Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Gregor81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So maj 24, 2014 8:17 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a Gregor81 So jun 21, 2014 7:08 am

Sedaj pa kakšno dobro francosko musko iz 80'ih na kaseto, pa v radio in gasa...

http://www.youtube.com/watch?v=aL3mho_Au7g
http://www.youtube.com/watch?v=6QJH3wzcQ54
Yes, it's a joke...We can laugh about it later in the car.
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Po jun 23, 2014 1:57 am

Gregor81 je napisal/-a:Sedaj pa kakšno dobro francosko musko iz 80'ih na kaseto, pa v radio in gasa...

http://www.youtube.com/watch?v=aL3mho_Au7g
http://www.youtube.com/watch?v=6QJH3wzcQ54


je predalnik že prepoln kaset, ampak hvala za krasna predloga, bom upošteval :D (imam nokio z notranjo FM anteno, in kadar si zaželim kaj drugega kar ni na kaseti, je telefon v akciji... ker kasettengerät brezpogojno ostaja v avtu :D )
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a simply Po jun 23, 2014 2:32 pm

Legendarno, enak radio sem imel v AX-u 1.4 TRS.
 
Gregor81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So maj 24, 2014 8:17 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a Gregor81 To jun 24, 2014 5:23 pm

Še original test iz Avtomagazina (sicer dizel):

http://www.avto-magazin.si/media/upload ... urbo-d.pdf
Yes, it's a joke...We can laugh about it later in the car.
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Če jul 03, 2014 1:31 pm

Kaj bi mi svetovali glede tiste rje na vratih? Saniram tisto rjo ali kar menjava vrat?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a peroRS Če jul 03, 2014 1:54 pm

Če imaš možnost, raje zamenjaj vrata.

Ker veš kako pravijo....enkrat rja, vedno rja :D
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Po jul 07, 2014 7:01 pm

Po enem mesecu lahko rečem za avto samo dobre stvari (z manjšimi sitnostmi, vsega pač ne moreš imeti). Poraba se giblje med 7,5 in 8,5 litra (z 65 litri prevozil 860 m, spet drugič s 15 litri 220 km. Po moje lep dosežek za takšen avto). Seveda ima elektrika svoje muhe, ker ena od kabinskih luči dela kakor se ji zazdi, kazalec za olje med vožnjo ne dela (dela pa v kontaktu), pa ekran termometre/digitalne ure ne sveti (dela pa).

Prvo česar se bom lotil, je menjava vrat in zadnjega boka, nato saniranje skrivljene kromirane letve in roba prtljažnih vrat, pa na novo pobarvati spojler in sanirati prasko na havbi. Za začetek. Sem pa tudi že slišal predloge o barvanju odbijačev na barvo karoserije (kaj pa vem), temnenju stekel (zadnja šipa bi bila problem), alufelgah (mogoče originalne?...), nižanju (odpade že v štartu, to je cruiser, ne pa dirkač).
 
Uporabniški avatar
volan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe jan 06, 2006 2:42 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a volan To jul 08, 2014 6:41 pm

Moram komentirat, da bom v prihodnje z največjim veseljem spremljal tole temo. Sem se namreč kot otrok prevažal na zadnjih sedežih kar dveh R25 (najprej mk1, nato mk2). Lepi spomini...
Zato srečno vožnjo, pa čuvaj ga! :)

Potem, ko saniraš, kar si naštel, pa se loti še vse okoli zadnjih luči, saj malo čudno "zijajo".

Glede predelav (okusi so sicer različni):
- o barvanju odbijačev na barvo karoserije -> sicer sem mnenja, da avtom iz 80-ih kar pašejo original črni odbijači. Vendar če boš obstoječe (ki so res že dotrajani) popravljal, mogoče ne bi bilo napačno, sploh v tej barvi. V tem primeru še kake BBS feltne gor, pa imaš V6 turbo look: http://cgw.free.fr/19-08-08/P1000696.jpg
- temnenju stekel (zadnja šipa bi bila problem) -> ne
- alufelgah (mogoče originalne?...), -> te radkape so sicer original, če pa dobiš originalne alu (takšne? http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... 201987.jpg ), pa zakaj ne. To ima 4x100 feltne? Ali pa kaj takega: http://cgw.free.fr/24-02-08/DSCN5437.jpg O, ja! :)
- nižanju (odpade že v štartu, to je cruiser, ne pa dirkač) -> ne
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a grega983 To jul 08, 2014 7:28 pm

Kul makina :mrgreen:

To z menjavo boka še malo prespi. Po slikah sodeč ni tako zvito da povprečno sposoben klepar ne bi uspel poravnati :D
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann To jul 08, 2014 9:33 pm

Če bi že odbijače... hm, da ostanejo originali, a da jih na novo na črno prebarvam. Ali pa na barvo karoserije. Čeprav sem mnenja da ph2 bolj pristajajo odbijači v barvi karoserije. Za felge pa ne vem, rad bi da avto ostane v čimbolj originalnem stanju, če bi že karkoli dodeloval, bi dajal originalne stvari (torej original felge). Temnenje... tole meni osebno ne izgleda slabo (le felge mi nekako ne pašejo): http://cmaturbo.com/images/sized/images ... 65x556.jpg (zgleda da je to tudi exclusive). Za nižanje sem pa že takoj rekel kolegom če imajo tri čiste. Po moje tak ne bo nič iz tega :D za luči pa vidim da zijajo. Sem ob nakupu dobil celotno garnituro žarometov zraven :D
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9971
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a esem Sr jul 09, 2014 2:09 am

Rauchmann je napisal/-a:... kazalec za olje med vožnjo ne dela (dela pa v kontaktu)....

Verjetno je to za količino olja in je to povsem normalno (med delovanjem motorja se olje "razprši" po motorju in ne more merit količine). Tudi starejši citroeni so to imeli in je delalo samo pred vžigom.
Sicer pa čestitke in srečno vožnjo.
 
Uporabniški avatar
barossa45
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če apr 16, 2009 3:17 pm

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a barossa45 Sr jul 09, 2014 2:59 pm

Moje mnenje je nekje podobno kot od @volan
:D
[img]http://www4.slikomat.com/11/0430/jln-astra.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Sr jul 09, 2014 8:00 pm

Se kr strinjam z vama :D
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Sr jul 09, 2014 8:05 pm

grega983 je napisal/-a:Kul makina :mrgreen:

To z menjavo boka še malo prespi. Po slikah sodeč ni tako zvito da povprečno sposoben klepar ne bi uspel poravnati :D


Takale vdolbina je, tu se bolje vidi:
Slika
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a grega983 Če jul 10, 2014 4:14 am

Na moji 33 permanent je levi bok bil še bolj hinavsko zvit pa je šlo brez menjave posanirati, tako da kar poišči normalno sposobnega kleparja :)
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
domen90
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Sr apr 20, 2011 9:09 pm

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a domen90 Če jul 10, 2014 7:53 am

Platišča daš brez problema tudi neoriginalna (npr. BBS) pa ne rabiš nič skrbeti glede izgleda, samo morajo biti v duhu tistega časa.

Temna stekla so pa grda. Razen če bi temnil z diskretno svetlim zelenim odtenkom.

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Če okt 02, 2014 3:58 pm

Avto še kar laufa kakor urica, edino poka nekaj pod haubo, ko spustim gas v prvi ali drugi prestavi pa pri previsokih vrtljajih v prvi prestavi mi šalthebl ven vrže :P imam občutek da je nosilec motorja šel k vragu.
 
Uporabniški avatar
sporty
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: So jul 06, 2002 1:12 pm

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a sporty Ne okt 05, 2014 7:19 am

Stevcek za olje po defaultu dela tako, ko das kontakt pokaze nivo olja, ko zalaufas pa kaze pritisk. Verjetno imas kak slab kontakt na senzorju za pritisk olja..

Temna stekla pozabi, pri takih barkah sede samo neprosojno crna na crn avto (mafija).

Alu platisca in nizanje bi jaz rekel obvezno, ampak to je moj okus. Itak das obnovit amortizerje in spotoma nabavis se nove fedre (se dobi) in avto bo popolnoma drug. Tu se moras odlocit ali bo original, ali oldschool... V primeru da malce spustis, se bo vozil prav tako odlicno, izgledal bo pa 100x boljse. Saj ni treba it v extreme...

Platisca za ta avto original imam jaz 15col, ce te zanima se bova naprej menila... Moj izbor bi bil pa recimo Borbet A, se da dobit ugoden komplet. Medtem ko so bbs drage ko pes... Glavno da je staro.

Kar se karoserije tice, ce se le da popravite obstojece in cim manj rezanja in varjenja... Redko kdo naredi tako kot je treba da ne bo kasneje problemov. Jaz bi v vasih koncih zaupal ElGatu? Vrate pa ce dobis menjaj, drugace pa rihtat ni druge ;)

Lp
RENAULT POWER - THE WAY OF LIFE
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann To jul 28, 2015 9:44 am

No, projekt obnove je končno začel teči, čerav ne na tak način, na kakršnega sem se nadejal :D menjana sklopka, žica, levi volanski zglob, manšeta polosi in nosilec motorja. Za nosilec sem vedel da je hin in sem ga želel v kratkem zamenjati z zglobom vred, za manšeto sem sumil, nisem pa pričakoval da mi bo odpovedala sklopka, kar mi je povzročilo rahli glavobol, še posebej zato ker se mi je to zgodilo daleč stran od doma (beri: Ljubljana), tako da nisem imel druge kakor da ga peljem k Malgaju (ker je crknila 100 m vstran od njih). Po njihovih besedah sodeč je pa avto sedaj mehansko zelo zdrav, kar pomeni da se lahko počasi lotim lepotnih napak (vrata, zadnji bok, odbijača).

P.S. Prešaltajte na 01:35-01:43 https://www.youtube.com/watch?v=Nn-6U8xOByY Primitivna navigacija?
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov