Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine

Napisal/-a mardy To jan 14, 2014 9:31 pm

Pozdrav,

Pri hiši imamo zgoraj omenjeno vozilo, letnik 2005, 1.4 16V, prevoženih še ne 90.000km, in počasi nastaja nad njim rahel obup...

Smo 2. lastniki, 1. lastnik je bil starejši gospod od katerega se je kupil avto z 45.000km prevoženih. Nasploh gledano je avto ok, z njim se lepo dela, redno servisira, tudi kakšnih večjih težav ni, pač Peugeotove standardne kot so - elektronika tu in tam ponagaja glede žarnic, stikal.

... ampak je pa ena velika težava, in to je "mastna" mašina, in to konkretno. Na začetku ob nakupu tega ni bilo opazit (verjetno zahvala visoko-tlačnemu čistilcu :S), potem pa po določemen času kaplica tu kapljica tam, lužica, počasi je že bilo treba dajat pod avto karton, in zdaj je to stalnica. Od spodaj gledano je mašina mastna, kot da bi jo z oljem polil.

Mehanik je rekel, da pušča tesnilo glave, torej strošek bi bil velik....

1. V glavnem, zakaj in kako je lahko do tega prišlo, je to spet ena Peugeotova napaka?

2. Se da morda to kako z kakšno tekočino, ki bi se dodala olju v mašino, vsaj za kak % ustaviti?

3. Ali pa če bi se iz zunanje strani zadevo zaflikalo z kakšnim tehničnim varjenjem, torej bi bilo potrebno prej mašino sterilno očistit, da bi var prijel itd. (Mnenje?)

lp!
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine

Napisal/-a Fan To jan 14, 2014 9:51 pm

Pozdravljeni

Hahahahahahahahahahahaha ............................................. silikon pa gas :D

Brez zamere, nisem si mogel kaj, da se ne bi eno kitico odsmejal.

Kot opisujete, je bilo vozilo nabavljeno pri 45 tisoč, sedaj jih ima 90 ................. torej se s pranjem ni moglo skriti puščanja.

Nič niste napisali na kateri strani pušča/je motor masten, V koliko pušča na desni strani motorja, je mogoče krivo tesnilo glave. Torej je moral biti motor pregret, ali pa mrzel stišan .................. potem spusti na opisanem mestu. To je bolj varovalka, da se ne poškoduje motorna glava.

Osebno bi najprej lepo opral motor, pregledal kje pušča, ali spremljal kje se bo pojavilo olje .......................... ko se bo to točno vedelo, se lahko potegne črto kakšen bo strošek. Načeloma sama menjava tesnila ni velik strošek, je pa res, da za seboj potegne kar veliko ostalega, ki pa končni strošek lepo dvignejo:
- tesnilo glave, novi vijaki glave, komplet zgornjih tesnil, urejanje motorne glave, motorno olje + čistilci, hladilna tekočina ....................... skoraj obvezno je ob tem narediti še veliki servis: pogonski jermen, napenjalec, vodna črpalka..............
Kakšen strošek predstavlja vse skupaj, preverite tam, kjer se bo delalo ( cene in kvaliteta opravljene storitve se razlikuje od delavnice do delavnice ).

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Re: Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine

Napisal/-a GiGi1985 To jan 14, 2014 10:35 pm

Pozdrav,

Tudi mene si nasmejal z izvirnimi idejami rešitve :D Najprej bi vprašal,kaj bi rešil s tesnili v olju, da bi se stanje izboljšalo za 1-2 % ? Realno bi (če bi se dalo) podaljšal stanje za mesec ali dva, potem bi pa na koncu itak bila potrebna menjava tesnila glave.... Sizifovo delo ;)
Rešitev:
1. Prodat avto, če vas je razočaral oz. je škoda vlagat vanj
2. Oprat mašino, pogledat kje in kako izteka olje in postavit dokončno diagnozo. Odstrani in brusi se glava, zamenja tesnilo, in naredi velik servis, pa imate potem za 100.000 spet mir najverjetneje. Ceno je težko rečit, špekuliram med 500 in 1000 eur, odvisno od x faktorjev

Lp
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine

Napisal/-a zlica22 To jan 14, 2014 11:07 pm

Kar zašvasajte hudiča, pa bo :lol: Resno, motor se opere in pregleda kje pušča. Lahko ščije samo kak semering in strošek ne bo ogromen. Če pušča tesnilo glave pa je strošek višji. Navsezadnje bo treba stvar porihtat ali pa zapeljat na odpad. Druge rešitve kot menjava ni. žal
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Re: Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine

Napisal/-a mardy Sr jan 15, 2014 7:37 am

Hahahahahahahahahahahaha ............................................. silikon pa gas :D

Brez zamere, nisem si mogel kaj, da se ne bi eno kitico odsmejal.


Pač, ideja, vprašati ni greh, verjamem pa da obstajajo na trgu snovi in tehnike ki zamašijo določene razpoke na kovini, in ni to silikon :)
Ok, pustimo zdaj to :)

Nič niste napisali na kateri strani pušča/je motor masten, V koliko pušča na desni strani motorja, je mogoče krivo tesnilo glave. Torej je moral biti motor pregret, ali pa mrzel stišan .................. potem spusti na opisanem mestu. To je bolj varovalka, da se ne poškoduje motorna glava.

Osebno bi najprej lepo opral motor, pregledal kje pušča, ali spremljal kje se bo pojavilo olje .......................... ko se bo to točno vedelo, se lahko potegne črto kakšen bo strošek. Načeloma sama menjava tesnila ni velik strošek, je pa res, da za seboj potegne kar veliko ostalega, ki pa končni strošek lepo dvignejo:
- tesnilo glave, novi vijaki glave, komplet zgornjih tesnil, urejanje motorne glave, motorno olje + čistilci, hladilna tekočina ....................... skoraj obvezno je ob tem narediti še veliki servis: pogonski jermen, napenjalec, vodna črpalka..............


Aha, ja, mislim da ravno na desni strani, kolikor sem uspel pogledat, ampak nisem siguren. Končni strošek pa tako kot si rekel, sama menjava ni draga, nanese pa vse ostalo tja do cifre 1000€, to je rekel tudi mehanik ob pogovoru. Bo najbolje avto postavit na kanal in mašino spucat pol pa opazovat kje in kako teče.

Najprej bi vprašal,kaj bi rešil s tesnili v olju, da bi se stanje izboljšalo za 1-2 % ? Realno bi (če bi se dalo) podaljšal stanje za mesec ali dva, potem bi pa na koncu itak bila potrebna menjava tesnila glave....


To sem nekje slišal da obstaja opcija, ok hvala za pojasnilo, sem pa tudi sam bil bolj mnenja da to ni dolgoročna rešitev.

Hvala zaenkrat za odgovore.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine

Napisal/-a Energetik81 Sr jan 15, 2014 10:03 am

Lahko pa da si ti samo narobe slišal mehanika in pušča samo pokrov ventilov. Kar se da pa urediti v pol ure za 10-20€.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine

Napisal/-a ojnica Sr jan 15, 2014 10:20 am

Ta ideja izvira iz tekočine, ki se vliva v hladilni sistem. :)
Če tesnilo glave hin potem tud hladilna tekočina obarva in še kakšne težave.
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Re: Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine

Napisal/-a mardy Sr jan 15, 2014 12:30 pm

ojnica je napisal/-a:Ta ideja izvira iz tekočine, ki se vliva v hladilni sistem. :)
Če tesnilo glave hin potem tud hladilna tekočina obarva in še kakšne težave.


Aha, da potem razne majhne pore zamaši.

Torej če je tesnilo glave hin, potem bi se na barvi antifriza moralo poznati, v tem primeru bi bil umazane barve? Predvidevam da bi se pod pokrovom za dolivanje olja tudi kakšna "bela" zmes opazila - če se antifriza meša z oljem, ali? Hmm, bom danes pogledal, ampak mislim da kar sem nazadnje gledal (dolgo nazaj) je antifriz "lepe" barve.


Lahko pa da si ti samo narobe slišal mehanika in pušča samo pokrov ventilov. Kar se da pa urediti v pol ure za 10-20€.


Kaj tu se potem samo dihtunga menja, ali kako?
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine

Napisal/-a zlica22 Sr jan 15, 2014 12:36 pm

[quote="mardy"]

Aha, da potem razne majhne pore zamaši.

Torej če je tesnilo glave hin, potem bi se na barvi antifriza moralo poznati, v tem primeru bi bil umazane barve? Predvidevam da bi se pod pokrovom za dolivanje olja tudi kakšna "bela" zmes opazila - če se antifriza meša z oljem, ali? Hmm, bom danes pogledal, ampak mislim da kar sem nazadnje gledal (dolgo nazaj) je antifriz "lepe" barve.


[quote]

Zamaši se še vse kaj drugega. Tesnilci in podobno so prav taka traparija, kot šumeči tableti C vitamin. :-P Ni rečeno, da se mešata hladilna tekočina in olje. Odvisno kje prebije.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine

Napisal/-a Energetik81 Sr jan 15, 2014 12:59 pm

mardy je napisal/-a:
Lahko pa da si ti samo narobe slišal mehanika in pušča samo pokrov ventilov. Kar se da pa urediti v pol ure za 10-20€.


Kaj tu se potem samo dihtunga menja, ali kako?
Ja. Operi mašino najprej in potem pozorno glej, kje pušča. Oz. če je mastna že od pokrova navzdol, potem je zihr pokrov.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Blasphemer
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Sr nov 06, 2013 9:45 pm

Re: Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine

Napisal/-a Blasphemer Sr jan 15, 2014 1:07 pm

To je precej serijska napaka malih PSA bencinarjev. Ponavadi pušča olje na levi strani bloka, kjer so kanali za olje. Ni druge rešitve kot nova dihtunga glave. Pa tudi ta rešitev ni večna.

Ne vem kako je pri 1.4 16v, ampak 1.4 8V PSA motor nima plehnate dihtunge in jo prej ali kasneje prepiha.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine

Napisal/-a Fan Sr jan 15, 2014 7:16 pm

mardy je napisal/-a:Aha, ja, mislim da ravno na desni strani, kolikor sem uspel pogledat, ampak nisem siguren. Končni strošek pa tako kot si rekel, sama menjava ni draga, nanese pa vse ostalo tja do cifre 1000€, to je rekel tudi mehanik ob pogovoru. Bo najbolje avto postavit na kanal in mašino spucat pol pa opazovat kje in kako teče.

V najslabšem primeru lahko nanese do cca 700€

Ni pravilo, da se olje in voda mešata pri uničenem/poškodovanem tesnilu glave, vse je odvisno na katerem kanalu spusti:
- kanal hladilne tekočine zunanji / pušča po bloku
- kanal hladilne tekočine notranji / teče v valje
- kanal hladilne tekočine/olja / olje in hladilna se mešajo
- oljni kanal zunanji / pušča olje po bloku

Blasphemer je napisal/-a:To je precej serijska napaka malih PSA bencinarjev. Ponavadi pušča olje na levi strani bloka, kjer so kanali za olje. Ni druge rešitve kot nova dihtunga glave. Pa tudi ta rešitev ni večna.

Ne vem kako je pri 1.4 16v, ampak 1.4 8V PSA motor nima plehnate dihtunge in jo prej ali kasneje prepiha.


Ja, ne bo držalo, zakaj pa se to ne dogaja vsem??? Če se pritiska hladen motor, ali pa če se motor pregreje ................. je obvezna okvara, tesnila glave - pri Peugeotu. Pri nekaterih znamkah pa za nameček poči še motorna glava, kar pa tega pri Peugeotu še nisem videl. V koliko se gleda samo tesnilo, je na desni strani, pri kanalih, namerno narejeno, da spusti v koliko obstaja možnost loma motorja/motorne glave.
In ja, veliko znamk, nima kovinskega tesnila, pa vseeno tesnijo .................. so pa druge okvare .......................... vozila, ki se ne bi kvarilo, še niso naredili.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov