Pumpa je točno taka:
Odpovedal je "ventil" na sliki viden kot črna bula. Naj bi skrbel za premik oz. nastavitev predvbrizga in pa rahlo pušča. In prek ko ga začnem kopat narazen bi rad točno vedel kako je narjen not. ( oki privijačen.....ampak a je dejansko kot ventil recimo kot ventil za prekinitev nafte....ali je še kaj drugega). Zanima me tudi samo delovanje...oz. kaj sploh nardi. Ne bi rad vzel narazen potem pa ugotovil, da moram pumpo snet in jo nest nekam

Kaj se dogaja?
Avto pri temparaturah pod -2 sila težko vžiga...Dejansko suče par sekund v prazno....potem začnejo vžigat cilindri posebej, prvo en(štarter še vedno pomaga), potem drugi(štarter še prisoten), potem tretji(štarter še pomaga....ob pritisku na plin se motor odzove in začne samostojno kašljat). Sekundo dve zatem motor zadiha z vsemi cilindri in oglasi se regljajoč zvok in motor steče. Zakadi sivo modro in voha se neizgorela nafta. Reglajoč zvok (sila sila podoben uničenim ojničnim ležajem) se ponavlja minuto dve dokler se malo ne ogreje potem izgine. Ko je motor ogret pa je v pri pospeševanjih prisotno klenkanje, ki pa izgine z visokimi obrati kjer je očitno predvžig ravno pravi.....v nizkih obratih pa ga je preveč. Za to prilagajanje naj bi skrbel ravno ta "ventil"
Svečke so nove in preverjene.