Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
djarty
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Če nov 13, 2003 1:17 pm

Neuspešna montaža belih števcev... Totalno narobe ! HELP

Napisal/-a djarty So jan 24, 2004 9:07 pm

Lep pozdrav. No, danes sem pljunil v roke, in sem dejal, da bom zamenjal števce v mojem avtu. Vse sem lepo odmontiral, tako da mi je v rokah ostala le še armaturka s števci. Potem pa je prišel težji del, ko je bilo treba odstraniti "cajgre". Tistega za gorivo in temperaturo motorja mi je uspelo zlomiti, ostala 2 za hitrost in obrate sem le nekako ostranil. Tudi nazaj sem jih nekako namontiral, vendar mi moj avto zdaj, ko je na mestu kaže skoraj 40 km/h in ima okoli 2.600 obratov !!!! Kako naj skalibriram števce na normalne obrate ?

aRTy
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 So jan 24, 2004 9:10 pm

tezko a z malo srece in potrpljenja se vse da
Slika
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Napisal/-a Hoyt So jan 24, 2004 10:36 pm

ja zdej morš za 1700 obratov in 40 km/h nazaj števce premaknt. če lahko, jih še enkrat snem, pa od uzadi obrn nekak tko da bo kazal 40km/h / 2600 obratov, snemi kazalce in premakni na prave vrednosti
 
cixonne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po avg 25, 2003 1:53 pm

Napisal/-a cixonne So jan 24, 2004 10:45 pm

kateri avto imaš? a imaš elektronske(na to mislim, da nimaš zajl pripeljanih do števcev)? jaz sem imel na polu isti problem. potem sem vzel kazalce dol, odklopil števce da so se zresetirali (počakaš nekaj sekund), ponovno priklopil števce in potem ko so se "skalibrirali" sem jih natačno ponovno gor namontiral. sedaj dela BP.

lp
 
Uporabniški avatar
djarty
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Če nov 13, 2003 1:17 pm

Napisal/-a djarty So jan 24, 2004 11:12 pm

Hm ne vem. Mam roverja 200 letnik 96. Nimam pojma kako je z stem


aRTY
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So jan 24, 2004 11:46 pm

Si sigurno dal cagrje na pravo mesto? Ponavadi majo števci oznako kje morajo biti cagrji ko jih nič ne ovira
Slika
 
Uporabniški avatar
djarty
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Če nov 13, 2003 1:17 pm

Napisal/-a djarty Ne jan 25, 2004 12:23 am

Mislim, da vem, kaj sem zaj***l. Baje bi moral odstranit tisti dve mali plastični paličici, ki ustavita kazalec na nuli. Moral bi jih odstranit, potem pa zarisat, do kje bi padel. Ampak zdaj mi pa to ne koristi dosti a ne ? Na pamet nazaj devat bo pa sranje.Števc bo ziher ene 10 do 20 km narobe kazal... Shit.... Lepo bi bilo, če bi se števec sam resitiral... Pa se mislim da ne :(

aRTy
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Ne jan 25, 2004 1:12 am

mislm da se je en to že razpisal o tem in clo rešu problem, poglej mal po forumu :wink:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 Ne jan 25, 2004 1:15 am

poslje j..... nema kajanja so vcasih rekli ali pa počasi in z pametjo

saj ni tako hudo počasi boš že zadel tako da bo prav kazalo
Slika
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Ne jan 25, 2004 12:54 pm

Vse kaj morš nardit je to, da zaženeš motor, pustiš avto da teče v prostem teku in takrat ko laufa v prazno vzameš dol oba cajgerja in ju nastaviš na ustrezno mesto.

Verjemi mi da to dela, ker sem tudi sam tako naredil!!!
Slika
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Ne jan 25, 2004 1:33 pm

Kot sem ze enkrat napisal v eni podobni debati.
Natankas bencina za poln rezervoar.
zalavfas avto.
Cagar za obratomer das na ene 900 obratov al na kolk tvoj avto lavfa pod minimum.
Cagar za hitrost das na nulo, potem zapeljes avto parkrat naprej in nazaj tolk da se cagar mal premika pol ustavis in preveris ce je cagar se vedno na 0.(problem je ker ko das cagar gor, z neko silo delujes na cel mehanizem in se ti tukaj takoj zmakne, zato ta postopek.)
Cagar za gorivo das na ena oz polno ce si prej avto natankal do vrha cene ne mores natancno nastavit.
Pocakas da se ogreje na tako temperaturo, da zalavfa ventilator na kilerju nato das cagar za temperaturo na 90(stopinj).

Pri meni je blo tak in mi zdaj kaze cist prav. Je pa odvisno tud kaj vse mas na stevcih jest mam sam to.
 
Uporabniški avatar
Tilen
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1145
Pridružen: Če avg 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Tilen Ne jan 25, 2004 2:10 pm

Zaradi tega sem si glede slednjega premislil :(
Slika
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 Ne jan 25, 2004 4:19 pm

ja kar komplicirana zadeva so te podlage in kazalci :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
djarty
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Če nov 13, 2003 1:17 pm

Napisal/-a djarty Ne jan 25, 2004 5:23 pm

Hvala mucho. Mislim, da je vse tako, kot mora biti. U bistvu popolnoma logično in preprosto ko enkrat zveš, kako gre vse skupaj a ne :) Tenks again.

Aja, a kdo ve, kje bi lahko dobil na kakem odpadu komplet mehanizem za gorivo in temperaturo, ker sem svoje rahlo zaj... ? Rover 214 Si 1996

aRTy
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny Ne jan 25, 2004 5:53 pm

Zdej bi mogu bit vesel, če se ti motor zavrti do 8000 rpm, pa da je končna 240 kmh :lol: :lol: :wink:
Slika
 
VIA
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Pe jan 09, 2004 12:40 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a VIA Pe jan 30, 2004 12:22 pm

Mene pa zanima kako si naj omislim osvetlitev.Doma sem si poskeniral stevce in jih naprintal na belo podlago.Problem je v tem da prej so gorele stevilke ponoci sedaj pa sem malo zamaknil vse skupaj in imam 20ko tam kot prej 0 (in tako pridobil da lahko imam cajger do 260) in nikakor vec nimam lepega osvetljenja odzadaj.Kak si naj omislim zadevo?

Da snamem original zarnice in kr zunaj naredim dve modri LEDici-da bo pol celi stevec osvetljen ne le stevilcnice?!Kaj mislite
Slika
 
Uporabniški avatar
Chip
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: Ne nov 24, 2002 6:17 pm
Kraj: Jesenice-city

Napisal/-a Chip Pe jan 30, 2004 12:49 pm

VIA je napisal/-a:Mene pa zanima kako si naj omislim osvetlitev.Doma sem si poskeniral stevce in jih naprintal na belo podlago.Problem je v tem da prej so gorele stevilke ponoci sedaj pa sem malo zamaknil vse skupaj in imam 20ko tam kot prej 0 (in tako pridobil da lahko imam cajger do 260) in nikakor vec nimam lepega osvetljenja odzadaj.Kak si naj omislim zadevo?

Da snamem original zarnice in kr zunaj naredim dve modri LEDici-da bo pol celi stevec osvetljen ne le stevilcnice?!Kaj mislite


Ja,je resitev.Skrijes jih pod kaki rob in da svetijo nazaj proti stevcev.
Zna lepo ispast,sem videl.Samo skriti jih moras.

Chip
 
Uporabniški avatar
perimund
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 633
Pridružen: Po sep 08, 2003 3:23 pm
Kraj: Monaco

Napisal/-a perimund Pe jan 30, 2004 12:54 pm

ja
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Pe jan 30, 2004 1:27 pm

djarty je napisal/-a:Hvala mucho. Mislim, da je vse tako, kot mora biti. U bistvu popolnoma logično in preprosto ko enkrat zveš, kako gre vse skupaj a ne :) Tenks again.

Aja, a kdo ve, kje bi lahko dobil na kakem odpadu komplet mehanizem za gorivo in temperaturo, ker sem svoje rahlo zaj... ? Rover 214 Si 1996

aRTy

Ni zakaj!

Zato smo tu.
Slika
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Pe jan 30, 2004 6:55 pm

Lahko pa naredis, da bo osvetljeno priblizno takole:

Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov