mogoče sem kaj omenil zavore... no.. nič ni bremzal, po 20 000km je začel spet trest... za popizdit.. pa smo začel gledati upgreat

GTI zavore.., S3... R32 oz Cupra... no pa smo tukaj


pa smo začei z montažo...
pprvo je rekel Anglež... yes, yes mate everything is plug and play...
original po 70 000km

.. jop 245000km ima avto


vse dol.. aksšenkel je potrebno zamenjat ker ima tole fiksne nosilce za bremze ... rabljeni aksšenkli in pa peskanje in barvanje by Grašič v Kranju... notri pa seveda novi ležaji.. naba je ostala originalna

pomoč v obliki polžka


kvazi zmontirano...

in prva težava... prekratke zavorne cevi... tdi 110 konjski ima krajše kot cupra iz anglije... no worry mate je reku Anglež... in hop telefon v roke in klicanje Hel Slovenija.. hvala za rešitev ob sedmi uri zvečer.. in custom zavorne cevi


pink? becouse we can

naslednji dan spet gas in nova težava... vse stoji postrani... gledamo ploščice ( brand new mate!).. pofleksane da pašejo notri ker je tudi on na krivo vse zmontiral .. butli kaj pa druzga.. klic spet kolega.. in v soboto v delavnici meri za nove adapterje... in rezultat...

seveda avto še vedno ni narejen, ker imajo vdelavnici gužvo zaradi gum... ampak ... nadomesten avto in lepo sobotno popoldne z vrhunskim fotografom



pa se vidmo
