Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija Po avg 05, 2013 5:11 pm

Pozdravljeni,

pred kratkim sem pisal na ta forum, ker sem imel problem na svojem kombiju CITROEN JUMPER z zavorami oziroma s pedalom zavore, ki je "padalo" noter. Pravilno ste mi svetovali, da je sel rakom zvizgat glavni zavorni cilinder. Tega sem dal pred cca. 10 dnevi zamenjat in od takrat dalje s pedalom ni bilo vec tezav. Se je pa pojavil nov problem. Gre pa takole:

V petek sem se peljal robo v Celje. Nalozen sem bil itak prevec (ne sprasujte zakaj, se manj moralizirajte, ker pac tako je, sluzba mi ne dopusca drugega), okoli 2,5t (napram dovoljenih 1,5t). V klancu pred Slovenskimi Konjicami sem naenkrat ugotovil, da mi kombi zavira, oziroma da ko dajem "gas", ne vlece vec, ceprav navzdol brega. Komaj mi je uspelo priti do cestninske postaje pod klancem. Ko sem odprl vrata, sem vedel kaj se je zgodilo, namrec, s kolesa (leva spredaj), se je kadilo in smrdelo. Tudi desna spredaj je bila vroca kot sam vrag, zadnji dve malce manj, ampak vseeno kr vroce. Pedalo zavore je bilo popolnoma "GOR" in ni dopuscalo stiska navzdol. Tako sem cakal cca. 1 uro, nato pa je pedalo spet bilo sprosceno in bremze vec niso "drzale", lahko sem peljal dalje brez problema. Tako je to trajalo cca. 1 uro, nato pa v Celju spet isto. Uspem zapeljat do mehanika, ki sem ga po veliki sreci nasel zelo hitro. Ta mi dvigne kombi, vzame levo sprednje kolo dol, razstavi vse kar se tice zavor, očisti in namaze, kombi je spet dalje peljal brez problema. Tekom tega sem vsakih 10 minut bil lazji za par 100 kg, saj sem sproti razvazal stranke. In tako je bilo vse ok, med vikendom sem vozil prakticno prazen kombi (cca. 300kg robe) za lastne potrebe. Do danes:

Danes zjutraj peljem cca. 800 kg tovora brez problema, pridem nazaj do firme, kjer me spet natovorijo z cca. 2 tone (se pravi 500 kg prevec). Prvih par kilometrov se je bilo vse ok, nato pa spet cutim da me nekaj brezma, da drzim "gas" prakticno brezveze, saj kombi ni sel vec nikamor, vedno pocasneje. Hitro zapeljem na prvo parkirisce, PEDALO ZAVORE ze cisto trdo, ne gre ga stiskat. Stopim ven, spet ta cuden vonj in pokanje (prasketanje) v zavorah, prav vseh, obeh sprednjih in tudi zadnjih (od pregretja zagotovo). Cakam cca. 15minut, nic bolje, do takrat pride kolega, s katerim v 5minutah pretovorima tovor in sicer tako, da sma s sprednje polovice tovornega dela spraznila cca. 1 tono. Torej je na drugi (zadnjem delu) polovici tovornega prostora kombija ostalo cca. 800 do 900 kg tovora. Recem kolegu, da bom vseeno probal ta del sam raztovorit, se odpravim v kombi, ga vklopim, bremza ze popolnoma sproscena in tako je vse do sedaj. Kot da bi ta 1 tona tovora SPROSTILA zavore. Resnicno mi ni vec nic jasno. Najprej sem mislil (ker mi je tako rekel tisti mehanik v Celju), da je bila "pakna zabita not", tako se je izrazil on sam in da je vzrok v umazanih delih zavore, ki morda niso bile sciscene pred menjavo in so delci blokirali vzmet ali kaj drugega (laicno povedano). Zdaj pa mi mi vec jasno prav nic. V 5minutah se zavore niso mogle tako ohladiti, da bi spustile. Ocitno je delovalo to, da sma kombi sprostila za 1 tono. Kaj pa je krivo, da zavore blokirajo, pa mi jasno. Tukaj pa se obracam na vas, prej ste mi zelo pomagali z nasveti, saj vas vecina ve prakticno vec kot pa jaz, ker o mehanicarskih delih nimam blage veze. Na zalost. Prosim vas, ce ima kdo kaksen nasvet, namig, kaj bi lahko bilo? Ali je mozno, da je ravno menjan GLAVNI ZAVORNI CILINDER ta vzrok, ali morda kaj druga? So prisotni v kombiju kaksni senzorji za tezo, mogoce da potem zavora malce ojaca, ker je pac vecja teza? Palete so nalozene skrajno na levo stran tovornega prostora, tako da je tam se vecja teza na kolesa, mogoce se to igra kaksno vlogo? Ne vem, dajte mi svetovat :/

Najlepsa hvala za vse odgovore in

LP
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a .com Po avg 05, 2013 6:05 pm

Zgleda je zavorni sistem preobremenjen, ker pač prevažaš več, kot smeš!!!!
Poizkusi ti teči po klancu navzdol s svojo težo in se zaustavi...nato si gor na rame daj 150kg nahrbtnik in ponovi vajo... boš videl, kaj se ti bo zgodilo...m
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija Po avg 05, 2013 6:29 pm

Da je preobremenjen mi je logicno. In zato ne morem kaj veliko napravit. Glede na to, da enako vozim ze 2 leti in teh tezav ni bilo, ni tezava v TEŽI. Teža je lahko samo dodatek k dejanskemu vzroku. Seveda je teža katastrofa, ampak 2 leti vozim po 1 tono, vcasih 1,5 tone, hej, vcasih sem moral basati tudi 3tone (ne sprasuj kako sem se ob tem pocutil! Na sreco do prve stranke kaksen kilometer, ampak vseeno). Pustima težo ob strani, ker glede na to da nisem edini na firmi, ki ima tako tezki kombi, nima nihce teh tezav, pa tudi sam jih, dokler mi pred 10 dnevi ni mehanik menjal GLAVNEGA ZAVORNEGA CILINDRA, nisem imel. V teh 5 minutah mi je morda razhladilo zavore in so spustile. Ne vem. Malce berem po forumu in opazam, da imajo nekateri podobne tezave. Zablokira vsa 4 kolesa, vcasih po 2, vcasih samo 1. Pri meni je pac naneslo, da vozim se veliko težo. Ampak vozim jo ze veliko casa in tega se nisem dozivel. Se kaksen namig kaj bi lahko bilo?
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a grega983 Po avg 05, 2013 6:46 pm

Po opisu sodeč bi jz osebno iskal težave pri regulatorju zavorne sile
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Templar Po avg 05, 2013 6:47 pm

Mogoče malo neumno ampak vseeno:
Mogoče večja teža stiska kako cevko?
Ali je možno, da je pri menjavi cilindra bil sistem slabo prezračen(bog ne daj kakšna druga tekočina ali voda v sistemu) in sedaj ko se zavore pri obremenitvi grejejo zagrejejo tujo tekočino ali zrak, ki se razširi in sistem spravi pod višji tlak rezultat pa je da primejo zavore, seveda najprej prednje ker gre največ sile na prednja kolesa?
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a tristan01 Po avg 05, 2013 8:18 pm

Glede na napisano sumim, da zavorni sistem ni odzračen ali pa je zavorna tekočina zelo slaba (glede na menjavo glavnega zavornega cilindra malce dvomim). Verjetno prihaja do segrevanja zraka/vode v zavornem sistemu, posledično do blokiranja zavor. Preden nadaljuješ pot predlagam da si vse skupaj ogleda kakšen mehanik ki se res dobro spozna na zavore, da ne boš uničil še diskov in ploščic - stroški se bodo samo kopičili po nepotrebnem.

Tista o regulatorju zavorne sile mislim da ni prava, saj se pregrevajo prednje zavore in ne zadnje. Regulator pa uravnava zavorno moč na zadnji osi. Če bi ta ne deloval pravilno zaradi preobtežitve bi se pregrevale zadnje zavore.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija Po avg 05, 2013 8:41 pm

@Templar: Da bi se stiskala cevka, dobra fora, mozno je vse. Ceprav ne vem, ali ne bi potem ta cevka, ki je kovinska, ostala v taksnem stisnjenem "polozaju", ko se teza zmanjsa? Ali pa se zaradi teze cisto unicila. Ta zrak v sistemu je tudi meni sumljiv, se posebej, ker namesto mojstra taksna opravila dela vajenec. Ne da bi zmanjseval njegovo vrednost dela, ampak vsi vemo, kako ponavadi to izgleda. Da bi torej ta teza pri zaviranju tako zelo vplivala, to mi je zelo cudno, da recimo pri 1 toni se sistem ne bi pregreval, pri 1500kg pa že.

@tristan01: zavorna tekocina je bila menjana, tako da sem vsaj tukaj skoraj siguren, da ni catch v tem. Da pe je notri zrak, to pa bi bilo mozno. Problem je, da je mehanik na dopustu in ne morem do njega, da bi uveljavil reklamacijo, saj je skoraj zagotovo vse kar se dogaja posledica tiste menjave glavnega cilindra. Prevec ocitno je, se mi zdi. Sej to me najbolj mori, da si unicujem kombi, kako sele mora trpet motor oz. sklopka ko sem speljeval (ze tako mora speljevati z 2 tonami kombija in 2 tonami tovora, potem pa mu se bremze štekajo). Za zdaj je vse ok, kombi je prazen in dela kot špica. Cudno mi je to, resnicno. Jutri bom na firmi preikusno natovoril kombi s 3 paletami robe (cca 2,5t) in se zapeljal par krogov. Ko (ce) bo prislo do stekanja, bo mi skladiscnik razlozil 2 paleti in bom takoj videl, ali je v momentu bremza prosta.

PS: Za vse vas, ki ocitno veste vse o avtomehaniki, napram mene :) al ije mozno, da mi blokira samo ENO sprednje kolo, pa mi se vseeno posledicno zablokirajo se ostale 3 ? Namrec, iz sprednje leve se je v petek kadilo ven, medtem ko se iz drugih ni, so pa bile vroce (sprednje se dodatno). Danes recimo, se ni kadilo iz nobene, je pa v vsaki prasketalo, tisti zvok pokanja od vrocine. Se pravi so se pregrele vse 4 zavore.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Fan Po avg 05, 2013 10:20 pm

Pozdravljeni

Vsak dober mehanik/mojster/popoldanec je bil na začetku "vajenc", razlika je samo v tem, da ta ki ima mehaniko v duši, bo na kraju dober ..................... ostali pa samo opravljajo svojo službo.
Predvidevam, da ste tudi vi bili kdaj novinec v tovornem prevozu - ali se motim?????

Vgrajen imate ponaredek/aftermarket rezervni del, ki mogoče z njim ne bi bilo nič narobe, če bi bil pravilno vgrajen. Te kopije se včasih malo drugačnih mer/dimenzij ( seveda vse odvisno od firme ), pa je potrebno pred montažo nastaviti ojačevalec zavorne sile, da ima sistem malo zračnosti. Ko se segreje, se ta zračnost porazgubi, vendar sistem še zmeraj deluje pravilno, kjub termičnim obremenitvam in razteznosti.

Ko je vozilo bolj obremenjeno, se vozi avtomatsko pod večim plinom, iz tega naslova je več podtlaka v sistemu, bolj obremenjen ojačevalec zavorne sile in tudi same zavore v kolesih. Zaradi termike se vse malo raztegne ....................... tukaj pa nastane problem ................ sistem nima zračnost za svojo potrebo gibanja, ostane malo zavorne tekočine v sistemu ( v nasprotnem primeru se bi vrnila v lonček ), ta pomalem zavira, od tu še več termike, več razteznosti .................. na kraju pa vi na parkerišču, kjer čakate da se vse ohladi.

Ta praksa s preveč naloženem vozilu je stalnica pri vseh prevoznikih ( hja................več strank/tovora ko obdela, več je dinarčkov, in tudi tisti, ki so bolj papeški od papeža, bi to počeli, konkurenca/finance so dovolj velik razlog, da se rezkira kazen ), prav tako se je omenjeno vozilo že prej nalagalo preveč ( sem 100% ) in ni bilo težav s samim pregrevanjem zavor - je bila daljša zavorna pot, vendar to je razumljivo. Torej se lahko raznorazno napeljavo takoj izključi kot okvaro. Je pa res, da imate sedaj vse skupaj pregreto ( v kolesih + zavorna tekočina ) in zrelo za zamenjavo!! Zelo neodgovorno od voznika, da kljub temu, ko ve, v kakšnem stanju ima vozilo, še zmeraj ogroža ostale udeležence v prometu!!!!!!!!!!!!!!!!

Ojačevalec zavorne sile, naj nastavlja nekdo ki ve kaj dela!!!!!!!!!!!!!!!!! Narobe nastavljen vodi v uničenje ( je zelo drag ) in odpoved zavornega sistema, kar pa se lahko konča tragično!!!!!!!!!!!!!!!


Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija To avg 06, 2013 8:16 am

@fan: Pozdravljeni, prav na vas sem cakal, ker imate zelo koristne in vecinoma tocne nasvete!

Tocno zato sem pa napisal, da ne zmanjsujem njihove vrednosti dela, niti najmanj, je pa res, da so vecinoma povrsni, kar sem nazalost slisal tudi od drugih ljudi ki so ga obiskali. No, le cevlje sodi naj kopitar pravijo, zatorej naj tako ostane :) pac, ko pride do tezav, vsi iscemo vzroke in smo jezni ter slabe volje, tudi jaz sem krvav pod kozo.

Problem je, da je mehanik na dopustu, ker je pac cas dopustov, tako da mi ne preostane druga, kot da obiscem kaksnega dobrega v obmocju Maribora. Torej ce prav razumem, je dejansko tudi od teze odvisno, kako mocno zavira ojacevalec zavorne sile, saj ta deluje na principu plina ki se pretaka vanj iz motorja? In ker ni bilo nastavljeno dovolj "prostora" ze v startu, se sedaj zaradi vrocine in velike teze vse skupaj segreva, kar privede se do vecjega segrevanja in nato zakajlanja zavor?

No da razlozim kako prevozi izgledajo pri meni. Kot s.p. delam za neko firmo, katerega ime ne bom objavil. Pri tej firmi se fure dodeljujejo po principu "pelji ali pa pusti", s to razliko, da opcija PUSTI pomeni, da lahko kar odides in bodo nasli drugega prevoznika, ki jih je danes zaradi krize ogromno na voljo. Tako to izgleda pri nas. Torej, ali peljem to kar mi dajo, ali pa lahko zaprem s.p. dol in grem na borzo. Na zalost mi situacija ne dopusca druge moznosti :( je pa res, tako kot si rekel, vse drzi. Tudi denarja je seveda vec, pri vecji teži, ampak v mojem primeru ni izbire, zal :(
Torej lahko samo upam, da ni zdaj posledicno uniceno se kaj drugega, tako kot si rekel. Mojster ki je v Celju odmontiral dol kolo, je rekel, da je z zavorami, celjustmi in ostalim vse ok. Res je, da se ob "zakajlanju zavor" nisem dalec peljal, mogoce par 100 metrov vsega skupaj.

PS: ali morda vi poznate kaksnega dobrega majstra na štajerskem koncu? Vem da vcasih, kaksen mehanik pozna dobrega mehanika tudi na drugem koncu slovenije.

Najlepsa hvala za pomoc!
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a yashica To avg 06, 2013 8:36 am

Če ti iz zavor zaradi blokiranja smrdi, prasketa so pregrete kar po moje pomeni menjavo paken, zavornih ploščic, diskov, zavorne tekočine. "Mojster", ki ob tem pravi, da so posamezni deli ok, naj orodje zaklene v predal in prime metlo, ker ta že ne more biti mojster.

Pa lepše kot ti je @Fan napisal ti na tem forumu ne bo nihče, zato upoštevaj nasvet.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija To avg 06, 2013 8:47 am

Ja tako mi je rekel. V nesreci isces vse najboljse :) seveda, fan mi je ze prejsnjic podal tocno mnenje in tudi tokrat sem mnenja, da ima prav ;)
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Pipita To avg 06, 2013 10:41 am

Primerjava, ki jo je naredil yashica kar dobro opiše nastalo situacijo. Mehanik, ki pravi, da so zavore (ki so bile pregrete tako kot je opisal avtor teme) OK, je zrel za metlo. Karkoli se bo pač delalo na omenjenem vozilu, da se odpravi napako, je sedaj potrebno zamenjati še vsaj ploščice in diske.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a TrijoAdijo To avg 06, 2013 4:25 pm

yashica je napisal/-a:Če ti iz zavor zaradi blokiranja smrdi, prasketa so pregrete kar po moje pomeni menjavo paken, zavornih ploščic, diskov, zavorne tekočine. "Mojster", ki ob tem pravi, da so posamezni deli ok, naj orodje zaklene v predal in prime metlo, ker ta že ne more biti mojster.

Pa lepše kot ti je @Fan napisal ti na tem forumu ne bo nihče, zato upoštevaj nasvet.


x2


Pipita je napisal/-a: Karkoli se bo pač delalo na omenjenem vozilu, da se odpravi napako, je sedaj potrebno zamenjati še vsaj ploščice in diske.


+ zavorno tekočino.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija To avg 06, 2013 9:39 pm

Sprejeto :)

no da dodam danasnjo situacijo. Zdaj mi je se manj jasno, kaj in kako. Zjutraj sem kombi pripeljal domov, prazen ze od ponedeljka, ko sem imel zadnjic tezave, se pravi brez tovora. Vse delovalo brez problema, na majhnem naklonu je avto pocasi lezel nazaj, se pravi neke blokade zavor ni bilo. To je bilo zjutraj. Zdaj pa poslusajte to - se odpravim do kombija danes popoldan, se vsedem vanj, pedalo zavore potisnjeno gor, kombi prizgem in seveda spet zablokirane zavore. Se narahlo premaknem za pol metra in ker je parkirisce malce v naklonu, se avto ob prestavi v "ler" ne premakne. Blokada zavor vec kot ocitno. Poklicem prijatelja in cez slabo minuto koncam pogovor, slucajno stisnem pedalo zavore in GLEJ GA ZLOMKA, spet normalno spusceno. Zazenem motor, blokade koles misterijozno ni vec, speljem za pol metra naprej, dam v "ler" in kombi pocasi zleze nazaj (kot sem rekel, parkirisce je cisto malo v naklonu). Kako pri vragu je mozno iz popolne blokade zavor v slabi minuti brez da bi karkoli vmes delal na/s kombijem, preit na popolno deblokado? :/ adijo pamet. Se pravi analiza :

1) izklopljen motor, pedal prakticno cisto pri vrhu, nemogoce ga je stisnit dol (sem ze vedel da so zavore ocitno blokirane). Zazenem motor, pedal zavore se vedno cisto gor, zavore blokirane. Ugasnem motor, opravim telefonski klic dolzine max. 1 minute in ta cas ne delam prav nic s/na kombiju.
2) Vmes med klicem stisnem slucajno na pedal (cisto mimogrede brez da bi se zavedal) in pedal zavore je spet sproscen, zazenem motor in zavore so pravtako sproscene. Avto leze na naklonu navzdol.

PS: Rocna ni bila zategnjena ze v zacetku, niti se je nisem dotikal v tem casu (zadnji par koles je naslonjen na nizki robnik, zato rocne nisem zategnil).

Adijo pamet. FAN, ce bos to bral, prosim se za kaksen nasvet, mogoce je ta podatek dodal novo moznost resitve oz. problem :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Fan To avg 06, 2013 10:28 pm

Pozdravljeni

Nič novega se ne bo pogruntalo, dejstvo je, da je vozilo v okvari ................... ki pa se na vašo nesrečo širi, večajo se stroški popravila .................... na kraju pa bo odpoved zavornega sistema. Vse sem že napisal v zgornjem postu - kaj je potrebno narediti. Vaša odločitev je, kdaj se bo popravljalo, sedaj, dokler se da še kaj rešiti, ali kasneje, ko boste prisiljeni ...................... in bo potrebno menjati vse - da ne omenjam končnega računa.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija To avg 06, 2013 10:36 pm

:(

v tem primeru si zelim, da bi zivel blizje Ljubljani in bi lahko kombi pripeljal k vam na popravilo. Tako pa sem obtical pri 2 mehanikih, od katerih niti eden ni uposteval tega, kar ste rekli vi, namrec, to sem posredoval naprej. Vsi pravijo, da nikakor to ne more biti glavni zavorni cilinder, nikakor to ne more biti ojacevalec zavorne sile. Vsi samo govorijo, kako je kriva umazanija v zavornem delu in da, ko bodo vse 4 zavore ociscene, namazane, bo vse tako kot mora biti. Jaz pac ne morem pametovat, ne vem kaj naj naredim druga, kot da jih poslusam, saj mene ne bo poslusal nihce od njih. Ce me razumete. Jutri zjutraj ga peljem k enemu izmed njih, ki mi bo vse 4 zavore ocistil, namazal itd..To bi naj delovalo, pravijo vsi. Jaz pa ne glede na vse, bolj zaupam vam, ceprav preko foruma.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Fan To avg 06, 2013 10:46 pm

Pozdravljeni

Ja, super...................... pred popravilom preverite koliko garancije dobite na servis - popravilo napake/blokiranja ................ ko mojster/mehanik popravi, vzemite račun, kjer morajo pisati garancijski pogoji .............................naslednjih nekaj mesecev, imate brezplačen servis, na kraju pa se bo menjalo, to kar se je napovedalo na začetku

Lep pozdrav

PS
V koliko pa vozilo servisirate brez računa .........................
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija To avg 06, 2013 10:55 pm

Se pravi ste mnenja, da ciscenje in mazanje ne bo pomagalo in da v nobenem primeru umazanija ter ostala navlaka znotraj, ne more biti vzrok za tezavo? Potem takem, bi se najraje zapeljal do Ljubljane :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Fan To avg 06, 2013 11:03 pm

Misija je napisal/-a:Se pravi ste mnenja, da ciscenje in mazanje ne bo pomagalo in da v nobenem primeru umazanija ter ostala navlaka znotraj, ne more biti vzrok za tezavo? Potem takem, bi se najraje zapeljal do Ljubljane :)


Pozdravljeni

Se pravi je potrebno zamenjati vse pregrete dele, kar se da popraviti se popravi/nastavi, ostalo pa menja z novimi ................. vendar dokler se ne uredi/nastavi, parček, glavni zavorni cilinder/ojačevalec zavor, se ne splača nič delati/menjati/razkopavati...................

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Misija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe jul 19, 2013 7:07 pm

Re: Konkretne tezave z zavorami

Napisal/-a Misija To avg 06, 2013 11:29 pm

Bom tako rekel tistemu mehaniku h kateremu grem jutri zjutraj. Vas se lahko prosim, da mi, ker sem res popolen laik, se bolj natancno poveste, kaj bi moral mehanik narediti? Da mu bom do besede natancno opisal zadevo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov