Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Se je mogoče spregledalo kakšen slab stik ( pod/okoli volana )
lisko je napisal/-a:Kako sta kjuča pregledana? Po pogovoru s parimi električarji so problemi lih v ključih.Se je meni zgodilo enako. Ampak pri starem dizlu je to sila enostavno....Mi pa zdej blinka tista lučka...Števca ne grem jemat narazen....zaboga pa noben ne ve kje pri hudiču je lučka oz. kabel za to lučko da ga cviknem.....pošteno mi že žre živce tisto blinkanje...
problem je v blokadi motorja. Enkrat motor zalaufa drugič ne. Ob kontaktu se prižgeta in ne ugasneta rdeča led in STOP, ki ne utripata ampak konstantno gorita. Ko obrnem ključ se ne zgodi nič - Imobilizator je aktiviran in zaganjač se ne zavrti. V primeru da "na hitro" obrnem ključ(ne čakam) da bi zagnal motor se sliši zaganjač nekje 2 sekundi nato mu imobilizator vzame tok.
zlica22 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Kako sta kjuča pregledana? Po pogovoru s parimi električarji so problemi lih v ključih.Se je meni zgodilo enako. Ampak pri starem dizlu je to sila enostavno....Mi pa zdej blinka tista lučka...Števca ne grem jemat narazen....zaboga pa noben ne ve kje pri hudiču je lučka oz. kabel za to lučko da ga cviknem.....pošteno mi že žre živce tisto blinkanje...
Enostavna (morda komu butasta) rešitev obstaja. Števec vzemi stran, odstrani zaščitno steklo in malo dvigni folijo števca, da prideš do lučke. No, pod ta cm2 folije nalimaj 3 plasti sivega izolir traka in stvar je rešena. Lučke ne vidiš več. Ni več kot pol ure dela.
V vsakem primeru pa je treba števec odstranit, le da ti tu ni treba premikati kazalcev (predvidevam, da te to skrbi).
jure5j je napisal/-a:Na meganu letnik 99 sem lučko izklopil normalno z Clip-om.Imobilizator je mogoče izklopiti vendar potem avto vžge na vsak ključ. Se mi pa zdi čudno ko je napisal da mu včasih avto štarta včasih pa ne.(Tu bi lahko bila kriva tudi ključavnica)
deicide je napisal/-a:Zanima me če kdo ve za kakšnega clia 1,2 16v, ki se prodaja po delih?
srcnik je napisal/-a:problem je v blokadi motorja. Enkrat motor zalaufa drugič ne. Ob kontaktu se prižgeta in ne ugasneta rdeča led in STOP, ki ne utripata ampak konstantno gorita. Ko obrnem ključ se ne zgodi nič - Imobilizator je aktiviran in zaganjač se ne zavrti. V primeru da "na hitro" obrnem ključ(ne čakam) da bi zagnal motor se sliši zaganjač nekje 2 sekundi nato mu imobilizator vzame tok.
Podobni simptomi so tudi (oz. v prvem delu identični), če je senzor nad vztrajnikom hin oz. se poslavlja (okrog 10-20€). Kakor je meni v spominu...
Dawid1 je napisal/-a:...Na žalost imam samo en ključ, daljinsko zaklepanje dela normalno....
Po forumu brska: Google [Bot] in 100 gostov