~toMmy~ je napisal/-a:To ciscenje turbine je bilo po moje nesmiselno, ce nima vecjih tezav, jo lahko das za 250€ obnovit na turbine.si, imas leto garancije in teoreticno mir za "vedno". Pred ciscenjem so sploh bile tezave?
Glede zagona - ste priklopili avto na tester in preverili, ce je kaksna napaka?
Ce se menjalnik zatika, ni nujno problem v sklopki, sploh ce ta drugace ne zdrsuje.
Po moje je najbolje najprej poiskat enega dobrega mehanika...
Mate je napisal/-a:1.) To zna bit znak zelo slabega akumulatorja. Zjutraj je olje ohlajeno in bolj viskozno, pa tudi tolerance hladnega motorja so drugačne, zato ima starter več dela kot pri toplem motorju.
čare je napisal/-a:Glede turbine,na tester in po vsej verjetnosti bo pokazal MAP senzor,glede sklopke pa vprašanje tudi kaj je z vztrajnikom ki je lahko povezan tudi z tistim zvokom starega Stayerja
čare je napisal/-a:Ti tam vidiš vztrajnik to je pa tudi vse kar vidiš.Zobci nimajo veze s tvojo težavo.Vztrajnik ni nujno da vibrira,lahko je poseden in te zajebava pri prestavlanju in po menjavi te lahko še vedno zajebava.Moraš sklopko stisnit čisto do konca??Če tester ne pokaže napak preglej vse podtlačne cevi...
Po forumu brska: berlonso in 7 gostov