WMB je napisal/-a:Dej še pred vsem, najceneje, menjaj naftni filter, kjer zna bit kaka svinjarija noter!
ESX je napisal/-a:zapel v grabn pa si rešen
gusti85 je napisal/-a:Če ti ni predaleč, ti predlagam bosch servis jelen, gomilsko. Ko sem imel turbodizla in so vsi ostali dvignili roke, so mi ga pri njih spravili v red. Ampak ti priporočam da se prej po tel. naročiš preden greš tja, ker so ponavadi precej zasedeni. Do njih sem pa sam prišel po priporočilu svojega mehanika.
ESX je napisal/-a:Še boljši in cenejši kot Jelen pa je tale gospod:
FRANC VINDER S.P.
Gotovlje 141a, Gotovlje, 3310 Žalec
http://www.rumenestrani.si/si/mehanika- ... ranc-25578
abbe je napisal/-a:ceu veselje je s tem avtm.
večino stvari se da pregledat na brzino in jih eliminirat.
tista spirala ki gori na armaturi pomen da je nekaj z elektroniko narobe.kr na tester pa poledat.
kdo z jesenic pa je stimal avto?
Romzis je napisal/-a:@Coraxsan: kakšen LMM si dal noter ko si ga menjal? Upam da ne kakšnega dreka z Ebaya
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Ja kar nekaj mehanikov ste zamenjali, bo kar držalo, da je nekaj narobe .................... z mehaniki ( nestrokovnost ) ali lastnikom vozila ( nemogoče želje ). Nikakor ne razumem, da se plačuje nekaj kar ni urejeno/popravljeno. Če se pripelje mehaniku vozilo in ga ta sprejme v delo, predvidevam, da ga tudi uredi/popravi in na kraju stranka plača račun za storitev - no ja, mogoče se motim.![]()
Sedaj je vprašanje s kakšnim diagnostičnim orodjem se je preverjalo in koliko znanja je bilo, ko se je držalo tester v roki.
Osebno bi najprej vse napake pobrisal, se z vozilom zapeljal s priklopljenim testerjem ................................ ni hudič, da ne bi kaj pokazalo ..................... od tu naprej pa se postavlja diagnozo napake in višino stroška za lastnika. Nekaj menjati na pamet .............. pa ni pametno in tudi ekonomsko opravičljivo ni. Po opisu bi sklepal, da je motorna elektronika v servisnem načinu delovanja, torej je razlog/napaka shranjena v ECUju
Lep pozdrav
TrijoAdijo je napisal/-a:Avto zapelji do prvega sposobnega mehanika in ne k kvazi kozolčarjem, pa ti ga bo uštimal.
zcmr je napisal/-a:Zguba casa za odgovore....clovek ima prevec casa in prazen zep...vozi se od delavnice do delavnice v upanju da bo mehanik rekel problem je v mehki rezervni gumi....
Clovek nekje je treba zaceti in nekomu zaupat...ce nimas za placilo pelji na odpad.
ESX je napisal/-a:tut men se tako zdi
da imaš z vsakim mehankarjem, ki ga srečaš probleme potem je težava pri tebi ne pri njih
TrijoAdijo je napisal/-a:Največji problem dandanašnjih mehanikov je, da večina takoj, ko mu avto pripelješ pred delavnico in mu poveš, da je dizl in da cuka, takoj pribijajo, da je pumpa defektna al pa dize, redkokateri pa se zavzame, priklopi tester in naredi en krog z avtom.Vsi bi samo nekaj napamet menjali,pa to mastno kasirali, stranka pa...eh...ko jo j**e...sej ma dnar,pa naj plačuje![]()
Tko, da avtorja teme čist zastopim. On ne nuca ugibanja mehanikov,kaj bi lahko bilo narobe, niti ne nuca forumskega pametovanja,ampak nuca človeka, ki bo vsaj interes pokazal,da bo napako ugotovil in odpravil.
.com je napisal/-a:kaj jamraš tle je.bemti...pojdi lepo do pooblaščenega servisa, pa naj ti tam vse uredijo/popravijo...
če ne najdeš enega dobrega mehanika za vw, si pa tut za luno...
pojdi na team-vw forum, pa tam predstavi težavo...pa malo prečekiraj kdo je tam štručko za to...jih je kar ene par
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov