GiGi1985 je napisal/-a:Ker je dizel pač pokadi. Prej tega nisi opazil, ker je motor skuril svinjarijo na relaciji, sedaj ti pa avto za dobro jutro vrže svinjarijo ven. S tem se ne rabiš obremenjavat, če imaš možnost, naredi kako dolgo turo , sploh če imaš FAP, če pa ne pa tudi ne.
madmax89 je napisal/-a:Js bi dal preverit šobe na mizo, ker najverjetneje je to vzrok. Če pa praviš da je avto Peugeot 307 2.0 hdi je verjetno star že kakih 7-8 let in so prve šobe... kilometrov pa verjetno kakih 170kkm-200kkm. Lahko ti stestiramo šobe in preverimo njihovo delovanje. Piši na PVT če te zanima. Lp
čare je napisal/-a:madmax89 je napisal/-a:Js bi dal preverit šobe na mizo, ker najverjetneje je to vzrok. Če pa praviš da je avto Peugeot 307 2.0 hdi je verjetno star že kakih 7-8 let in so prve šobe... kilometrov pa verjetno kakih 170kkm-200kkm. Lahko ti stestiramo šobe in preverimo njihovo delovanje. Piši na PVT če te zanima. Lp
Daj se malo razpiši.
Cena kontrole
cena popravila oz. nastavitve
kvaliteta materjala (kitajsko sranje da bo šoba čez 2 meseca delala še slabše kot prej slaba original,ali kvalitetna roba)
lokacija
izkušnje
aparature
...
Glede na to da se sedaj že marskido ukvarja s tem človek več ne ve komu je za zaupat.
Kako to misliš voziti s klimo ali ne?MMGOKA6574 je napisal/-a:Veliko različnih mnenj sem slišal o tem voziti z klimo ali ne?!Ne vem kaj je tukaj bolje in katerokoli mnenje od vas bo dobrodošlo tudi kakšen nasvet enako.
(Delno) zamašen filter goriva vpliva samo na omejitev max moči, ker bi šlo v kakšnem primeru premalo gorivo skozi filter. Torej poznalo bi se pri močnem pospeševanju ali pri visokih hitrostih, da bi mu zmanjkalo moči. Pri cijazenju se to ne pozna.MMGOKA6574 je napisal/-a:Zanima me tudi,če je kdo izmed vas,ki morda vozi takšen avto z tem motorjem opazil,da bi vožnja po menjavi filtra goriva pri motorju bila kaj bolj spremenjena in če je se to tudi na porabi kaj poznalo?!Namreč meni se ne zdi,da bi bilo kaj drugače zdaj,ko je filter za gorivo bil pri mehaniku zamenjan ali ga pa morda sploh ni zamenjal ne vem?!
Poglej v servisno knjižico in vzami tistega, ki ustreza predpisanemu standardu. Firma ni važna. Najverjetneje je to zate kakšen 5W-30 za FAP filter.MMGOKA6574 je napisal/-a:P.S.Imam še eno vprašanje katero olje bi priporočili za motor Total in kateri 10.W-40 ali 5.W-40 ali morda celo 5.W-30 ali morda katero drugo znamko olja?!Zanimajo me vaše izkušnje glede olja,katero se je pri vas,ki imate takšen motor najbolje odneslo do sedaj?!
Menjavo izvajam na vsakih 20.000.km,kot je nastavljen interval na armarturni plošči in čez 4000.km ga bo treba zamenjati in me zanimajo vaša mnenja,ki mi bodo v veliko pomoč - Hvala Lepa.
MMGOKA6574 je napisal/-a:P.S. 2 - Prešnji akumulator je zdržal,kar celih 7.let vožnje a če je bil original ali ne vem,ker ga je 5.let od tega vozila še prej moja prijateljica in je bil menjan še pri njej tale nov sedaj pa pri meni in me zanima ali bo zdržal 3-4.leta ali morda 5. ali celo kakšno leto ali 2.več?!
Tale prešnji je sicer se lani pozimi vmes enkrat spraznil povsem je mrknil a sem ga doma napolnil in je zdržal še vse do začetka decembra letos a je bil že po testerju precej na koncu moči na sredini rumenega polna blizu rdečemu in zato sem ga tudi letos zamenjal z novim saj fejst mrzlih zimskih dni ne vem,če bi zdržal še posebej takšnih juter,ker avto ni v ogrevani garaži ampak stoji zunaj pod nadstrešnico.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov