
Avto je bil pripeljan iz Nemčije in od takrat je biu skos v družinskem krogu znanca.
Čeprav sm mislu ga met samo čez zimo, mi je zadeva prirastla h srcu, tko da zaenkrat ostaja pr men do nadaljnega

Res da sem v osnovi isku neki mlajšega, ampak se mi zdi da nekak te novejši avti nimajo tiste duše in ni tiste prave prave povezanosti cesta-avto-voznik. Tuki se dobesedno čuti vsaka luknja, kamenček tko da avto se res pele k gokard

Zadeva ma vgrajen M52B25 motor, torej 2.5 litra prostornine in uradno 170 konjičev

Original notranja in zunanja M-technik oprema
Vgrajena 45% zapora diferenciala (špera) in to je med drugim res tisto kar nardi pravi užitek v vožnji
Vgrajeni Eibach fedri z stršanimi amortizerji
Zadnji lonec od Z3 3.0
Park senzorji, šibedah, samozatemnitveno ogledalo, gretje sedežev, CD veksler,...vse originalno
K sm ga kupu sm dal nardit večji servis pri Podlesniku ( filtri, tekočine, vodna pumpa, šponarji, hardy zglob, termostat pa zih sm še kej pozabu

Plani za prihodnost naj bi bli realizirani do konca te sezone:
Popravilo sprednjega odbijača
M50 sesalni kolektor (ga mam doma, čakam na montažo) večji premer sesalnih cevi
Optimizacija računalnika (chip - tuning)
Izpušni kolektor in katalizator od M3 3.2
Bencinska pumpa od M3
Komplet sklopka in vztrajnik od M3 3.2
Motor M52B28 ( 2.8 motor paše noter brez vsakih predelav, edino ECU je treba optimirat)
To bi blo zaenkrat to, bom pa sproti objavlu kaj se bo kej dogajal
Nazadnje pa še par slikc:





Pa še sneak peek letne obutve:
