motorček je ločen in nima veze z balastom in žarnico. On samo uravnava zaslonko in nič drugega. Ima svoj priklop napajanja (majhen beli konektor)
Vzameš žaromet, in od zadaj imaš 6 vijakov ki jih odvijačiš. Tako dobiš ven balast in odklopiš plastični konektor (za napajanje) in kovinski konektor ki gre do žarnice.
Za napajanje balasta imaš 2 žički črna in rdeča žička, potem samo odrežeš plastični konektor za napajanje ki gre na balast, povežeš žice z žicami "aftermarket" balasta in spoj zaščitiš da ni gol. Različni "aftermarket" balasti imajo različne rešitve za priklop kabla za žarnico.
Potem pa tega balasta ne moreš privit v žaromet ker je prekratek in nima nastavkov za vijake kot original.
Če kupiš original balast imaš 1min. dela z zamenjavo. Nobeniga rezanja kablov itd... Samo poglej če je stari balast LAD5G ali LAD5GL. Razlika je v konektorjih napajanja. Novejši LAD5GL ima 4pin plastični konektor napajanja, starejši LAD5G pa 12pinski plastični konektor napajanja.
Konektorji kabla za žarnico so enaki na obeh. Če imaš LAD5G kupiš nov plastični 4pin konektor, ja spet režeš in pač zvežeš nov konektor, to je pa tudi vse (ker se splača nabavit novejši balast LAD5GL. LAD5G je neprimerno dražji (če se sploh še dobi in seveda je starejšega tipa ter kot tak zastarel).
slika:
