Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
gregaa2007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So mar 02, 2013 2:27 am

Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorja

Napisal/-a gregaa2007 So mar 02, 2013 3:59 am

Pozdravljeni.
Kljub temu, da sem prebral ze veliko tem o izgubi moci motorja pri Ford-u Mondeo 2.0 tdci, letnik 2003, 130KM(222000 prevozenih kilometrov), sem se odlocil, da vprasam za nasvet se tu.
Ce med voznjo pohodim stopalko za plin do konca ali pa malo vec kot za polovico se vklopi rumena lucka(spirala), ki nato utripa.Avto nima moci,vcasih pa se tudi ugasne.Tezava je prisotna, dokler ga ne zazenem ponovno.To se dogaja, ko je motor topel, ko pa je mrzel pa deluje normalno.Poraba goriva je pri mrzlem ali toplem motorju previsoka(trenutno 8,6).
Tezava se ne pojavi, ko stopalko za plin med pospesevanjem dodajam in odvzemam-tapkam.

Zanima me kaj naj storim, oziroma kaj je narobe?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a TrijoAdijo So mar 02, 2013 4:33 am

Si kaj razmišljal, če bi avto priklopil na tester?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
gregaa2007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So mar 02, 2013 2:27 am

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka zaa pu predgretje mo

Napisal/-a gregaa2007 So mar 02, 2013 3:10 pm

Tester pokaze samo napako na visokotlacni pumpi, ki pa je bila nekaj casa nazaj obnovljena.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a abbe So mar 02, 2013 4:53 pm

katero napako pa pokaže?
na pumpi lahko pokaze vsaj 20 napak.
kdo je obnavljal pumpo?
možnih je sicer več napak najbolpogosti sta te dve..
1.ko ti pritisneš gas do podna oz skoraj do podna, ecu zahteva maximalen tlak od pumpe,ker pumpa tega ni možna dosežt v določenem času javi napako (spirala) in skoraj upam stavt,da je napaka nekaj v smislu maximalen tlak ni dosežen, ali pa željeni tlak ni dosežen.
2.druga tudi zelo možna napaka je da ena ali več šob preliva in zaradi tega ni možno doseči željenega tlaka kjub temu da je pumpa dobra.
možno pa da je tudi kateri od ventilov na railu za kontrolo tlaka zanič al pa zabasaan filter nafte pa pumpa ne dobi dovolj goriva.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka zaa pu predgretje mo

Napisal/-a TrijoAdijo So mar 02, 2013 8:34 pm

gregaa2007 je napisal/-a:Tester pokaze samo napako na visokotlacni pumpi, ki pa je bila nekaj casa nazaj obnovljena.


Lahk zvohaš kodo napake? Mam nekje delphijeva navodila z opisom kode napak in kako ugotovit, kaj je dejansko povzročilo napako in kako jo odpravit. Dokler kode ne vemo, ne moremo nič....

Možnih krivcev za to napako je pa tam okoli vbrizga kar nekaj:
Napaka zaradi prenizkega ali previsokega tlaka, napaka zaradi regulatorja, napaka zaradi senzorja tlaka, napaka zaradi zabasanga filtra, napaka zaradi švoh transfer pumpe, napaka zaradi slabih diz, napaka zaradi defektnega pedala za gas, napaka zaradi idm-a in ali ecu-ja...Tega je velik, brez ustrezne diagnostike ne bo neke rešitve.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a Ivan36 Ne mar 03, 2013 1:49 am

Lahko je tudi kaka cev za zrak tam okol nasmejana od spodaj, da ravno ne vidiš, snemi vse dol pa počasi išči poleg ostalega ja. To je imela ena znanka na Mazda 2 od nakupa problem, vsaki mesec na servisu pa nič, šele na koncu ji je pokneno cev menjal ;)
 
gregaa2007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So mar 02, 2013 2:27 am

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a gregaa2007 Po mar 04, 2013 7:09 pm

Zdravo.
abbe:
Katero napako tocno pokaze ne vem sedaj-bom prasal.Kdo je obnavljal pumpo ne vem, se bom pa pozanimal-mehanik jo je nekomu nesel.
TrijoAdijo:
Bom se zapelju do mehanika, da priklopi na tester, da izzvem kodo napake.Ce imas navodila je vec kot odlicno :-)

Ivan36
Cev okoli cesa mislis?

Hvala vsem za odgovore.Se slisimo/pisemo.
 
gregaa2007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So mar 02, 2013 2:27 am

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a gregaa2007 Po mar 04, 2013 8:59 pm

Cer.
Tester pokaze nasljedne napake:
P1631 Main relay- open circuit
P1211 Rail pressure- not in range
P0251 Fuel pressure regulation velve- Malfunction

To je to
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a TrijoAdijo Po mar 04, 2013 9:40 pm

Najbolj me zbode v oči napaka P1631 Main relay- open circuit. Zaradi te napake se lahko pojavita ostali dve kot posledični napaki. Ti moreš zdej najprej ugotovit, kaj je narobe s tem relejem. Mislim, da druge rešitve kot to, da se ga zamenja, ne bo. Pametno bi bilo tudi preveriti kontakte v releju in na nogicah releja in priključnih žicah. Če je karkoli zažgano / osmojeno, bo treba najprej kontakte porihtat, šele nato, če ne bo bolje, pa rele zamenjat.
Da pojasnim:
Tale rele je povezan tudi z fuel pressure regulating valve. To je tisti ventil (IMV), ki se nahaja na pumpi (rjavi konektor).Če je napaka na tem ventilu, potem ecu zazna, da je pritisk v skupnem vodu izven območja,ker ventil ne deluje tako kot mora in ti posledično nabije napako P1211. da pa ta ventil ne deluje pravilno, sklepam po tem, da tester javlja napako P0251 Fuel pressure regulation velve- Malfunction. To pa zaradi prekinitve delovanja glavnega releja (rele in ventil sta električno povezana).
Zato pravim, da najprej odpravi napako na releju, potem pobrisat napake, se z avtom zapeljat (najboljše je, da je takrat tester priklopljen in nastavljen na spremljanje parametrov - pritisk goriva v skupnem vodu in obrati motorja - in da se parameteri sproti beležijo).Če se napaka ne ponovi,si zmagal, če se, bodo potrebni drugačni ukrepi in prijemi, če le ne bo spet napaka povezana z relejem. Takrat napiši kode napak in parametre - pritisk goriva v skupnem vodu in obrati motorja ---> pa pri tem testu nikakor ne pozabit avta imeti v tretji prestavi in gasa do konca do rdečega polja in to iz nizkih obratov (od 1200rpm do 4500 rpm).
Ta rele se nahaja v škatli z varovalkami v motornem prostoru. Spodaj je pa slika in rele je označen.

Zdej pa domača naloga zate: Idi, vidi, zrihtaj, pa se potem javi :)
Priponke
neimenovana1.JPG
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
gregaa2007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So mar 02, 2013 2:27 am

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a gregaa2007 To mar 05, 2013 2:06 am

Najlepsa hvala zaenkrat.bom opravil domaco nalogo :-)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a Ivan36 To mar 05, 2013 7:58 pm

Evo to cev od LMM okol široka al debela vse preglej, če niso mastne ako je mastno pušča ;) Do sedaj so vse bile počene ravno spodaj, da ne vidiš motor pa ko daš gasa miga .
Priponke
tdci-motor.jpg
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a sbt To maj 14, 2013 8:30 pm

Lep pozdrav. Tudi na mojem mondeu 2.0 tdci 115konjski 2004letnik se pojavlja isti problem pri pospeševanju, največkrat 4, 5, 6 brzina, se prižge tuljava in vrže u rezervni program. Napaka ki jo izpiše je pa P0521. Probal sem drugo in tretjo brzino do rdečega polja pa nič. Pregledal sem tudi vse cevi in ni nobena nič mastna. Prosim, če ima kdo kakšno idejo
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a sbt To maj 14, 2013 9:47 pm

Pardon napaka je P0251
Priponke
Screenshot_2013-05-14-15-02-28-1.png
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a abbe To maj 14, 2013 9:52 pm

zlo nenatančen opis napake.iz tega se sploh vn ne vid kaj bi znal bit narobe
P0251 FUEL PRESSURE REGULATION VALVE-MALFUNCTION.
sepravi ventil ki skrbi za ustrezen tlak v vodu je v okvari.
Ni vse res kar napišem
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a sbt Sr maj 15, 2013 10:02 am

Ja to mi pokaže. Se mi je pa začelo to dogajat najprej na autocesti pri 160+ kmh. Zdaj pa vse pogosteje. Najrajši pa pri prehitevanju. Pa večinoma samo vrže u rezervni program pa se vsaj nekak še da peljati. Včasih pa tudi ugasne
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a TrijoAdijo Sr maj 15, 2013 11:54 am

abbe je napisal/-a:zlo nenatančen opis napake.iz tega se sploh vn ne vid kaj bi znal bit narobe
P0251 FUEL PRESSURE REGULATION VALVE-MALFUNCTION.
sepravi ventil ki skrbi za ustrezen tlak v vodu je v okvari.


