce ga pohodis do konca se cca 1 sek ne zgodi nic kot da nebi turbine odprl, potem pa avto explodira in vlece normalno. Kar je zelo nadlezno ko se vozis pod nizkimi obrati v koloni in hoces veckrat prehitevat, enkrat avto skoci drugic ne...
Je pa res da se velikrat ta napak sovpada z tocko 3.


VEM DA JE VELIK stvari ampak tolk ENIH pmaetnjakovicev sem dal ze skoz da ne vem koga ze kej vprasat....

Aja avto je čipan ampak pred tem je VSE Bilo isto kot zgoraj le turbo luknje nima vec...

Prosim za pomoc!
HVALA!

l.p.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a sašo5 Če feb 07, 2013 3:27 pm

lonko je napisal/-a:Pozdravljeni,
narejen, avto 2007 in 130k km....


si prvi lastnik, ja avto slovenski?

PS poišči po forumu, nedolgo nazaj je bila težava s podobnim avtom, baje je nek mehanik v LJ. ki dejansko diagnosticira napako oz. se posveti avtu in definitivno poda pravo diagnozo....
 
lonko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če jun 24, 2004 5:45 pm

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a lonko Če feb 07, 2013 7:15 pm

Avto v sloveniji kupljen, pri 15k km od avtohiše
 
passat 2.0 170KM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če feb 07, 2013 8:43 pm

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a passat 2.0 170KM Če feb 07, 2013 8:57 pm

pozdravljeni. jaz imam tudi probleme z tem motojem. samo za na odpad. kar pa se tiče tvoje težave jaz bi ga zapeljal k matjažu ogrinci v ribnico kjer ima rsr morosport. ta človek je res glavca. takoj ti bo povedal kaj je narobe. jaz sem imel probleme z močjo motorja. sem se peljal po avtocesti 130 na tempomat. ko je šlo po ravnini vse normalno ko pa zgleda hrib ga je pa zmanjkalo in je izklopil turbino. vsi mehaniki tukaj okoli niso vedeli kaj bi lahko bilo. najprej so rekli da je cev turbine pa smo jo zamenjal, pa ni bilo nič bolje. potem tlačni venti pa take stvarce pa nič bolje .naj povem da je gor nova turbina original. tko da sem ga zapeljal v ribnico k ogrincu in je takoj povedal kej je bilo. dpf filter je bil zabit čist. on ga ve vzed do in ga izpraznil in vgradil bleno da ima isto pritisk kot ga potrebuje. 400evrov mi je vzel ampak težava je odpravljena. avto gre ko snet. kar ke razlika je samo to da malo bolj pokadi ko ga pohodiš ampak na tehničnem ni problemov. svetujem vam da za vsako težavo ki se vam pojavla pri tdi motorjih pa je privat mehaniki ne odkrijejo da peljete k http://www.rsrmotorsport.com/slo/podjetje/predstavitev/
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a yashica Pe feb 08, 2013 12:28 am

passat 2.0 170KM je napisal/-a:pozdravljeni. jaz imam tudi probleme z tem motojem. samo za na odpad. kar pa se tiče tvoje težave jaz bi ga zapeljal k matjažu ogrinci v ribnico kjer ima rsr morosport. ta človek je res glavca. takoj ti bo povedal kaj je narobe. jaz sem imel probleme z močjo motorja. sem se peljal po avtocesti 130 na tempomat. ko je šlo po ravnini vse normalno ko pa zgleda hrib ga je pa zmanjkalo in je izklopil turbino. vsi mehaniki tukaj okoli niso vedeli kaj bi lahko bilo. najprej so rekli da je cev turbine pa smo jo zamenjal, pa ni bilo nič bolje. potem tlačni venti pa take stvarce pa nič bolje .naj povem da je gor nova turbina original. tko da sem ga zapeljal v ribnico k ogrincu in je takoj povedal kej je bilo. dpf filter je bil zabit čist. on ga ve vzed do in ga izpraznil in vgradil bleno da ima isto pritisk kot ga potrebuje. 400evrov mi je vzel ampak težava je odpravljena. avto gre ko snet. kar ke razlika je samo to da malo bolj pokadi ko ga pohodiš ampak na tehničnem ni problemov


Prvi in zadnji del enostavno ne gresta skupaj :roll: :idea:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a esem Pe feb 08, 2013 1:20 am

sašo5 je napisal/-a:...PS poišči po forumu, nedolgo nazaj je bila težava s podobnim avtom, baje je nek mehanik v LJ. ki dejansko diagnosticira napako oz. se posveti avtu in definitivno poda pravo diagnozo....

Verjetno misliš to temo? Sicer je tam 1.9, a bo gotovo dober tudi za 2.0.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a TrijoAdijo Pe feb 08, 2013 7:23 am

Po mojem bo tule nekaj z odvodom izpušnih plinov....verjetno kakšen dpf.Možno je tudi, da ga regulacija turbine mantra, ampak konec koncev, je oboje vidno preko testerja.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
passat 2.0 170KM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če feb 07, 2013 8:43 pm

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a passat 2.0 170KM Pe feb 08, 2013 10:06 am

lej pravim samo daj je matjaž ogrinec pravi naslov če koga kar koli muči pri avtu. samo pripelješ dol k njemu on priklopi računalnik in se malo zapeljeta in mu na računalniku takoj pokaže kaj muči avto. res je glavca ga lahko samo poslušaš kako ti govori zakaj je do napake prišlo pa take.
 
lonko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če jun 24, 2004 5:45 pm

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a lonko Pe feb 08, 2013 10:36 am

Bom poklicu pa se probu zment da mal pogledamo, ker drugac ga bom dal v prešo...

Drgac pa tole je recimo iz nekih forumov
More common however are:

Oil pressure problems (tends more to be earlier engines 55 plates etc) normally caused by the keyway for the oil pump drive wearing badly - requires a new balance shaft assy to fix
Turbo failure
Cylinder heads on 2 fronts - ovaling of the injector holes causing oil and fuel to mix and rough running
and cylinder heads becoming porus and leaking coolant into the combustion chambers
Flywheels dont seem to be that much of an issue anymore

All in all that are actually alright - the suspension arm bushes and ball joints seem to last longer that the previous models as do the C.V boots.
 
passat 2.0 170KM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če feb 07, 2013 8:43 pm

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a passat 2.0 170KM Pe feb 08, 2013 11:09 am

pokliči ga ja najbolje pa mu že po telefonu povej situacijo pa ti bo že po telefonu lahko kaj povedal.
 
passat 2.0 170KM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če feb 07, 2013 8:43 pm

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a passat 2.0 170KM To mar 19, 2013 6:17 pm

zanima me koliko je možnosti da je na passatu 2.0 2006 letni 170km tip motorja BMR počena glava? ker zginja mi hladilna tekčina ampak olje je pa normalno in se ne meša. pa tudi avto gre normalno.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6581
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a Fan To mar 19, 2013 7:08 pm

Pozdravljeni

Ni pravilo da hladilna uhaja v motorno olje ali obratno pri poškodovanem/prebitem tesnilu glave. Pušča tam kjer tesnilo ne tesni, to pa je lahko na oljnih kanalih ali pa na kanalih za hlajenje. Vse to pa se lahko brez podiranja testira:
Slika
je pa res, da te naprave nimajo v vseh servisih. Se pa z njo vidi: okvarjeno tesnilo glave motorja, počena glava motorja, če ventil ne tesni, obrabljeni/počeni batni obročki...................

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
lonko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če jun 24, 2004 5:45 pm

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a lonko Sr mar 20, 2013 8:05 am

No v glavnem epilog zgodbe tresenja itd... IN ZE MENJANEGA Vztrajnika je.... Menjane dve šobe z starejsimi kataloskimi stevilkami in avto dela kot urca!!!!
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a J.McLane Sr mar 20, 2013 10:30 am

passat 2.0 170KM je napisal/-a:pozdravljeni. jaz imam tudi probleme z tem motojem. samo za na odpad. kar pa se tiče tvoje težave jaz bi ga zapeljal k matjažu ogrinci v ribnico kjer ima rsr morosport. ta človek je res glavca. takoj ti bo povedal kaj je narobe. jaz sem imel probleme z močjo motorja. sem se peljal po avtocesti 130 na tempomat. ko je šlo po ravnini vse normalno ko pa zgleda hrib ga je pa zmanjkalo in je izklopil turbino. vsi mehaniki tukaj okoli niso vedeli kaj bi lahko bilo. najprej so rekli da je cev turbine pa smo jo zamenjal, pa ni bilo nič bolje. potem tlačni venti pa take stvarce pa nič bolje .naj povem da je gor nova turbina original. tko da sem ga zapeljal v ribnico k ogrincu in je takoj povedal kej je bilo. dpf filter je bil zabit čist. on ga ve vzed do in ga izpraznil in vgradil bleno da ima isto pritisk kot ga potrebuje. 400evrov mi je vzel ampak težava je odpravljena. avto gre ko snet. kar ke razlika je samo to da malo bolj pokadi ko ga pohodiš ampak na tehničnem ni problemov. svetujem vam da za vsako težavo ki se vam pojavla pri tdi motorjih pa je privat mehaniki ne odkrijejo da peljete k http://www.rsrmotorsport.com/slo/podjetje/predstavitev/


Tole je ilegalno početje ali kako? Ker potem to ni več EURO 5, na tehničnem itak sploh ne vem kaj merijo te izpušne pline, verjetno samo zato ker je zakon pač tak, mogoče bodo pa zaradi takih primerov začeli kontrolirati še DPF ekstra ... dvomim.

Ne vem, če nisi s to reklamo temule majstru naredil medvedjo uslugo.

OK, ne moreš verjet še na netu imajo reklamo za odstranitev DPF:
http://www.rsrmotorsport.com/slo/storitve/odstranitev-filtra-trdih-delcev-dpf-fap/
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a adis Sr mar 20, 2013 10:46 am

ja sej, oni ga odstranijo na TVOJO željo, posledice nosi pa lastnik vozila, logično.

kar se izklopa turbine tiče je lahko tudi ventil katerega vsi pozabijo pogledat in sicer ventil N75.
 
passat 2.0 170KM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če feb 07, 2013 8:43 pm

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a passat 2.0 170KM Sr mar 20, 2013 11:52 am

imaš prav ampak še vedno ostane potem EURO4 motor ki pa čisto zadostuje. kaj pa starejši modeli ko DPF filtra sploh niso imeli. do 2004-2005 jih sploh niso ugrajevali. tko da še vedno ostane katilizator sam dpf se sprazni!
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a J.McLane Sr mar 20, 2013 12:42 pm

Ma ok, če ni zakona, da bi to preprečeval avtomehanikom in ni načina na tehničnem, da bi se to ugotovilo, do takrat bo to pač nacionalni šport, kako dolgo bo še trajal bomo pa videli. Saj če bi imel jaz tak avto s takimi problemi bi naredil verjetno isto, priznam.

Starejši avto je starejši avto in ima zato določene prepovedi v centre določenih evropskih mest, prepoved je tudi v Mariboru. EURO standard pač pove, da če je avto letnik 2010 potem MORA biti EURO 5, ne moreš kar "homoligirat" takega avta v EURO 3.

Toliko o čistih dizlih in 8 letni povprečni starosti avta v SLO, nekako ne gre skupaj.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
trs
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:55 pm
Kraj: bela krajina

Re: Audi A4 2.0 170km DPF in vecne tezave

Napisal/-a trs To jun 21, 2016 9:12 pm

Jaz sem imel elektronske težave, ne z z filtrom DPF, ne katalitatorjem, ne EGR ventilom. Hodil po pooblaščenih servisih, samo ugibanje. Predvideni stroški 1500 € +
Sem poklical g. Matjaža, pripeljal, pustil avto, Drugi dan poklical, počakal, da je nabavil instalacijo, zmontiral in stestiral, sedaj se po dolgem času veselo in normalno vozim. Kaj vse so menjali na pooblaščencu ne bom pisal, raje na 4 oči. Zgodovina izpisa pove vse. Posledice kune sem tudi videl.
Zato se s tem stavkom ne bi strinjal :
Ne vem, če nisi s to reklamo temule majstru naredil medvedjo uslugo.

V slo ni veliko takih mojstrov, kot je on, mogoče še dva ali trije, za katere sem slišal.
Jedro napake je bilo zelo težko najti, dokaz- mojstri pred njim.
Popravi/zamenja in računa samo tisto kar je potrebno.
Jaz sem se odločil za njega. Ni mi žal. :vrum
vw je boljši avto
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov