Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
luke46
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To okt 15, 2013 4:34 pm

P307 1.6hdi Napaka turbine

Napisal/-a luke46 To okt 15, 2013 5:10 pm

Imam P 307 1.6 HDI 110KM, 145.000km, 2005 letnik. Problem se mi pojavi ko vozim po avtocesti, s konstantnimi obrati cca. 2500 mi javi napako antipolution fault.
Ko priklopim na računalnik mi najde napako Turbo high presure (overboost). Napaka potem izgine sama. Mehanik mi je pomeri turbino in pravi da je OK. Je mogoče kakšen senzor?
Imam pa še problem s ˝turbo luknjo˝, včasih se pri 1900 obratih pojavi kot da bi za sekundo prekinil gas.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: P307 1.6hdi Napaka turbine

Napisal/-a čare To okt 15, 2013 5:13 pm

Najprej očistite EGR.
 
luke46
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To okt 15, 2013 4:34 pm

Re: P307 1.6hdi Napaka turbine

Napisal/-a luke46 Po dec 09, 2013 7:29 pm

Spet se javljam. Očistili smo EGR ventil, vendar se napaka s previsokim tlakom še vedno pojavi. Smo pa ugotovili, da pušča ena šoba. Potrebno je zamenjati tesnilo.
Ali menite, da je to vzrok za to napako?

LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: P307 1.6hdi Napaka turbine

Napisal/-a esem Po dec 09, 2013 7:32 pm

poguglaj antipolution fault - je znana napaka pri PSA
 
luke46
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To okt 15, 2013 4:34 pm

Re: P307 1.6hdi Napaka turbine

Napisal/-a luke46 Po dec 09, 2013 8:09 pm

Uh sej se veliko napak skriva za tem antipollution. Saj mi smo priklopli na tester in piše previsok tlak na turbini, samo zdaj je treba ugotovit zakaj pride do te napake. Koliko pa more biti tlak na turbini ? Sem se peljal pa mi pokaže največ 21,4psi to je 1,5bara.
 
Uporabniški avatar
no-body
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Sr jan 11, 2012 6:50 am

Re: P307 1.6hdi Napaka turbine

Napisal/-a no-body Po dec 09, 2013 8:22 pm

zato ker ti štekajo lopatice na turbini in jo je treba spucat.Imas variabilne lopatice katera ti odpira in zapira doza na vakum.Vakum potegne, lopatic ti pa ne odpre ker so zasvinjane z garežom.Kljub temu da ti je mehanik turbino preveril.Pomoje več kot en bar ne fila serijska turbina.Lahko je pa kriv tudi map senzor kateri se nahaja na cevi katera pride iz intercolerja.Mogoče je senzor pokvarjen in ti javla pač high pressure.Pomeri ga.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov