Po 400 prevoženih km/7 dni odtrga ojnico, motor itak totalka!!!




Pokličem VW suport, nepremičnino naložijo in odpeljejo na servis. Ugotovijo ojnica, glava, bati, vztrajnik, blok, turbina....
Škode cca 7500€. Velik del popravijo na kulanco. Zakaj kulanca: vedno servisiral pri njih z njihovim materialom (tudi olje), ni bil čipan, redna stranka že juhuhu let (cela žlahta)... (avto družinsko vožen, nisem nek najtrajder)
So mi tudi zagotovili da bi že moje olje odneslo njihovo podporo&kulanco, kaj šele kak čip ali vmesni garažni servis. Zraven so dali še nadomestno gajbico za čas popravila. (Bravo Marko!!!

Tako da nisem več prepričan , če se splača par € privarčevat pri garažnih mojstrih&materialu.
Sem dobil tudi solidno


Tako imam za par 100€ nov motor v 5 let stari škatli.
Moti me to, da se to SPLOH NEBI smelo zgoditi, trpi zaupanje v model/znamko/grupo!!
Kako v takšnih/podobnih primerih reagirajo druge znamke (Nemci/Francozi/Japonci) do svojih rednih strank?