Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a čare To maj 07, 2013 9:57 pm

Se morda komu sanja zakaj po tistem ko sem podrl zadnje klešče pedal ni več tak kot prej??Stvar je taka.Malenkost mi je štekal vzvod ročne in sem klešče podrl (vzel ven batek) in potem očistil,namazal,pregonil vzvod in batek dal nazaj.Zadevo sem prezračil ampak pedal je bil še vedno gumijast in zavora ni imela takega učinka kot bi moral bit.Danes sem zamenjal še glavni zavorni valj in zadevo najbrž da ene 143 X prezračil pod pritiskom in na pumpanje in ja bolje je ampak še vedno ni to to.naj povem da sem eno čeljust zaradi istega problem že zamenjal z rabljeno katero sem samo namontiral in je bilo OK tista moja stara pa se je prodala naprej in sedaj človeku deluje normalno (res je da sem jo še enkrat podrl gledal v njo kot tele ,sestavil nazaj in jo dal tistemu ki mi je "novo" prodal nazaj da jo je dal na avto ki je bil za kose...)Kaj za boga je v tej čeljusti da mi zako zyebe znanje??Še malo se bom zahebaval in v skrajni sili dal nazaj bobne (narejena je bila predelava na diske avto pa je Marea)
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a primozek68 To maj 07, 2013 10:07 pm

Ja če se ti zdijo klešče v redu, potem bi iskal naslednjo možno stvar-po moje lajtunge.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a čare To maj 07, 2013 10:09 pm

Ma vse je v redu,dokler je nisem narazen dal je delalo.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a Fan To maj 07, 2013 10:15 pm

Pozdravljeni

Ko se je sestavljalo, ni bil batek postavljen v "nulti položaj", sedaj pa vse lepo "diha" ......................... posledično se čuti na zavorni stopalki - mehka. Bo potrebno še enkrat podreti, postaviti zavorni batek v začeten položaj in sestaviti. Drobovje v zavornem cilindru sicer izgleda preprosto, pa ni.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a čare Sr maj 08, 2013 5:26 am

Nulti polozaj pa je kje ??
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a TrijoAdijo Sr maj 08, 2013 3:02 pm

Glede na to, da si mehanik, predvidevam, da si batek navil do konca nazaj in ga pravilno nastavil, da se ploščice vsedejo v utor v batku. Ali morda nisi tega naredil?

Zdej pa dej naredi tako: Zajlo od ročne popusti in jo odmontiraj iz klešč. Klešče vzami stran, batek navij do konca nazaj,postavi ga v pravilni položaj, in dej klešče nazaj gor. poženi motor in napumpaj nožno bremzo.Še enkrat odzrači, pripni zajlo gor, malo jo nastavi,ampak samo tulk,da bo ročna v kabini čimela isto malo lufta. Levi in desni vzvod (na obeh kleščah), pa morata biti ob spuščeni ročni naslonjena na nosilec vzvodov - se pravi na začetnem položaju.Naredi probno vožnjo,pa bi moral bil pedal ok in zavorni učinek maximalen. Tako jaz delam in bremze vedno primejo tipi-topi.
Sicer je pa tako, da glede na to,da si klešče podiral,spucal in namazal, je sedaj pedal bolj mehek,kot je bil prej,ko je batek laufal "na suho".
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a čare Sr maj 08, 2013 7:44 pm

Točno tako je bilo narejeno.Zajla sploh ni bil nataknjena dokler se ni prezračilo,najbolj butasto od vsega pa se mi zdi,ker sem včeraj podrl totalno zaribano čeljust od stilota kjer je bila gumica kot bi jo psu dal v gobec za par minut,zadevo namazal(nikjer niso imeli gumic na zalogi) sestavil prezračil in zadeva deluje normalno...Kaj je mene zyebalo nimam pojma.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a Fan Sr maj 08, 2013 8:30 pm

Pozdravljeni

Preden se zavorni batek porine v cilinder, je potrebno preveriti ali je avtomat v batku na nuli, to je začetek od tu naprej se nastavlja, lukjnico v batku je potrebno ščistiti ( luknjica je na robu batka, kjer se usede protiprašna gumica ), če je prehodna se avtomat v batku sam postavlja v nulo. Preden se batek začne vrteti, ga je potrebno postaviti v pokončni položaj ( "cahni" so tiste dve zareze, moraja stati pravokotno na cilinder ), poriniti v cilinder in šele nato vrteti.
Pred menjavo glavnega zavornega valja bi lahko blokiral zavorne cilindre ( na fleksibilnih ceveh se stisne ) in preveril, kaj pravi višina pedala. Če bi bila visoka, se snema klešče, in pri vsakem kolesu, ko se sname klešče se preveri višino stopalke. Tam kjer pade, tam je napaka.

Lep pozdrav

PS

V koliko ne boste našli zavornih tesnil, jih imam jaz - na zalogi
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a čare Sr maj 08, 2013 9:18 pm

Avtomat predvidevam da je tist "bat" v batki ki ima navoj on je na nuli kdaj?Luknjica je spucana in prehodna.Cahni??Tiste dve zareze kamor se vsede štift od ploščice?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a Fan Sr maj 08, 2013 10:14 pm

Pozdravljeni

Avtomat je mišljeno to kar je v zavornem batku, sestavljajo ga: konusni nastavljalec, potisni ležaj, drsna podloška, vzmet, varovalna podloška in tesnilo.
"cahni" ja tiste dve zareze, kjer se vsede izboklina od zavorne ploščice
V koliko ga imate demontiranega, se oglasite pri meni in vam bom pokazal.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a ESX Če maj 09, 2013 8:37 am

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
( "cahni" so tiste dve zareze, moraja stati pravokotno na cilinder )


kako pravokotno na cilinder ??

Slika

Je pravilno tako kot sta rdeče ali modre pike ?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a Fan Če maj 09, 2013 12:11 pm

rdeče pike
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a Fan Če maj 09, 2013 12:11 pm

rdeče pike
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a čare Če maj 09, 2013 1:51 pm

:D in potem je tuki spet Čare s problemom ker ima njegova čeljust 4 cahne.Kateri so potem tapravi? svašta.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a TrijoAdijo Če maj 09, 2013 6:29 pm

čare je napisal/-a::D in potem je tuki spet Čare s problemom ker ima njegova čeljust 4 cahne.Kateri so potem tapravi? svašta.


Hm...ja to je tudi meni znano :D
Po mojem je tako, da mora bit bat vstavljen tako,kot je na zgornji sliki (v obliki +), potem pa ga zavrtiš do konca notri. Če pa je notri vstavljen v obliki x, pa je narobe.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a Fan Če maj 09, 2013 6:39 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
čare je napisal/-a::D in potem je tuki spet Čare s problemom ker ima njegova čeljust 4 cahne.Kateri so potem tapravi? svašta.


Hm...ja to je tudi meni znano :D
Po mojem je tako, da mora bit bat vstavljen tako,kot je na zgornji sliki (v obliki +), potem pa ga zavrtiš do konca notri. Če pa je notri vstavljen v obliki x, pa je narobe.


X2
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a čare Če maj 09, 2013 7:19 pm

In potem je tuki spet Čare ki je prej bil na valarjih in imajo sprednje zavore 0% razlike zadnje pa 6 s tem da tista ki ni bila podrta prime slabše.Pedal pa se tudi neki popravlja oz. je to to.Je možno da se je moral unest/naštelat (cilinder)??Svašta,svašta.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zadnje zavorne klešče

Napisal/-a Fan Če maj 09, 2013 8:22 pm

Pozdravljeni

Ja je možno, če je luknjica v zavornem batku prehodna, se avtomat sam postavi na "nulo" in od tu naprej sam nastavi.
Ta zavorni cilinder ki je bil podrt in namazan, sedaj lepše deluje in lahko prenaša več sile na zavorne ploščice.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov