Hahahahahahahahahahahaha ............................................. silikon pa gas
Brez zamere, nisem si mogel kaj, da se ne bi eno kitico odsmejal.
Nič niste napisali na kateri strani pušča/je motor masten, V koliko pušča na desni strani motorja, je mogoče krivo tesnilo glave. Torej je moral biti motor pregret, ali pa mrzel stišan .................. potem spusti na opisanem mestu. To je bolj varovalka, da se ne poškoduje motorna glava.
Osebno bi najprej lepo opral motor, pregledal kje pušča, ali spremljal kje se bo pojavilo olje .......................... ko se bo to točno vedelo, se lahko potegne črto kakšen bo strošek. Načeloma sama menjava tesnila ni velik strošek, je pa res, da za seboj potegne kar veliko ostalega, ki pa končni strošek lepo dvignejo:
- tesnilo glave, novi vijaki glave, komplet zgornjih tesnil, urejanje motorne glave, motorno olje + čistilci, hladilna tekočina ....................... skoraj obvezno je ob tem narediti še veliki servis: pogonski jermen, napenjalec, vodna črpalka..............
Najprej bi vprašal,kaj bi rešil s tesnili v olju, da bi se stanje izboljšalo za 1-2 % ? Realno bi (če bi se dalo) podaljšal stanje za mesec ali dva, potem bi pa na koncu itak bila potrebna menjava tesnila glave....
ojnica je napisal/-a:Ta ideja izvira iz tekočine, ki se vliva v hladilni sistem.
Če tesnilo glave hin potem tud hladilna tekočina obarva in še kakšne težave.
Lahko pa da si ti samo narobe slišal mehanika in pušča samo pokrov ventilov. Kar se da pa urediti v pol ure za 10-20€.
Ja. Operi mašino najprej in potem pozorno glej, kje pušča. Oz. če je mastna že od pokrova navzdol, potem je zihr pokrov.mardy je napisal/-a:Lahko pa da si ti samo narobe slišal mehanika in pušča samo pokrov ventilov. Kar se da pa urediti v pol ure za 10-20€.
Kaj tu se potem samo dihtunga menja, ali kako?
mardy je napisal/-a:Aha, ja, mislim da ravno na desni strani, kolikor sem uspel pogledat, ampak nisem siguren. Končni strošek pa tako kot si rekel, sama menjava ni draga, nanese pa vse ostalo tja do cifre 1000€, to je rekel tudi mehanik ob pogovoru. Bo najbolje avto postavit na kanal in mašino spucat pol pa opazovat kje in kako teče.
Blasphemer je napisal/-a:To je precej serijska napaka malih PSA bencinarjev. Ponavadi pušča olje na levi strani bloka, kjer so kanali za olje. Ni druge rešitve kot nova dihtunga glave. Pa tudi ta rešitev ni večna.
Ne vem kako je pri 1.4 16v, ampak 1.4 8V PSA motor nima plehnate dihtunge in jo prej ali kasneje prepiha.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov