lisko je napisal/-a:Ne vidim razlike med bencinarjem in dizlom ....
Kot drugo mi pa ni jasno kaj tok kompliciranja okol tesnila...
Kot tretje mi ni jasna cena....
prvo in drugo je verjeten odvisen na kolk avtomobilih pol l 2002 je kdo menjal tesnilo. Jaz sem ga nazadnje na yugo45 na parkingu pa nič kolikokrat na sejmu da 101 pa yugoti niso kadil k si ga prodajal. Ko pa sem pogledal pod havbo 307 me je pa minil, da samo prideš do vijakov glave in začneš podirat maš za odklopit (pol je treba pa še vse to prklopit), pa za podret en kup robe, od glavnega jermena naprej, pa motor naprej nagnt, da še zadaj prideš. Jaz sem ocenil da je pedantnega podiranja cca 5-6 ur. Pa tapravo tesnilo glede na cahne, pa bušenje nabavit... potem pa še vse skupaj sestavit. Pa torxe, pa zvezda ključe. Ok mogoče res preveč kompliciram ampak ne hvala. Za hobi si bom raje omislil R8 (major) pa ga počasi spedenal (iščem kakega), to je bil moj 1.
Tretje cena. Nič ne poveš za koliko pa ti narediš samo ni ti jasn.
material:
tesnilo glave,tesnilo pokrova ventilov,tesnilo čepa, tesnilo sesanega kolektorja,tesnilo cevi ses. kon, tesnilo izpušnega kolektorja,tesnilo odmične gredi,filtri, olje zrak, kabina, nafta, olje motor, antifriz, termostat.
brušenje glave
delo cca 10ur.