Najprej nekaj podatkov. Letnik je 2003, ima 124.000km prevoženih, motor je 2.2 HDI (dizel) ni biser sodobne tehnologije s svojim 98 kilovati (135km), no malo je odprt (beri čipiran). Tako da se avto kar solidno pelje. Z glave rečem oz. po padatnih naših tunerjev naj bi imel cca 160km, ni pa izmerjeno, ker je avto že bil čipiran, ko sem ga kupil. Aja je pa uvožen iz Nemčije, sem ga uvozil sam.
Ima pa vso možno opremo, tudi el.šibedah, kar je redkost pri 406tkah. No nima pa navigacije, kar ne pogrešam, ker pri teh avtih je itak samo ona mala ki prikazuje samo puščice, in za Slovenijo se CDja ne dobi.
In tudi je že znižan-spuščen z vzmetmi Eibach, ter ima mislim, da plinske amortizerje. Niso to neka huda znamka, ampak nadomestek originala. Pač. Monroe.
Takoj ko sem ga uvozil, sem avto temeljito poservisiral, iz hladilnikov in bremz smo vse ven spustili in menjali, vode, olja, filtre, menjal sem tudi diske in ploščice. Menjali smo tudi neko membrano (še sam ve vem čemu pravzaprav služi) a pokazalo se je da je malo slaba. Jaz pa sem tak, da samo rečem: menjaj...
no še nekaj slik:





spomladi pa tele feltnice gor butnem pa bo hud.
p.s. slike so bolj kriza, bom slikal lepše ob priliki in prilama sem gor

LP