Potrebujem pomoč in sicer v loputi za zrak imam olje, ki pa prihaja iz oduška iz motorja. Sedaj sem sicer odušek speljal z cevjo pod avtomobil, ampak tako žal ne more ostati


Prosim za pomoč.
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Najprej naj vam mehanik izmeri kompresijo, postavi diagnozo in okvirni strošek. Ko se bo vedelo kaj se bo delalo, se lažje odločate, kako in kaj.
Lep pozdrav
Nejc90 je napisal/-a:Filter za zrak je novi?
MihaelS je napisal/-a:Nejc90 je napisal/-a:Filter za zrak je novi?
Odkrito povedano, sem filter za zrak vzel ven in ga nimam. Bom pa kupil danes novega
MihaelS je napisal/-a:Nejc90 je napisal/-a:Filter za zrak je novi?
Odkrito povedano, sem filter za zrak vzel ven in ga nimam. Bom pa kupil danes novega
zlica22 je napisal/-a: Sicer bo pa o tem @ojnica, kaj več povedal
aereo132 je napisal/-a:velik je .odvisno gdo ti po to popravljal in kaj je narobe. bi znalo bit okoli 1 do 2 tisoc ker ko ti to razsraufa je potrebno tesnila menjat to je skoraj generalka motorja
aereo132 je napisal/-a:velik je .odvisno gdo ti po to popravljal in kaj je narobe. bi znalo bit okoli 1 do 2 tisoc ker ko ti to razsraufa je potrebno tesnila menjat to je skoraj generalka motorja
zlica22 je napisal/-a:Traparija. 2000 v primeru, da je material zlat.
Fan je napisal/-a:zlica22 je napisal/-a:Traparija. 2000 v primeru, da je material zlat.
X2
Pa še takrat bi bilo ceneje
zlica22 je napisal/-a:Glej. Sploh se (še) ne ve kaj je. Sami tefloni so poceni. Na sploh material za ta avto ni drag. Če bi jih iz nekega razloga menjal, z nekaj spretnosti glave ni potrebno snemat. Če se iz nekega razloga odstranjuje glava pa to za sabo potegne še komplet tesnila, semeringe itd., frezanje/brušenje glave, kit zobatega jermena, vodno črpalko, hladilno tekočino, olje, filtre, kakšen nov vijak, teflone, poliranje/brušenje sedežev ventilov.... Če se že spravljaš pošteno obnavljat, to pomeni še vsaj menjavo obročkov, ležajev glavne gredi. Včasih še brušenje+honanje bloka motorja, brušenje glavne gredi. Ampak to so že druge stvari.
206driver je napisal/-a:zdaj nevem če sme jaz b****...ampak vseeno.a ni tam tale oddušek za oljne hlape,ker pač tam mora biti,saj je to tovarniško tam in nevem zakaj bi ga enostavno speljal druigam torej pod avto.Torej bo pod avtom kapljalo olje,kolikor ga pač pride skozi tisti oddušekl.
Ker sem na alfi isto imel tkop narjeno tale oddušek za olje in je tudi bila loputa zapacana od tega olja in enostavno razdreš zadevo in spucaš z sprejem za čiščenje za loput in je problem rešen za nadačlnjih xxx km.
Jaz sem na svoji ščistil loputo in je bilo dobrih 65.000 km brez problema,pol je pa tragično končala na avtocesti![]()
Kolk je meni znano tam zelo malo olja pride po tisti cevki not v cev za zrak,torej pred loputo.
Dajte tisti povedat,ki bolj veste zakaj je pol sploh speljan tale jeb*** oddušek pred loputo not v cev? Da zapaca loputo mi je jasno ampak koristi po nebene ali pač?
Po forumu brska: joztom in 3 gostov