

gofra je napisal/-a:Pri meni je tko:
2000 = se da lepo normalno vozit...tudi v klanec, brez kakih matranj
3000 = oz. malenkost cez, overboost - tu lahko pohodis na polno in bo dal avto vse od sebe
4000 = boosta se vedno precej, dodatno moc dobi iz obratov
5000 - 5500 = boost ze znatno pade, obrati so v sweet spotu (tle nekje tudi maksimalno moc razvija)
5500 + = boost pade pod 0,5 bara, kaj dosti dlje ga terat nima smisla
Jst sem ga imel priklopljenega in pri mojem je okrog 1,3 bara pri 3100 RPM medtem ko je pri 5500 ze manj kot pol bara
monster_d je napisal/-a:gofra je napisal/-a:Pri meni je tko:
2000 = se da lepo normalno vozit...tudi v klanec, brez kakih matranj
3000 = oz. malenkost cez, overboost - tu lahko pohodis na polno in bo dal avto vse od sebe
4000 = boosta se vedno precej, dodatno moc dobi iz obratov
5000 - 5500 = boost ze znatno pade, obrati so v sweet spotu (tle nekje tudi maksimalno moc razvija)
5500 + = boost pade pod 0,5 bara, kaj dosti dlje ga terat nima smisla
Jst sem ga imel priklopljenega in pri mojem je okrog 1,3 bara pri 3100 RPM medtem ko je pri 5500 ze manj kot pol bara
pri tej razlagi pa sem se nasmejo
Kafiii je napisal/-a:Pozdravljeni,
že več let prebiram forum vsak dan, danes pa sem se odločil da se tudi jaz včlanim vanj.Tako da bom tudi jaz predstavil mojega jeklenega konjička, kot že v naslovu piše gre za Fiat Bravo 1.4 T-jet 150KM z opremo sport. Avto sem kupil od možakarja srednjih let nekaj cez 30, in sicer mu je ostalo še nekaj lizinga tako da sva skupaj odšla na lizing hišo in uredila zadevo. Avto je praktično kot iz salona možakar pa je sedaj kupil kombi ker razvaža casopise. Avto je ob nakupu imel 46.000km sedaj po 5 mesecih v moji lasti jih ima 58.000. Zaenkrat nobenega problema vse deluje kot mora tipko sport sem probal mogoče dvakrat vendar mi je lepša vožnja brez nje.Trenutna poraba je 8.5l. Na avto sem dodatno vgradil še zadnje parksenzorje in sicer identične tistim ki jih vgrajuje Fiat. Na servis sem odšel po malo barve jih pobarval zvrtal luknje jih vstavil ter nastavil in zadeva igra kot mora.Nato sem dodatno zatemnil zadnja tri strekla, antena je zamenjana za krajšo ter dodal na vsako stran avta po dve mali italjanski zastavici. Kar se tiče predelave zunanjosti je to vse kar bom počel na avtu, morda le se nižanje. Ob tej priliki bi uprašal še to: bliža se drugi servis(60.000km) na uradnem servisu so rekli da bi prišlo vse skupaj okol 270 € na nepooblaščenem servisu so mi dejali 190€ sepravi 80€ razlike . Za kateri servis bi se odločili vi?
Ps: slike niso nic obdelane/popravljene tako da morda kakšna slika ni ravno najboljša.Slike notranjosti bom dodal jutri
Lp, Denis
Kafiii je napisal/-a:Torej poleg tega prištejem zravn še mali servis in sem na cca 500 €.... to, da je nastal iz 1.2 motorja vem, če se ne motim je iz družine FIRE ??
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov