Pozdravljeni
Ja, v vsakem primeru je potrebno najprej priklop na tester in preveriti kaj pravijo parametri delovanja motorja in njegovih sestavnih delov. Vsako ugibanje na slepo, bi vam lahko naredili samo stroške, kar pa si ne želite - vsaj predvidevam tako. Sicer mi je jasno, da se priklop na tester in postavitev diagnoze zaračunava, pa vendar je omenjena cena krepko previsoka .......................... veliko servisov vam priklop in diagnozo ne obračuna v koliko se vozilo servisira pri njih - kar se mi zdi razumljivo ( v vsakem primeru pred popravilom mora serviser skozi postopek diagnoze ). Ja plin v vozilu je problem, senzorji so narejeni za predpisano gorivo ( bencin ) in samo delovanje se s plinom spremeni ( drugačna eksplozija, bolj suhi izpušni plini, tempeatura eksplozije, kalorična vrednost potiska eksplozije .................................... ), je pa res, da je spet odvisno koliko senzorjev je na motorju, več kot jih je, bolj so skregani med seboj - več usklajevanja/preprogramiranja. Je pa to nekje stalnica: mehanik se izgovarja na plin, plinarji na motor ............... krog zaključen, koza pojedla volka, lastnik se vozi z okvarjenim vozilom
No, koliko kisikovih sond ( od 1 do 8 ) je na izpušni cevi, se lepo vidi s testerjem ( če se ga ne zna uporabljati, se skloni pod vozilo in jih prešteje

), pa še to ni tako važno, samo prve dve vrste kisikovih sond ( od 1 do 4 ) uravnava mešanico goriva, vse ostale naprej ................. imajo drugo funkcijo na izpuhu. V igri so še senzor temperature motorja, obrati motorja, senzor klenkanja.................. Kar pa se spet lepo vidi na testerju, razmerje gorivo/zrak
evilfury je napisal/-a:Poglej če imaš mogoče možnost izklopa plinske naprave torej varovalko. Tako imam jst pri svojem narjen bypass.
Vseno je, če izklopi plin, ko je enkrat zabeležena napaka v ECUju ali pa senzorji zmešani, tak izklop plina brez popravila/servisa ne pomaga
Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.