Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a Dj Big Če maj 23, 2013 9:22 am

Tokrat me zanima ali je optika pri mojem vozilu pravilno nastavljena, ker sem zmeden, saj sem lani delal optiko pri privatnem mehaniku in mi je čisto pobralo notranje robove pnevmatik. :huh:
Letos, ko so mi namontirali nove pnevmatike, pa sem se odločil za optiko na dunajski (AMZS - s katerim imajo mnoge stranke pozitivne izkušnje). Begajo me zgolj rdeče obarvane številke, verjetno bi morale biti zelene? :ue Ali je optika pravilno nastavljena?
Priponke
bosna.JPG
OPTIKA NAREJENA PRI zasebnem mehaniku.
photo.JPG
OPTIKA NAREJENA NA AMZS-ju.
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a north789 Če maj 23, 2013 9:50 am

Tiste rdeče cifre so samo stanje pred optiko kar je zelenega je aktualno oz. trenutno stanje.
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a Dj Big Če maj 23, 2013 9:59 am

Saj, pod aktualno so rdeče številke.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a čare Če maj 23, 2013 1:23 pm

Ne skrbi zaradi rdečih številk.prej si imel špuro nastavljeno v - sedaje je na nuli tko da če imaš vse silent bloke na podvozju zdrave bo OK.
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a Dj Big Če maj 23, 2013 5:17 pm

čare je napisal/-a:Ne skrbi zaradi rdečih številk.prej si imel špuro nastavljeno v - sedaje je na nuli tko da če imaš vse silent bloke na podvozju zdrave bo OK.


Podvozje je v odličnem stanju, samo stabilizatorji so bili menjani.. Torej ni nič narobe če so številke rdeče obarvane? Ampak, najverjetneje bi bilo še bolj idealno, da so vse zelene (ustrezne)? Upam, da ne bom deležen kakšnih težav zaradi teh rdečih številk, pa tudi ne razumem zakaj ni mehanik poskrbel, da so vse "zelene", če sem mu še plačal za to =P
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a čare Če maj 23, 2013 10:50 pm

Tudi tisto kar je rdeče ni toliko čez mejo da bi bilo kritično in ni recimo ena stran + druga pa v -.Bi bilo pa fajn če bi bilo vse v zelenem ampak nekaterih stvari se pač ne da nastavljat,čeprav nagibe spredaj bi ti pomoje lahko nastavil v zeleno ampak ker po vsej verjetnosti ni delal Anton je tko kot je.Tam na AMZS-ju moraš tud pravega majstra potrofit.
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a opelboy Pe maj 24, 2013 9:58 am

S tistimi rdečimi ciframi ni nič narobe - to ima program not določeno neko območje, kjer bi se nastavljalo..ampak sploh pri malo starejših avtih to ne drži več.
Osebno ne vem zakaj ti je na levi strani zmanjšal nagib, napram desni - praksa je namreč glih obratna(zaradi teže voznika).
Pa tudi špura bi lahko bila malo bolj zaprta...razen če res ne voziš pa kakih hudih ovinkih.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a Nikola_Tesla Po jul 08, 2013 7:01 pm

Zdravo

Tudi jaz opažam (na vozilu clio 2), da mi je notranji del prednjih gum po končani vožnji bolj ogret na otip glede na zunanji rob... na videz sicer obraba notranjega roba ni izrazito večja malo pa se že pozna po skupno 15k prevoženih km.

Je vzrok za to podrena optika zaradi kakšne udarne jame ? Na robnik se še nisem naslonil v zadnjih 2 letih.. luknjaste ceste pa res imamo. Samo podvozje nima zračnosti sem šel preverit na AMZS.

Če sem pravilno seznanjen se pri cenenih vozilih nastavlja le stekanje... ali se motim ?

************************************

Stekanje koles
Stekanje je razlika v razdalji med sprednjim in zadnjim delom pnevmatik. Nastavitev stekanja vpliva na vodljivost vozila pri vožnji.

Pozitivno stekanje pomeni, da sta si sprednja dela pnevmatik bližje kot zadnja dela. Pozitivno stekanje (navznoter) lahko povzroča podkrmiljenje pri vožnji v zavojih. Če je kot pozitivnega stekanja prevelik, se bo dezen pnevmatike na notranji strani hitreje obrabil kakor na zunanji.

*************************************

Hvala za info.

Lp.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a čare Po jul 08, 2013 9:18 pm

Verjemi da ti pri gumi širine od 165-205 mm ne občutiš razlike v temperaturi na notranjem in zunanjem robu,ker je premala površina da bi bila različna,če pa so neenakomerno obrabljene pa imaš podrto optiko.
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: Pe jul 13, 2012 7:43 pm
Kraj: Bovec

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a vuli Po jul 08, 2013 9:22 pm

Jaz sem tudi pred parimi meseci delal optiko in sedaj sem opazil, da mi spredaj na zunanji strani bolj pobira gume.
Kaj naj peljem nazaj avto?
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a Nikola_Tesla Po jul 08, 2013 9:43 pm

Zdravo


Že nekaj dni spremljam . . . res mi ni jasno zakaj se notranji rob gume bolj greje kot zunanji...

imam mogoče premali tlak okoli 2,2 je spredaj v hladnem stanju ?

Hvala za info.

Lp.

Darko
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a abbe To jul 09, 2013 7:17 am

Nikola_Tesla je napisal/-a:Zdravo


Že nekaj dni spremljam . . . res mi ni jasno zakaj se notranji rob gume bolj greje kot zunanji...

imam mogoče premali tlak okoli 2,2 je spredaj v hladnem stanju ?

Hvala za info.

Lp.

Darko


s cim si pa pomeru to?
al si kr tko na roke?
ker možno da se tebi zdi da je bolj toplo,ker na notranji strani bolj "puhti" ker je motor blizu pa zavore....
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
GTIVR6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne jan 20, 2013 8:23 pm

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a GTIVR6 Sr jul 31, 2013 1:01 pm

Pozdravljeni, na Opel Astri H sem zamenjal zglob na vilici spredaj levo. Original je netan na vilico zdaj je privit na vilico. Po menjavi opazim, da je volan malo zamaknjen v levo, peljem na optiko v Avtotehno Vis v Lj. po narejeni optiki se mi zdi, da je volan še zmeraj malo zamaknjen v levo, ko se peljem po ravni cesti??? Pnevmatik za enkrat se ne obrablja oca 1000 prevoženih km po menjavi in optiki. Kaj storiti???
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Napisal/-a opelboy Sr jul 31, 2013 5:18 pm

Pejt do majstra, ki ti je delal optiko naj se pelje z avtom - ko bo volan naravnost in avto naravnost prideš avto iskat, se zahvališ in odpelješ.
Simpl, optika je zato da gre avto+volan naravnost in ne "malo levo".
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: motom in 9 gostov