Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
marko21
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr okt 07, 2009 6:36 pm

nasvet/pomoč-občasno gre v rezervnega

Napisal/-a marko21 Po maj 06, 2013 2:27 pm

Lp.

Pri mojem w210 se mi je pred tedni začela pojavlati napaka, da avto občasno (ne vedno) vrže pri višji hitrosti pri cca. 3600-4000 obratih (4.,5.) v rezervni program. Priklopili smo ga na računalnik in le ta pokaže napako- prenizek tlak turbine. Preden avto vrže v ta program ni občutiti da bi imel manjšo moč, zato se mogoče napaka pojavla občasno ker mora nekje malenkost spuščati (moje mnenje)..
Sam sem pregladal cevi, če bi katera bila kje napokana in bi spuščala, amapk cevi zgledajo ok.

Edino kar me je zmotilo je da je na začetko, takoj za turbino cev pri spojo mastna-oljnata. To cev sem obrisal ter jo preveril po kratki vožnji... in glej ga zlomka spet je olje okoli tega spoja-cevi.
Skupaj z tasto sma potegnila ta "spoj" narazen in okoli te cevi je "dihtunga", katera sicer ni izgledala trda ali napokana.

Zaradi česar sem odprl ta post je, ali je imel kdo kakšno podobno težavo ali če ima kdo kakšen nasvet ? Zanima me tudi če bi lahko to "dihtungo" zamenjal z kakšno z enakim obsegom in enako velikostjo iz kakšne tehnične trgovine (saj ta dihtunga je navidez čisto navadna..edino mogoče če tuki not nastanejo visoke temperature in je le-ta kakšna "specialna" :) ) ?
Mimogrede naj povem če dam roko okoli te cevi ko avto lavfa in dam gas ni občutiti da bi kje pihalo ven, ampak po kmečki logiki če tam nastane mastno, dihtunga ne dihta in mora puščati tudi zrak(ko je večja sila...


Slika

še od spodaj slika, kjer nastane olje
Slika

Hvala ter lep dan.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 120 gostov