Čist dost je natančen. Ni vse VAG, pri katerem ti še s prstom pokaže, kaj je narobe in kje točno je okvara.In ni mus, da je IMV prdnu, to napako vrže ven, če je zrak v sistemu ali pa če nekdo ni menjal filtra že zelo dolgo časa ;)

Torej, P0251:

Ne da se mi pisat,zato bom dal copy/paste:

P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
• Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
• Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
• Engine will not start.
Cause:

• The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV
opening beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE: The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line or
the fuel filter, or a damaged fuel line.

2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote
feed the fuel injection pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle
low-pressure fuel system entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.

• NOTE: When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to
a permanent bleed hole in the fuel filter. Recirculation of fuel will occur through the fuel filter
until the temperature of the return fuel is over 40°C (hence any air in the system will
re-circulate until the fuel is above 40°C and is being returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply. If the engine will
start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump intake (gravity
fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel injection
pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not able to
draw fuel).

4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV)

5. Injectors:
Perform a return quantity test using the WDS guided diagnostic. This test uses special tool
310-129. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel
from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.

6. Swarf in the system:
Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel
injection pump being defective. A sample of fuel should be collected from the fuel injection pump
return line. If this sample contains over 5mm diameter of black metallic swarf please refer to TSB
42/2003 for appropriate action. First run through all of the other system checks (as described
above).

To je zaenkrat to. A lahko ti s tem code readerjem,s katerim si prebral kodo napake, lahko bereš tudi parametre? Recimo tlak goriva?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a sbt Sr maj 15, 2013 1:44 pm

To napako mi je pokazal elm327 bluetooth na androidu. Imam sicer tudi focom in se par programov na racunalniku vendar noben od obd kablov se noce povezat z njimi. Na androidu pa se nism probal pritiska goriva gledat. Bom pa vsekakor danes zvecer probal. Kaksen pritisk pa naj bi bil? Sem pa nedolgo nazaj menjal naftni filter in k zdej, ko sem prebral tvoj odgovor, mislim da mi je ravno po tem zacelo tko nagajat. Mislis da je mozno da kje zrak vlece?
Hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a TrijoAdijo Sr maj 15, 2013 1:56 pm

Možno je, da zrak vleče. Sploh tam pri filtru na hitrih spojkah. Notri so O-ringi.V vsaki spojki sta po dva. In v vsaki spojki so druge dimenzije.Tisto se da zamenjat, ampak ne tko hitro :) Strošek je par €, plus kak six-pack plus škatla čikov (je treba cajt vzet,pa počasi in na izi delat). Pa preveri, če je slučajno čep na spodnji strani filtra kaj moker od nafte ;) Če je, ga bo treba ali zategnit ali pa zamenjat tesnilo.

Pritisk goriva pa mora bit:

V tistem momentu,ko se motor zažene, je ciljna vrednost pritiska 300bar s toleranco +/- 50 bar.
Na štandgasu pa je ciljna vrednost pritiska 250bar s toleranco +/- 40 bar.
Meni je moj tdci z zjebanimi o-ringi na hitrih spojkah kazal v trenutku,ko se je motor zagnal cca. 285-295 bar.Na štandgasu pa 252 bar.Ni slabo, za dobrih 200kkm in delphi vbrizg,ne? ;) Ko sem o-ringe zamenjal, pa je v trenutku,ko se motor zažene, tester pokazal 332 bar, na štandgasu pa 272 bar.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a sbt Sr maj 15, 2013 2:06 pm

Ok to pomeni da je ta vikend rezerviran za o ringe :D . Ej resti hvala za te odgovore. S katerim programom in pa obd kablom ti to pocnes? Programov imam namrec en kup pa 3razlicne kable ampak noben ne poveze zadeve
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford Mondeo 2.0 tdci - utripa lucka za predgretje motorj

Napisal/-a TrijoAdijo Sr maj 15, 2013 2:21 pm

Jest za to uporabljam autocom in ford-vcm usb (oba kabla s priloženim softwerom).
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: breg, Google Adsense [Bot] in 10 gostov