Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

En mal utrgan subaru leone.

Napisal/-a nebivedu Sr nov 19, 2003 8:13 am

Evo še jst predstavljam mojga konjička. V avtošovu je zdej tak kot je in en primerek tega, kar bo postal v enem mesecu.
Drugi na sliki je subaru leone coupe, vendar slika nazorno pokaže kok bo moj avto povišan in kako bo zgledal od spredaj. Zamislite si tega coupe-ja kot karavana.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr nov 19, 2003 9:23 am

135KM?? Kva pa je to za ena mašina?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 20, 2003 9:21 am

Mašina je 1.8 turbo - bokser mašina s turbino. Flat mašina 180 stopinj, pa 4 cilindre.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Če nov 20, 2003 10:13 am

Matr a to tut obstaja v leone. Sestra ma navadno 1.8 v svojem 90KM če se ne motim. :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 20, 2003 10:22 am

Ja obstaja. In kr dost jih je bilo narejenih.
Pa vse te mašine imajo dvojno odmično gred - sedaj tanovi imajo že 4 odmične gredi.
V sloveniji jih je kr neki blo - vsaj 20 če ne več.

Jst sm pa mal predleal te stvari - navaden ima 90KM pa reduktor turbo ima pa 135km pa je brez reduktorja - jst mam pa mešanico - imam in reduktor in turbino - menjalnik od navadnega mašina od turbo.

Na vsako mašino pa lahkjo obesiš turbino, na vse mašine 1.8 od leoneta paše turbina, brez predelav, samo kolektorje je treba druge, pa če imaš injection(od L.91 dalje) moraš v računalniku mal mostičkov narest , ostalo je vse pripravljeno za turbino.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Sr dec 31, 2003 2:22 pm

ali paše turbina tudi na legacy-ja l.92, 1.8GL...
in koliko šoldov pride??? 8)

motor je EJ18, hočem da je še "T" :D
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 05, 2004 10:01 am

Paše turbina, samo boš moral na svoji EJ18 mašini zamenjat bate in gredter oljno pumpo, dodati pa boš moral še kiler za olje. Lahko pa daš notri EA82(leone) že z turbino - tak motor stane max do 80.000 sit s turbino vred. Če pa misliš dat not mašino od legacyja pa daj EJ20, ki je pa že s turbino.
Mašine od leone-ta so EA82 - vse iste 16V - razlika je samo v gredi, batih in oljni pumpi
Mašine legacy EJ18 in EJ22 - navadni 16V mašini, EJ20 16V + turbina

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Sr jan 07, 2004 9:09 pm

hvala za odgovor :D
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno So jan 10, 2004 12:34 am

sem vprašal Dušan-a, kaj je tisti zvok(ko pospešujem), in mi je rekel so to ležaji v menjalniku(na pogonski pol osi). Da je to hiba legacijev tega letnika, menja se jih okoli 200k km, moj jih ima 184k km.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov