Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Preverite, da ne pade gorivo - posledično se mora več časa "verglati" da pride gorivo do valjev.
Lep pozdrav
Pri elektro črpalki goriva? Dvomim. Sicer pa lahko zmeri tlak goriva. @miler vzami enostaven merilec tlaka pnevmatik pa ga piklopi na ventil, ki ga boš našel nekje okoli injektorjev motorja (identičen ventilu na pnevmatikah). Zmeri tlak preden daš kontakt in po kontaktu, ko se črpalka goriva ugasne.
Ko ne bo hotel vžgati mu dodaj malce plina. Če bo nato vžgal ga vrjetno heca ventil prostega teka, ki se ne odpre po daljšem stanju. Ta ventil se odpre kadarkoli je pedal plina v nevtralnem položaju, da zrak zaobide zaprto dušilno loputo. Če mu dodaš malce plina odpreš loputo in s tem omogočiš pretok zraka v motor. Samo ne pretiravaj, da ga ne boš zalival v štartu.
Imam sam isto težavo na fiesti, ki se mi pojavi na vsake toliko po daljšem obdobju vlažnega vremena.